• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Waar kunnen Cris en Nathaniël heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Waar kunnen Cris en Nathaniël heen?}


    Cris kan best wel met Amelie gaan praten. Ze staat naar de training te kijken.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Landon Arthur van Gwendor
    "Wow, wow, even rustig ja. Ik deed helemaal niet alsof je er niet bij stond!", zegt Lance met een vijandige ondertoon in zijn stem. "Ik heb maar één stem. En die kan ik niet in twee splitsen omdat iemand zo nodig mijn aandacht wilt", bitst hij kwaad tegen Julia. "Hou er nu gewoon over op, oké? Als je zo nodig mijn aandacht wilt, vrààg het dan gewoon in plaats van er als een standbeeld gewoon bij te staan."


    [Ha ruzie. Wat een drama. :Y)]


    Julia Bellamy
    'Sórry?' vroeg ik kwaad, maar gelijk toen ik mijn eige kwade stem hoorde schok ik. 'Sorry...' zei ik nu, een stuk rustiger en bijna onhoorbaar. 'Sorry Lance... ik weet niet wat er de laatste tijd met mij aan de hand is... Ik denk dat ik gewoon... laat maar, ga maar weg als je niet meer met me wilt praten'

    [Ah, please dont leave her]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Vanessa Jessica Mattews
    Ik ben nooit zo ongeduldig, maar ik vindt het nu wel wat lang duren. Ik hoor zachtjes wat ruziënde stemmen, en ik bedenk me dat dat Lance en Julia wel is kunnen zijn. 'Nee Vanessa, niet naar hun toe gaan, laat ze het maar lekker zelf uitvechten' denk ik. Ik zucht zachtjes, en ik kijk omhoog naar de bomen.
    Ik kijk naar een tak die ik best goed kan gebruiken voor een boog. Ik kijk er even naar en ruk hem dan er vanaf, ik kan dan wel geen boogschieten of iets, ik zal uiteindelijk toch iets leren. Ik pak een klein zakmesje uit mijn broekzak en begin het hout te bewerken. Ik maak twee gaten waar straks het touw doorheen gaat. Dan besef ik dat ik geen touw heb. Misschien dat ze ergens in het bos touw hebben liggen. Ik sta op en kijk even naar de kant waar Landon naartoe is gegaan. Ik loop weg en zie al snel ergens touw, ik loop er naar toe en zie dat het stuk groot genoeg is. Ik maak het vast, en ik bekijk het resultaat. 'Niet slecht' zeg ik. Ik loop terug naar de grot en verstop de zelfgemaakte boog.
    Daarna loop ik terug naar de plek waar ik eerst was. Als ik zie dat Lance er nog niet is glimlach ik even. Ik klap het zakmesje weer in en doe hem in mijn broekzak. Ik laat me zuchtend tegen een boom aanvallen. Ik kijk naar de lucht en geniet even. Ik ben zo blij dat ik wel heb kunnen vluchten van die wraakzuchtige koning. Dan denk ik aan mijn ouders die door zijn mensen vermoordt zijn. Ik heb heel erg moeite om mijn tranen binnen te houden. 'Niet gaan huilen, niet gaan huilen' denk ik. Uiteindelijk lukt het me om het nare gevoel wegtekrijgen. Ik kijk in het rond en ik zeg in mezelf 'Ik wil nooit meer terug naar de stad, nooit meer. Het is te fijn hier' Ik zak verder onderuit, ik leun met mijn hoofd tegen de boom. Het waait wat en ik voel dat ik ril bij elke windvlaag. Het waait niet eens heel hard, maar toch.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:30 ]


    That is a perfect copy of reality.

    William Riley Smith

    Ik kijk Bo nog een keer aan en dan naar Alison die dus geen bescherming aanhad. Ik kijk haar even aan. Ze moest wel weten hoe ik aanviel. Ze stond zovaak te kijken. Ik glimlach even en kijk Bo aan. 'Dit meen je toch niet echt?' Ik kijk hem even aan en kijk dan weer naar Alison. Wat moest ik nu doen? Iedereen zou me gaan haten!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:19 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Whoow, Deem, niet zo snel! Het was Bo's bedoeling helemaal niet ze écht te laten vechten. Dus alsjeblieft, wil je je reactie aanpassen?

    Bo
    Als ik zie dat ze bijna echt beginnen te vechten, begin ik te lachen. 'Grapje, man' zei ik tegen hem, waarna ik me op Alison richtte. 'Fout nummer één: vecht nooit in een training zonder uniform aan. Ga nu dus maar snel van het veld af en ga een uniform halen'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:19 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [He won't. Hij vertrouwt haar en beste vrienden hebben wel eens van die ruzies. :Y) Het is zoals met vrienden in de oorlog, die laten elkaar toch ook nooit in de steek als ze eens ruzie hebben? XD]

    Landon Arthur van Gwendor
    "Nee, laat maar. Wil je nog mijn trainingspartner zijn?", vraagt Lance aan Julia.
    Hij maakt niet graag ruzie met haar, maar als het er van komt begint hij meestal vanuit impuls tegen haar te schreeuwen en heeft er altijd meteen spijt van.


    help

    Demi1309 schreef:
    William Riley Smith

    Ik kijk Bo nog een keer aan en dan naar Alison die dus geen bescherming aanhad. Ik kijk haar even aan. Ze moest wel weten hoe ik aanviel. Ze stond zovaak te kijken. Ik glimlach even. Dan mijn nieuwe idee maar op haar uit oefenen. Ik besluit het eerst vertrouwd te doen. Zo blijf ik even aanvallen, dan doe ik opeens mijn uitval die ik nieuw heb. Ik voer hem goed uit en kan haar zo in haar zij raken als ik wil, maar aangezien ze geen bescherming heeft, trap ik haar met mijn voeten onderuit en valt ze met een klap op de grond. Ik zet mijn mes bij haar keel.
    'Zijn we nu dan klaar?' Ik blijf Alison aankijken. Keer je rug nooit toe naar de vijand...


    IK WIL IETS LATEN GEBEUREN MET WILL. MAG DAT? WAARDOOR HIJ HEEL ERG GENANT OP ZIJN BEK GAAT? ^^ Je hebt een heks in je midden, vergeet dat niet. :Y)


    help

    Julia Bellamy
    'Graag' antwoordde ik glimlachend. Het liefst had ik nu even met hem gepraat over wat mij dwars zat, want ookal had het niks met hem te maken zat toch echt iets me dwars. Iets waar ik heel graag met hem over praatte. Maar dat moest maar even wachten, er waren nu namelijk mensen op ons aan het wachten. 'Waar is Vanessa?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Whoow, Deem, niet zo snel! Het was Bo's bedoeling helemaal niet ze écht te laten vechten. Dus alsjeblieft, wil je je reactie aanpassen?

    Bo
    Als ik zie dat ze bijna echt beginnen te vechten, begin ik te lachen. 'Grapje, man' zei ik tegen hem, waarna ik me op Alison richtte. 'Fout nummer één: vecht nooit in een training zonder uniform aan. Ga nu dus maar snel van het veld af en ga een uniform halen'


    [Heb ik al gedaan:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    (...)

    IK WIL IETS LATEN GEBEUREN MET WILL. MAG DAT? WAARDOOR HIJ HEEL ERG GENANT OP ZIJN BEK GAAT? ^^ Je hebt een heks in je midden, vergeet dat niet. :Y)


    [Heb reactie aangepast, maar oké doe dan maar. Maar niet te erg:)]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    William Riley Smith

    Ik kijk Bo nog een keer aan en dan naar Alison die dus geen bescherming aanhad. Ik kijk haar even aan. Ze moest wel weten hoe ik aanviel. Ze stond zovaak te kijken. Ik glimlach even en kijk Bo aan. 'Dit meen je toch niet echt?' Ik kijk hem even aan en kijk dan weer naar Alison. Wat moest ik nu doen? Iedereen zou me gaan haten!


    [Aangepast]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Alison gaat ridder worden en Lance en Juul hebben ruzie. :Y)]


    [Dat was het? :D Dan hoop ik dat mijn stukje hieronder voldoende is ^^]


    Aowynn Rune Savan

    ‘Pebbe!’ riep ik zodra een kleine groep paarden aangereden kwam. Met lichte nieuwsgierigheid bekeek ik ze en richtte mijn aandacht kort op de grote hond die zich langs me neer liet zakken. Zodra de ruiters mijn interesse weer verloren, wat vrij snel was, sloeg ik nog eenmaal de dikke deken uit die ik vast had en liep vervolgens mijn winkel terug in. Eenmaal binnen vouwde ik de deken op en legde hem in de groten rietenmand, die achterin de winkel stond. Het was rustig vandaag, mensen kwamen hooguit langs voor wat vergeten spullen of voor een kort gesprek. Even veegde ik een paar verdwaalde lokken uit mijn gezicht en liep vervolgens weer naar de deuropening. Daar leunde ik tegen de post aan en liet mijn blik rustig, en onderzoekend, om me heen glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Heb reactie aangepast, maar oké doe dan maar. Maar niet te erg:)]


    djuheid. :/


    help

    [Kan iemand naar Lauren of Lauren naar iemand? Mogen de mensen uit het verboden bos wel naar het dorpje?]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne