• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Julia Bellamy
    Toen hij de stap zetten die ik al verwacht had verscheen er een grijns op mijn gezicht, waarna ik weer terug in de aanval ging. Na een hele tijd heen en weer gegaan te zien, waarbij het er steeds op leek dat hij ging winnen zette ik één onverwachte stap, waarna ik mijn zwaard tegen mij keel aan drukte. 'Jammer, Lancie, volgens mij moet je beter leren vechten' zei ik lachend met mijn zwaard nog steeds tegen zijn keel. Ik kende hem heel goed, waardoor ik ook precies wist hoe ik van hem kon winnen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ Is er iemand die Aowynn kan tegen komen? Ze loopt nu ergens heen...]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    [ Is er iemand die Aowynn kan tegen komen? Ze loopt nu ergens heen...]


    [Ze kan naar het trainingsterrien komen, dan gaat Bo wel met haar praten]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    "Jammer voor jou, Jules", zegt Lance, naar beneden kijkend. De punt van zijn dolk drukt tegen haar taille en vanaf dat ze naar beneden kijkt, zet hij een stap achteruit en slaat het zwaard uit haar handen.
    "Vergeet niet dat ik meer dan één wapen achter de hand heb", zegt Lance met een grijns. Hij wijst even voor de triomf met zijn zwaardpunt naar haar keel wijst.


    help

    Julia Bellamy
    Lachend keek ik Landon aan, terwijl ik een stap achteruit zetten zodat zijn dolk niet meer tegen mijn taille aan lag. 'Oké, Vanessa, heb je nu genoeg geleerd om zelf tegen Landon te vechten?' vroeg ik haar.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    "Ik denk dat ze best eerst beter eens wat bewegingen nadoet om ze onder de knie te krijgen. Anders leer je ook niet veel met gewoon direct te beginnen vechten", zegt Lance. Hij weet het vanuit ervaring. Hij was nogal leergierig geweest, vroeger en hij wrijft even over een lang, wit litteken dat over zijn onderarm loopt.


    help

    Julia Bellamy
    'Oké, wat jij zegt, meneer de ridder' antwoordde ik lachend. Eerlijk gezegt vond ik het heel handig dat Landon vroeger ridder was geweesd, waardoor hij ons nu kon helpen. Tevens was hij één van de weinige écht goede ridders, niet alleen omdat hij goed kon vechten maar ook omdat hij nog steeds trouw aan onze familie was, zelfs nu mijn ouders dood waren en ik hier leefde.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ga slapen, moet morgen vroeg op. Ciaokes!]


    help

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Ze kan naar het trainingsterrien komen, dan gaat Bo wel met haar praten]


    [ Oke! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aowynn Rune Savan

    ‘Geen dank!’ riep ik vrolijk en trok vervolgens met een glimlach zacht de deur achter me dicht. Wederom was het stel enorm blij dat ik de spullen kwam brengen, en zoals altijd werd dat beloond met een kleine fooi. Bedenkelijk keek ik even naar de weg die me terug naar de winkel bracht, en de weg die naar het trainingsterrein leidde. Ik had al vaker een klein omweggetje gemaakt op de terugweg dus waarom dit keer niet? Zacht floot ik tussen mijn tanden waarop ik alweer snel gevolgd werd door Pebbe. De hond week geen moment meer van mijn zijde naarmate we dichterbij het terrein aankwamen. Nieuwsgierig keek ik naar de ridders op het veld en liet mijn blik vluchtig heen en weer gaan tot ik Heer Cruz zag. Ik voelde me altijd zo laag zodra er een jonkvrouw of ridder voorbij kwam, maar bij de zoon van de koning voelde ik me helemaal niks.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bo Cruz
    Toen ik een meisje uit het dorp langs het trainingsterrein zag staan en naar ons zag kijk bevestigde ik mijn zwaard weer aan mijn riem, waarna ik op haar af liep. 'Hoi' zei ik toen ik bij haar aangekomen was. 'Mag ik vragen wat jij hier komt doen?' Hoewel ze geen jonkvrouwe was, was ze toch nog aardig knap en om eerlijk te zijn vroeg ik me wel af wat iemand uit het dorp hier kwam doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    Vanuit mijn ooghoeken zag ik Heer Cruz plots op me afstappen, enkele secondes duurde het voor ik me wist een houding te geven en net optijd voor hij tegen me begon te praten. ‘Hoi. Mag ik vragen wat jij hier komt doen?’ vroeg hij me, of het vriendelijk bedoelt was wist ik er niet op uit te halen maar dat betwijfelde ik deels gezien zijn vader. ‘Ik was spullen afgeven bij ouderen en besloot een omweg te maken voor ik terug ging,’ reageerde ik beleefd en veegde een verdwaalde lok achter mijn oor. ‘Is dat niet toegestaan dan?’ voegde ik er vragend, maar net zo beleefd aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    Ik kijk naar Lauren die snel terug loopt en dan weer naar mij komt met haar pijl en boog en messen. 'Zozo je bent nogal wat van plan' zeg ik grijnzend. Ik spring ook over de boomstam
    en die een oaar vogeltjes weg vliegen. 'Kom je hier vaak?' Vraag ik en ga weer naast haar lopen.


    ~

    William Riley Smith

    Ik zucht en laat mijn zwaard zakken. Ik had erg mijn best gedaan op de training. Ik kijk om me heen en zie Bo met een meisje kletsen. Ik zucht en kijk dan naar Alison die ook nog steeds aan het trainen is. Ik veeg even het zweet van mijn voorhoofd en recht mijn rug. Ik kijk even naar de twee aan de andere kant van het terrein en ga even tegen de muur leunen en drink wat water. Ik zucht en kijk wat voor me uit. Dan zoek ik de meisjes af die langslopen om te kijken of er nog iemand tussen zit die ik ken. En weer gaat mijn gedachte naar mijn zusje. Waar was ze? Zou ze dood zijn? Waarom was ze niet gebleven?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Toen ze me vroeg of het wel toegestaan was dat ze hier stond moest ik even nadenken, eigenlijk was ze al op ons terrein, maar er kwamen wel vaker mensen hier als ze bijvoorbeeld met ons hoopte te kunnen handelen. 'Dat zou ik even na moeten gaan vragen' antwoordde ik daarom. 'Maak je wel vaker uitstapjes naar ons trainingsterrein? Of was je gewoon toevallig langslopen zonder dat je wist dat we hier trainen?' Even eek ik achter me, waardoor ik zag dat William ook gestopt was met trainen. Even maakte ik een gebaar dat hij hier heen moest komen, met dit meisje konden we waarschijnlijk wel een leuk gesprek hebben. En Alison... die mocht nog wel even door trainen wou ze net zo goed als ons worden.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:46 ]


    Keep your head up, keep your heart strong