• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    2e klas meisje gereseveerd door moi!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    En een derde klas jongen!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mag ik een 3e klas meisje reserveren? Vul straks in


    ~

    We hebben ook nog Tweede klas jongens nodig, people. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    Leeftijd: 16
    Klas: derde
    Uiterlijk: [+foto]


    Karakter: Sam is vaak erg somber en negatief. Ze wil vaak geen eens de goede kant van iets proberen in te zien. Ze is erg rustig en houd van lezen. Ze kan zich goed in andere verplaatsen, maar weigert ooit advies te geven over wat dan ook. Ze is niet snel boos, omdat er maar heel weinig is waar zij echt om geeft. Als ze wel boos op je is, is ze dat niet voor lang. Ze vind het zonde om haar tijd te verspillen met boos zijn. Ze kiegt ook vaak, maar wel om zochzelf te beschermen.
    Reden van vertek: Daar woont haar enige familie. Zewoon al zolang ze zich kan herinneren bij haar oma. Aangezien die ook al vrij oud is, gaat ze nu naar de rest van haar familie
    Extra: /


    Volledige naam: Alex Munro Hope
    Leeftijd: 20
    Klas: Derde
    Uiterlijk: [+foto]


    Karakter: Alex kan heel rustig zijn, maar ook heel druk. hij geeft veel om de mensen die hij mag. Maar als hij je nu niet mag, gaat hij je waarschijnlijk nooit mogen. Hij geeft bijna niemand een tweede kans en ordeelt iets te snel over mensen. Nou kan hij mensen over het algemeen wel goed inschatten. Hij is erg gul en deelt graag. Hij heeft een hekel aan mensen die arrogant en gierig zijn. Hij kan zich niet goed verworden en uit zijn gevoelendsliever niet. Hierdoor lijkt hij een heel koud persoon.
    Reden van vertek: Alex heeft het nooit leuk gevonden thuis. Hij is de op drie na jongste uit een gezin van 11. Hij irriteerde zich vaak aan zijn 3 broers en 7 zussen. Hij moest vaak veel dingen doen in huis. Hij hoopt dat in amirika alles beter word.
    Extra:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aragog schreef:
    We hebben ook nog Tweede klas jongens nodig, people. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anders mag je Alex wel bij de 2de klas zetten....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil best een tweede klas jongen doen, maar dan kan ik niet meer eerste klas meisje doen voor als er meer komen ;d , daarvoor staat mijn reservering nog toch? ;o


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    Ik wil best een tweede klas jongen doen, maar dan kan ik niet meer eerste klas meisje doen voor als er meer komen ;d , daarvoor staat mijn reservering nog toch? ;o

    Als je denkt dat je meerdere rollen aankunt, wil ik best een uitzondering maken..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    BlueHope schreef:
    Anders mag je Alex wel bij de 2de klas zetten....

    Wat heb je liever? Tweede of Derde?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Wat heb je liever? Tweede of Derde?


    Allebei, dus het maakt mij echt niets uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volledige naam: Anna Denise Slaughter
    Leeftijd: [Vanaf 16] 24
    Klas: [Alleen voor passagiers] tweede klas
    Uiterlijk: [+foto]



    Karakter: [Ook de minpunten!]Ze is heel spontaan, maakt snel vrienden maar heeft een enorme hekel aan irritante en drukke personen. 's Ochtends is ze niet te genieten en wakker worden duurt bij haar dan ook heel lang. soms heeft ze happy buien, en dan is ze overal voor in. Ze schrijft zelf ook en is ook erg creatief.
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?] Ze gaat haar moeder, karin slaughter bezoeken de schrijfster, zij is in NY voor een lezing en ze heeft haar moeder al 2 maand niet gezien.
    Extra: Komt nog.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ik wil best nog een 2e klas jongen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Courteous schreef:
    ik wil best nog een 2e klas jongen.

    Kan je drie rollen aan?
    Het maximale heb ik op twee gezet omdat de meesten hun overige rollen anders gaan verwaarlozen, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anders wil ook ook wel nog een rol hoor. Ik denk wel dat ik er drie aan kan.....


    We've lived in the shadows for far too long.