• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    @Salim: BROER VAN FABRIZIO! That's it! I LOVE YOU!

    @Aragog: dat mag toch wel? (:


    Lijkt mij wel, ik heb ook een zus van Jack duss.. ;d


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Volledige naam: Joanne Constance Miller
    Leeftijd: 16
    Klas: 2
    Uiterlijk:


    Joanne heeft lange, donkerblonde haren die ze meestal in een sierlijke knot draait. Haar ogen hebben een smaragdgroene kleur. "Zo groen als vers geplukte appels" luidde haar moeders stem altijd.
    Karakter: Joanne, of beter bekend als Joan, is zeker een zeer pittige en koppige tante. Ze heeft een rebelse personaliteit waardoor ze niet altijd even in de smaak valt bij mensen, echter merkt ze hier weinig van. Wanneer er een gesprek aan de gang wordt gezet dat haar aandacht trekt, mengt ze zich er beleefd maar spontaan tussen en discussieert ze met plezier elk variërend onderwerp. Maar tot haar vaders ergernis bevinden deze gesprekken zich normaal gesproken tussen mannen die het over politiek, filosofie en noem maar op hebben. Meestal ook mannen van hogere klasse. Maar blijkbaar valt Joan wel bij hen in de smaak, want het zijn er slechts weinigen die geïrriteerd en beschuldigend klagen over het feit dat een vrouw, een zeer jonge vrouw nog wel, zich bemoeit met "mannenzaken".
    Weliswaar schuilt er onder dit uitbundige vlies ook een zeer zorgzame en behoedzame Joan Miller. Ze heeft vaak een voorgevoel over mensen, die ze dan meteen besluit niet te mogen of juist wel.
    Reden van vertrek: Aangezien hun dalend fortuin, is het de bedoeling dat de heer Miller een geschikte en goedbetaalde baan in New York tegen zal komen. Maar Joan heeft andere plannen die ze al tot in de laatste puntjes uitgevogeld had zodra ze hoorde over hun verhuizing: op het moment dat ze het schip verlaten zal ze hoe dan ook ontsnappen aan de strenge klauwen van haar vader en samen met haar broer en zus met een schone lij beginnen.
    Extra: Joans moeder is onlangs gestorven aan chronische bronchitis, wat als een immense klap in Joans leven aankwam. Kort hiervoor was er een einde aan hun rijkdom gekomen. Het begon met spectaculaire, onbetaalbare feesten die Lionel Miller keer op keer gaf. Dit zorgde voor een enorme daling van het geld dat ze bezaten. Hierbij kwamen de kosten van de behandelingen voor Eliza Millers ziekte, wat als gevolg had dat ze hun huis moesten verkopen. Ze konden zich nog net een tweede klasticket veroorloven.
    Joans vader is een man die discipline en respect van zijn drie kinderen eist en als dit niet gehoorzaamd wordt, is hij op extreem humeurige dagen zelfs in staat om op lichamelijk geweld over te gaan.
    Joan heeft een 19-jarige zus, Rachel, die is uitgehuwelijkt aan een Amerikaanse man van hoge status, die geen idee heeft van de crisis die de Millers doormaken. En ze heeft een jongere broer van negen jaar oud die de naam Ted draagt.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:36 ]


    Fuck the government.

    Poeh schreef:
    @Salim: BROER VAN FABRIZIO! That's it! I LOVE YOU!

    @Aragog: dat mag toch wel? (:

    Niet bestaande personages mogen, dus van mij mag je. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Niet bestaande personages mogen, dus van mij mag je. :'D


    | Yeey! Fabrizio's broer is van mij! NIEMAND KOMT ERAAN! (6) XD


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    | Yeey! Fabrizio's broer is van mij! NIEMAND KOMT ERAAN! (6) XD


    Hey I heard you are a wild one? :P


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Hey I heard you are a wild one? :P


    Sojjie. XD From who? :/


    kindness is never a burden.

    Michelle, wil je nog een 2de klas jongen voor me reserveren? (A)


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    (...)

    Sojjie. XD From who? :/



    FROM JACK DAWSON ^^ :Y)


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)


    FROM JACK DAWSON ^^ :Y)


    I feel stupid.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    Michelle, wil je nog een 2de klas jongen voor me reserveren? (A)

    Bien sûr :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    (...)

    I feel stupid.


    But I GOT to tell you that he likes you :Y)

    Even though you're a wild one ^^

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:26 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Oké, als de rollen zijn ingevuld en er nog mannelijke bemanning is, kunnen we beginnen. Daarna kunnen we eventueel het maximale aantal per klas verhogen. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Salim schreef:
    (...)

    But I GOT to tell you that he likes you :Y)


    Really?! Tell him I love him and I want to marry him. <3


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    Really?! Tell him I love him and I want to marry him. <3


    Okay, *telefoon pak en bel*

    HOII, ........... doei. :P:P:P:P


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Okay, *telefoon pak en bel*

    HOII, ........... doei. :P:P:P:P


    Haha. XD
    Jij bent vreemd. ^^ OP EEN GOEIE MANIER!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:30 ]


    kindness is never a burden.