• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oke, ik reserveer meisje eerste klass !! (:


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    Oke, ik reserveer meisje eerste klass !! (:

    Volgens mij had ik toch net een eerste klas meisje gereserveerd...? :S


    Fuck the government.

    Salim schreef:
    Oke, ik reserveer meisje eerste klass !! (:

    Okai :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xEvangeline schreef:
    (...)
    Volgens mij had ik toch net een eerste klas meisje gereserveerd...? :S


    Ik weet niet welke post je bedoeld, maar in je laatste zei je derde klas.. ;d


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Aragog schreef:
    (...)
    Okai :3


    Yay, ga nu snel maken en dan slapen want ben kapott :3


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Shit! Ik bedoelde 1e klas... dom dom dom...

    Ik reserveer het tweede klas meisje dan!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:29 ]


    Fuck the government.

    xEvangeline schreef:
    Shit! Ik bedoelde 1e klas... dom dom dom...

    Ik reserveer het tweede klas meisje dan!

    Oké. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Rue Samantha Jones
    Leeftijd: 20
    Klas: Eerste klas
    Uiterlijk:



    Ze is niet erg lang, maar draagt vaak hoge schoenen onder haar jurken waardoor dat niet erg opvalt. Ze lijkt perfect volmaakt naar de buitenwereld doordat ze altijd korsetten en corrigerende kleding draagt, maar eigenlijk is ze net iets over volslank, wat heel frustrerend is omdat iedereen in haar familie uiterst slank is en zij de grote rondingen van haar tante heeft geërfd.
    Karakter: Ze is erg welopgevoed en er is haar vooral geleerd om 'niets aan de hand' te spelen. Ze heeft een erg hoge reputatie in haar wereld en wie hoog staat kan alleen maar vallen. Daarom is ze bang voor nieuwe dingen en ontsnappen uit haar wereld, omdat ze bang is dat haar reputatie omlaag gaat. Maar van binnen staat ze wel open voor nieuwe dingen, ze durft het alleen niet te laten zien.
    Reden van vertek: Ze gaat naar New York vanwege een van de vele poeha feestjes, waar haar ouders haar reputatie weer eens net iets meer omhoog gaan krikken.
    Extra: Ze is aan boord met haar hele gezin. 2 broers, 3 zussen haar vader en haar moeder en ook nog haar oma. Degenen die ze het meeste mag en het meeste mee optrekt zijn haar oudste zus Mary en haar oma, voor de rest houd ze van haar hele familie, alleen lijken ze niet veel op elkaar. Wel kan ze heel goed met iedereen opschieten en praten, maar ze zitten allemaal heel anders in elkaar.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:01 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ik ga maar eens slapen.

    Doei ! x


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Slaap lekker! x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Slaap lekker! x


    Dankjee, jij en iedereen ook straks ! :P


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Volledige naam: Illeana Sofia Moreno
    Leeftijd: 18 jaar
    Klas: 3e klas
    Uiterlijk:


    Illeana is een lang slank meisje met een dik bos donker blond tot zacht bruin haar. Ze heeft heldere blauw/grijze ogen met een vriendelijke uitstraling. Illeana heeft niet veel maar ziet er toch goed uit. Haar huid is zacht en heeft een lichte tint.
    Karakter:Illeana is een heel zacht aardig meisje. Ze is blij met wat ze heeft en het hoeft voor haar niet meer. Illeana is niet snel boos, wel is ze zomaar gekwetst. Dit komt vooral omdat ze altijd is vernederd door mensen met veel geld. Illeana is niet bang om een gesprek met iemand te beginnen en ze durft wel voor haar mening uit te komen.
    Reden van vertek: Illeana vertrekt naar Amerika omdat onlangs haar moeder is overleden. Illeana gaat nu bij haar oom en tante wonen op het platteland.
    Extra: Illeana is opgegroeid zonder broers of zussen en zonder vader. Hier heeft ze nooit problemen mee gehad.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:15 ]


    ~

    Salim schreef:
    Ik ga maar eens slapen.

    Doei ! x

    Welterusten! En nog sorry voor daarnet


    Fuck the government.

    Volledige naam: Jalya Suzanne Oakley
    Leeftijd: 18
    Klas: Crew
    Uiterlijk:


    Jalya heeft donkerblonde krullen en draagt meestal platte schoenen. Ballerina's bijvoorbeeld. Ze draagt bijna nooit hakken , alleen als het nodig is. Haar stijl is meisjesachtig. Jurkjes , rokjes en van die dingen. Ze verafschuwt bijna alles in het zwart.
    Karakter: Jalya is een lief en zorgzaam persoon , maar heeft zo nu en dan haar woedeaanvallen en kan ze niet onder controle houden. Jalya heeft er al sinds haar geboorte last van. Maar als Jalya niet onder invloed van haar woedeaanvallen is , is ze een gewoon normaal , lief meisje. Ze helpt vaak mensen.
    Reden van vertek: Ze werkt als crew , maar gaat in New York van het schip af om beter werk te vinden. Haar familie is arm , van daar.
    Extra: Is serveerster bij restaurant.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 8:57 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xEvangeline schreef:
    (...)
    Welterusten! En nog sorry voor daarnet


    Sorry? Het maakt echt niet uit hoor ! ;d


    I live my life and you can´t stop me anyway.