• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik reserveren voor als een reservering verloopt voor 1e klas meisje?
    Ik weet niet of dat kan, maar als het kan graag (:

    Ik ga nu een 3e klas meisje invullen.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    Mag ik reserveren voor als een reservering verloopt voor 1e klas meisje?
    Ik weet niet of dat kan, maar als het kan graag (:

    Ik ga nu een 3e klas meisje invullen.

    Sure, why not.
    Als er bij elk geslacht van alle klassen minimaal twee zijn, verhoog ik het maximale aantal denk ik naar vijf. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Amelia "Amelie" Tiana Rivendell
    Leeftijd: 19, bijna 20
    Klas: Eerste
    Uiterlijk:




    Amelie heeft prachtig blond haar dat in golven naar beneden valt. Ze heeft een mooi figuur en is redelijk klein voor haar leeftijd.
    Karakter: Amelie is een nogal eigenwijs kind. Ze denkt vaak dat ze beter is dan anderen omdat ze rijk is, maar dat is ze meestal niet. Onder die trotsheid en eigenwijsheid, schuilt een klein meisje dat enkel vertrouwen schenkt aan mensen die ze echt graag mag en tegelijkertijd ook hunkert naar vriendschap. Niet dat ze niet veel vrienden heeft, maar het zijn niet echt vrienden vrienden. Je kent het wel, ze willen gewoon met haar bevriend zijn omdat ze rijk is.
    Reden van vertrek: De ouders van Amelie en haar broer zijn gestorven en nu zijn ze wezen. Hun enige familie woont in Amerika en daarom gaan ze daarheen.
    Extra: Amelie heeft een broer die ook meegaat met het schip, Damian.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:17 ]


    help

    Micheeeeelleeeeee! Ik had nog een jongen van de eerste klas gereserveeeeeeerd. xd


    help

    Volledige naam: June Dawson
    Leeftijd: 18
    Klas: 3e klas
    Uiterlijk:



    Ze heeft een normale tot ietwat kleine lengte voor haar leeftijd en heeft normale rondingen die ze niet met het uiterste probeert te verbergen. Ze houdt wel van jurken met een open hals. Ze heeft een mooie egale en een klein beetje getinte huid en donkerbruine ogen.
    Karakter: Ze is vrolijk en geeft niet veel om beleefd en netjes zijn, maar als het er op aankomt kan ze heel beleefd zijn en doen alsof ze helemaal niet arm is. Ze heeft altijd haar woordje klaar om iemand af te weren op een beleefde en goede manier. Maar soms laat ze zichzelf iets te vrij en zeker op een schip waar je omringt wordt door rijke lui kan ze nog wel eens vulgair en onbeleefd overkomen als ze niet doorheeft tegen wie ze praat. Ze moet zich er goed op concentreren om beleefd en rustig te zijn en niet zomaar haar mond voorbij te praten of een ongepaste grap te maken.
    Reden van vertek: Haar doel is om zo veel mogelijk van de wereld te zien ondanks ze arm is en grijpt daarom elke kans om naar een ander land te gaan met beide handen aan.
    Extra: Ze is de tweelingzus van Jack Dawson en reist samen met hem in een hut met hun vriend Fabrizio en Fabrizio zijn broer.

    Als er iets niet klopt hoor ik het wel? (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:21 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    If I had known that Jack was with us, I would've taken Rose. :/ XD]


    help

    Stornoway schreef:
    If I had known that Jack was with us, I would've taken Rose. :/ XD]


    Oww, teehee, naja, ik denk dat als er geen Rose komt dat je gewoon op de een of andere manier wel een relationship kunt maken ;d


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Oww, teehee, naja, ik denk dat als er geen Rose komt dat je gewoon op de een of andere manier wel een relationship kunt maken ;d


    XD Nee, ik wil de nagedachtenis aan Jack niet verpesten. :/ xd


    help

    Stornoway schreef:
    Micheeeeelleeeeee! Ik had nog een jongen van de eerste klas gereserveeeeeeerd. xd

    Sorrrryyyy, ik zet 'm er bij :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Sorrrryyyy, ik zet 'm er bij :3.


    Thank you. :]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    XD Nee, ik wil de nagedachtenis aan Jack niet verpesten. :/ xd


    Hahah, ja ik snap wel...(nerd)
    Jack is gewoon, nja jack.. ;d

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:30 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Hou er wel rekening mee dat je resevering na 24 uur verloopt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Damian George Rivendell
    Leeftijd: 22.
    Klas: Eerste.
    Uiterlijk:



    Chace Crawford
    Damian heeft kort, donkerblond haar, wat meestal nogal warrig zit, als hij niets belangrijks te doen heeft. Hij heeft doordringende blauwe ogen en een ondeugende glimlach, met rechte, witte tanden. Hij is in tegenstelling tot zijn zus, erg lang en redelijk gespierd.
    Karakter: Damian is erg koppig. Hij is erg slim en geeft het echt nooit toe als hij iets fout heeft, nee, hij gaat zoeken naar manieren om te bewijzen dat zijn antwoord toch op een of andere manier waar is. Hij is onder vrienden meestal wel erg aardig en grappig, maar door zijn koppige aard heeft hij niet zo veel vrienden. Hij is eigenwijs en erg beschermend over zijn jongere zusje. Hij heeft het gevoel dat hij de vaderrol in haar leven moet vullen nu hun ouders zijn overleden.
    Reden van vertek: Zijn ouders zijn gestorven en nu zijn ze wezen. Hun enige familie woont in Amerika en daarom gaan ze daarheen.
    Extra: Damian heeft stiekem de kat van zijn zus meegesmokkeld aan boort, omdat hij het niet kon uitstaan dat ze zo verdrietig was omdat ze haar moest achterlaten.

    Nuhh, die pasfoto link doet het niet, dus ik ben profielfotoloos voor een tijdje :/
    Nu ga ik mijn personages invullen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mag ik een jongen, eerste klas, reserveren?


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."