• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    saphire
    Ik schud mijn hoofd. Was hij dan zo verandert qua uiterlijk? "Mijn zussen. De oudste is Magenta, dan heb je Indigo. Ja, we hebben allemaal vage namen. maar oke, daarna heb je Liv. en mijn zusje heet Aoife." Zeg ik in een adem. Ik had ook nog een half zusje, maar ik denk niet dat een meisje van een half jaar iets aan een handtekening heeft en mijn stiefzus was geen fan. "Een beetje een groote familie. Dat is het wel, heel erg bedankt. Je weet niet wat dit voor me betekent." Hij wist het ook niet. Hij wsit niet hoe mijn zussen waren. "Ik vraag me af waar de leraar blijft."

    (Geeft niet hoor, En het is maar wat jij kort noemt.)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 2:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    Ik vond het aparte namen, maar dat maakte ze meestal ook leuk. Ik schreef ze allemaal op met een handtekening en een kleine boodschap en overhandigde het blaadje aan Saph. 'Geen probleem. Het is geen moeite laat ik zeggen, maar soms moet ik er echt duizend op een dag doen en daar krijg je wel een lamme arm/hand van.' Ik voel blikken op me en kijk op naar de meisjes vooraan. Die jaloers naar Saph kijken. Tja moest je maar niet zo arrogant doen laat ik het zo zeggen. 'Dwt vraag ik me ook af. Dan moeten ze teminste naar voren kijken en dan kijken ze niet zo jaloers en Gepikkeerd ofzoiets.' Zeg ik melodramisch. De leraar was echt lang weg en nog niet eens gekomen. Ons een beetje vroeg Laten Komen. Ik had ook mijn slaap nodig.
    [Wat ik normaal schrijf is iets meer dan dit. Ik denk 2 berichten terug dat is mijn gemiddelde :) maar altijd meer dan 4 à 5 regels.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Saphire
    Jaloers, op mij. dit was nu al de raarste dag ooit. "De leraar Spaans blijft altijd lang weg en is altijd laat. Het is vrij normaal." Zeg ik knikkend. Ik vond het meestal wel fijn als een leraar te laat was, ik bedoel ik had niet meer veel te leren en de rest lette toch niet op. "Dit is gewoon zo een soort school waar iedereen in een vast groep zit, leraren vaak te laat komen, pesten niet opgemerkt wordt en mensen elkaar niet zo mogen." Zucht ik. Misschien kon de band daar verandering in brengen, misschien werd het erger. Ik wist het niet. "Er is ooit een leraar geweest die het probeerde te veranderen, dat ging niet erg goed. Waarom gaan jullie trouwens terug naar school?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    "Waarom gaan jullie trouwens terug naar school?" Vraagt ze aan mij. Ik zucht even. Die vraag had ik ook kunnen verwachten. 'Het moest van het Manangment. Al moetst ik wel zeggen ik vind het beter dat ik mijn school afmaak aangzezien als de band ooit stopt ik toch nog een baan kan krijgen.' Zeg ik als antwoord. Als het nog langer duurt zucht ik. Hoelang zouden we al wachten. Ik verveelde me dood. Ik had het ook gezellig, maar ik bedoelde maar ik zat liever ergens anders me Allison en Saphire. De jaloerse blikken nemen niet af, maar alleen maar toe. Tot die Fifianne opstaat en met die twee meelopers als hondjes achter haar aan. 'Hallo Aiden, lieverd van me.' Zegt ze terwijl ze op mijn tafel leunt. Ze kijkt Saph even afkeurend aan. Ik antwoord niet ik kijk haar alleen aan. Ze hervat zich ook. Helaas. 'Waarom kom je anders niet bij ons zitten?' Vraagt ze met een vriendelijke glimlach. Ik kijk haar droog aan en glimlach dan. Ik pak mijn boek vast doe net alsof ik hem terug wil stoppen maar haal dan toch mijn schrift eruit. 'Nee Dankje ik zit hier goed.' Zeg ik met een geïrriteerde blik. Het stoom leek wel uit haar oren te komen. 'Aiden. Jij hoord niet bij deze..' Ze wist het woord niet te vinden. 'rare mensen.' Zegt ze op een toon die mij niet aanstaat. 'Fifi..' Begin ik haar stem al imiterend. 'Ga weg ik wil niets met je te maken hebben.' Ga ik verder met hetzelfde geïmiteerde stemmetje. Ze begint te lachen alsof ik een grap maak. 'Leuk lief van me. Zie helsere dan wel weer.' Zegt ze waarna ze een wel erg vuile blik op Saph en Allison werkten dan Heupwiegend terugloopt. 'Ik snap nu wat je bedoelt over die twee weken en dat ze dan op mijn schoot kruipen, maar ik denk eigelijk al dat het eerder zal gebeuren.' Zeg ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Saphire
