• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *verhoogd het maximale aantal naar 3 :'D*

    DUS wie wou er nog een rol?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik *Steekt hand op* Een jongen tweede klas graag^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okai. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bemanning is trouwens ook gewenst, maar de jongens in de tweede klas zijn wat belangrijker ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil wel een vrouwelijk iemand bij de bemanning maken ^^


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    Ik wil wel een vrouwelijk iemand bij de bemanning maken ^^

    Okai :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bemanning
    Volledige naam: Leonie Laurenz
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:


    Leonie heeft lange bruine haren met een rode gloed. Ze heeft grijze ogen en is iets langer dan gemiddeld. Als ze even vrij heeft draagt ze niet erg dure kleding, maar wel iets dat comfortabel zit zoals een dik vest en een fijne broek.
    Karakter: Leonie droomt en niet zo'n beetje ook. Ze droomt groot! Ze wilt de wereld zien, mensen ontmoeten! Vaak zit ze dan ook in haar gedachten verzonken, denkend aan de dingen die ze eens wilt doen. Ze is erg vrolijk en opgewekt, en zonder haar positieve instelling lag ze nu waarschijnlijk huilend op de bank met een bak ijs. Soms komt ze door haar dromen een beetje over als een naïef iemand, maar zij heeft realiteit harder dan ooit gevoeld. Want hoe vaak ze ook in haar gedachten zit, de crash terug is soms nogal pijnlijk. Ze heeft zich lang sterk gehouden, maar haar leven is lang niet zo goed gelopen en als dit schip haar niet naar New York zou nemen en haar die prachtige nachten niet gaf zou ze een hekel hebben aan haar baan. Ze ontwijkt het onderwerp van haar droom door er vrolijk overheen te praten.
    Reden van vertek: Ze heeft geld nodig en wilt wat van de wereld zien (bonus)
    Extra: Leonie wilde een ontdekkingsreiziger worden, maar dingen zijn.. anders gelopen. Ze heeft het baantje op het schip aangenomen, omdat ze niets of niemand anders meer had en ze op het punt van instorting stond. Dit is ook niet alles, maar nu ze onderdak, een baan en op reis is gaat het al een stuk beter.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:22 ]


    yeehh

    Volledige naam: David Lars Ryans
    Leeftijd: 22
    Klas: tweede
    Uiterlijk: [+foto]
    Komt nog, zodra ik een foto heb
    Karakter: David is een dromer. Hij ziet overal de zonnige kant van in en doet zich zo aardig mogelijk voor. Hierdoor maken mensen wel eens misbruik van hem. Maar wees gerust hij maakt ook genoeg misbruik van andere. Hij is altijd rustig en kan niet tegen drukte. Hij heeft een hekel aan leugenaars en zal dan ook altijd ZIJN waarheid vertellen.
    Reden van vertek: Amerika is een nieuwe start voor hem. Niet alleen een kans om zijn droom waar te maken, maar ok om zijn verleden achter zich te laten.
    Extra: /


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh ja, Jaimster lzei dat zehet te druk had met andere RPG's. Of haar woorden

    Ik denk dat ik de Titanic RPG maar laat varen......


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik heb echt alleen maar oude karakters, haha (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    BlueHope schreef:
    Oh ja, Jaimster lzei dat zehet te druk had met andere RPG's. Of haar woorden

    Ik denk dat ik de Titanic RPG maar laat varen......

    Dus de reseveringen van Jaimyhoi moeten weg? ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Dus de reseveringen van Jaimyhoi moeten weg? ;3


    Als dat zo is, I VOLUNTEER. Voor eerste klas meisje.
    If it's not, still waiting (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:16 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:27 ]


    Fuck the government.

    Aragog schreef:
    (...)
    Als je denkt dat je meerdere rollen aankunt, wil ik best een uitzondering maken..


    Ik zou het wel aankunnen alleen het is wel moeilijk, dus ik hou het maar gewoon op 2 :3


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Aragog schreef:
    (...)
    Dus de reseveringen van Jaimyhoi moeten weg? ;3


    JA, ik denk ik zeg het even, anders is het zonde van de rollen aangezien iemand het eerste klas meisje heel graag wou


    We've lived in the shadows for far too long.