    Ik zuchtte even. "twee weken. Ze moet tijd hebben om het met haar vriendje uit te maken." Zeg ik zacht en pak een pen. "Ze is nou eenmaal zo..... zo, ik weet niet hoe ik het moet noemen." Ik pak ook een schrijfje enbegin te schrijven. Een boodschappen lijstje. "Het moet erg vervelend zijn. Ik bedoel als ik naar mijn zussen luister ben jij zo een badboy. En tenzij je dit nu hier zit te faken, wat ik niet den, ben je dat niet." Ik kijk even of ik alles heb, vast wel. Ik zie in mijn ooghoeken dat Fifi weer een plannetje aan het bedenken is. "Of die gaat zo op de tafel dansen of ze gaat straks in de auls dansen." Mompel ik meer tegen mezelf en Al. Zij wist ook wel hoe ze was. Iedereen op deze school kon dat an zien komen. "Heb jij broers of zussen?" Vraag ik om van het hele 'hij is beroemd en de meiden zijn jaloers'-gedoe af te komen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    'Nee ik ben niet bepaald een Badboy zoals de roddels zeggen. Ik word genoemd als een flirt/Badboy, maar dat ben ik helemaal niet. Ik zit vrij ingewikkeld in elkaar, maar ik moest deze laat ik zeggen rol aannemen van het Manegment. Anders gebeurd er nooit wat spannends ofzoiets.' Geef ik weer eerlijk antwoord. Ik grinnik een bij het zien van haar dansen op haar tafel. 'Waarom zou ze gaan dansen?' Vraag ik grinnikend. "Heb jij broers of zussen?" Vraagt ze dan. 'Ja. Ik HAD een oudere broer. en heb een Jonger zusje. Ze is nu 16 en geniet van het leven.' Zeg ik. Mijn oudere broer was heen gegaan. Toen ik een band had en goed verdiende kwam de herinnering van een vakantie in me op dat ik toen we naar Monaco gingen ik had beloofd als ik genoeg geld ha iedereen een auto naar keuze zou geven. Mijn broer wou dolgraag in een Lamborghini rijden dus ik kocht er een. Uiteindelijk verongelukte hij helaas in een auto ongeluk. Sindsdien rij ik ook normaal en vrij rustig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    saphire
    "Leuk een zusje." Zeg ik nietwetend wat ik in hemels naam moet reageren op het 'had een oudere broer.' Ik bedoel het klonk zo lullig om te zeggen 'He wat rot voor je'. "Dat dansen..... Dat heeft ze al twee keer eerder gedaan. 1 keer bij zijn een signeersessie en 1 keer hier in de aula. Ze denkt dat zeheel goed kan zingen en dansen. Ze heeft ook gezworen dat ze ooit een duet met jou op zou nemen." Zeg ik hoofdschuddend. Arm kind, zoveel dromen die niet uit gingen komen. "Het stomme is dat mensen haar niet durfen te vertellen dat ze niet kan zingen. Bij muziek staat ze ook altijd voor op. Ze zingt ook nog eens vrij luid. En het konkt meer als schreeuwen, maar als zij het leuk vindt om te zingen." ik stak mijn handen even in de luch, als teken dat ik er dan niks op tegen had. "Wat vind je leuk om te doen? Als ik wist dat JIJ kwam had ik dit soort feitjes natuurlijk opgezocht..." Zeg ik er droog acheraan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    "Wat vind je leuk om te doen? Als ik wist dat JIJ kwam had ik dit soort feitjes natuurlijk opgezocht..." Zegt ze er droog achteraan. Ik grinnik even. 'Een paar feitjes. Oké. Ik rook. Ja ik weet het het is slecht het is vies ik kan er dood aan gaan. Ik heb wel geprobeerd te stoppen, maar het lukte niet. Ik ben kauwgum verslaafd en heb altijd een pakje bij me. Ik ben de Leadzanger van de band en speel de electrische gitaar. 40% van mijn salaris gaan naar goede doelen. Dat verwacht je niet van een "Badboy"' Zeg ik terwijl ik haar plagend aanstoot. 'Ik help graag mensen. Ik heb liever een slim iemand dan iemand die super knap is. Al is beide natuurlijk ook leuk. Ik heb vroeger op Breakdance gezeten en op Streetdance. Ik kan het nog steeds, maar niet veel mensen weten het.' vertel ik over mezelf 'En jij dan? Aangezien ik over jou geen feitjes kan lezen op het internet. Waar hou jij allemaal van?' Vraag ik nieuwschierig. Nu ze iets over mij sist wou ik ook wat over mij weten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Saphire
    "Ik ben niet interessant genoeg." Zeg ik lachend. "Ik hou heel erg van lezen en schrijven. Ik hou ook wel van zingen, maar niet voor publiek. Ik doe vrijwillegers werk bij het kinder opvang centrum hier om de hoek, omdat ik het leuk vind. Ik hou van bowlen en tennis. Maar ik zit op Judo. Ik heb een hond genaamd percy. Ja, naar Percy Jackson. ik hou van dieren, maar ik ben een echt honden mens. Ik ben een groot fan van HP, PJO en muziek. En nu weet je al meer dan de meeste mensen. Tuurlijk weten echte vrienden wel meer van me." Zeg ik met een glimlach. "Goed genoeg?" Vraag ik. En kijk naar de leraar die besloten heeft op te dagen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    Ik luister aandachtig naar haar. 'Goed genoeg?' Vraagt ze aan me. Ik knik. 'Nu weet ik in iedergeval wat van je.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk ook even naar de leraar en zie hoe hij de basis uitleg. 'Ugh dit ken ik al.' Mopper ik. Ik kijk Saph aan. 'O ja nog een feitje ik ben twee-talig opgevoed. Wat we nu spreken en Spaans. Dus dit alles kan ik al.' Zeg ik vriendelijk. Ik begreep alles wel van grammatica tot de zinsbouw. Ik gaap even en kijk verveelt naar de leraar. 'Moe Meneer Dream?' Vraagt hij dan plots. Ik schrik op en kijk hem aan. 'Nee meneer.' Zeg ik liefjes. Hij trekt zijn wenkbrauw op waardoor zijn hele gezicht mee vervormt. 'Tja als je toch wilt dromen verzoek ik je om een briefje te halen en even te pitten om na half 5 na te komen blijven.' Zegt hij weer verder. Hij kijkt me bijna boos aan. Dan gaat de hand van onze fifi omhoog. Fifi klinkt net een hondennaam. 'Als Aiden gaat nablijven meneer mag ik het dan ook. Ik en mijn toekomstige vriendje zijn nu al onafscheidelijk.' Zegt ze bijna trots glimlachend. Ik schud mijn hoofd. Asjeblieft niet. 'Waarom zou je Fifianne.' Zegt de man dan. 'Omdat ik een echte Dreamer ben.' Heb je dat weer. Als je fan van mij bent en ook bent van de band ben je een Dreamer. 'We gaan verder met de les.' Zegt ze man terwijl hij zucht. Geloof me. Ik weet hoe deze irritatie voelt.
    [Ga even slapen want moet om 9 uur weer op. Lekker 3,50 uur slapen. Heerlijk. Not. Misschien iets te lang opgebleven. Oeps..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Owh arme jij.... Slaap lekker.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caleb Riley Riverson

    Ik glimlachte, 'aangenaam Arianne.' Ik keek haar aaneen schudde mijn hoofd. 'Zou ik je moeten kennen?' Vroeg ik toen en ik keek haar even verward aan. 'Misschien heb ik je ooit in de winkel of op straat gezien, maar nee. Ik ken je niet. ' zei ik toen en haalde mijn schouders op.
    Ik keek haar aan. Ja dat zou het vast wel zijn. Supermarkt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arianna Celeste Rhodes
    'aangenaam Arianna,' glimlacht Caleb. Hij kijkt me aan en schudt zijn hoofd. 'Zou ik je moeten kennen?' vraagt hij verward 'Misschien heb ik je ooit in de winkel of op straat gezien, maar nee. Ik ken je niet,' vervolgt hij schouderophalend.
    'Nee, je zou me niet móéten kennen maar de meeste mensen herkennen mij en de anderen wel altijd. Niet dat het erg is dat je me niet herkend'. Ik kijk hem even aan en ga dan op een tafel zitten. 'Moet je niet naar de les?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caleb Riley Riverson

    Ik frons. 'Oh jij bent van dat bandje eh. ' zeg ik dan. Ik haal mijn schouders op en loop terug naar de piano om mijn bakpapier te pakken. 'Ik vind jullie muziek eerlijk gezegd niks aan.' Ik kijk haar aan. Dat was zo. Het was voor mij net een tikkeltje te popperig en dan bedoel ik qua performance en qua stijl. Ik zat meer aan de poprock kant. 'Niets persoonlijks natuurlijk. ' zei ik nonchalanten keek haar aan. 'De vraag is trouwens eerder als jij niet in de les hoort te zitten. Ik daarin mag altijd kiezen als ik het eerste uur Spaans wil of mag oefenen voor het opkomende bal.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arianna Celeste Rhodes
    'Oh jij bent van dat bandje eh,' zegt Caleb terwijl hij naar de piano loopt. 'Ik vind jullie muziek eerlijk gezegd niks aan,' zegt hij. 'Niets persoonlijks natuurlijk,' voegt hij er nonchalant aan toe. 'De vraag is trouwens eerder als jij niet in de les hoort te zitten. Ik daarin mag altijd kiezen als ik het eerste uur Spaans wil of mag oefenen voor het opkomende bal'.
    Ik tuit bedenkelijk mijn lippen. 'Okee, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Als ik heel eerlijk ben snap ik soms ook niet dat we zoveel fans hebben, maar goed, bedankt dat je eerlijk bent'. Ik spring van de tafel af en loop naar Caleb toe. 'En bij deze ga ik je helpen voor het bal, of je het nu wil of niet. Ik ben toch al ontzettend slecht is Spaans dus die lessen zullen niet veel helpen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered