• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Alison Love
    Ik luister vooral naar de anderen, 'Saph, dit is die band,' zeg ik dab met een klein lachje tegen haar. Ik mag die Aiden wel, hij is gewoon gaan zitten waar hij zit. 'Ik hoop wel dat de les gewoon door gaat, en niet op z'n kop staat door gekte,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire
    Ik denk even na. Tuurlijk de poster in Lisa's kamer! "Dat zou kunnen,
    sorry ik ben geen fan. al zijn jullie wel heel aardig." Zeg ik. Niet mijn soort muziek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Vraagje..hoelaat is het ongeveer? And..mijn topics ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    Mijn oog valt op een jongen in de gang -Tyler, ik nam aan dat hij wel ergens in de gangen was- en knik vaagjes, alsof ik doorhad wat Isabeau zei.
    Ik weet niet waarom, maar ik blijf even staren naar hem. Ik wend mijn hoofd weer naar Isabeau en glimlach.
    "Ik moet gaan, mijn rooster ligt nog in mijn kluisje. Zie je bij de eerste les," zeg ik en loop naar mijn kluisje, ik haal er snel mijn rooster uit en stop 'm in mijn tas.
    Ik loop naar Tyler en zucht.
    "Tyler, ik had een vraag," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Okee, aangezien Serena gelijk alweer weg is -_- Waar kan ik heen met Isabeau of Arianna?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    [ Vraagje..hoelaat is het ongeveer? And..mijn topics ;d ]


    [De eerste les begint zo ergens ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik kijk op en zie Serena.
    'Ja?' glimlach ik.

    Chay

    Ik lach, en stop het flesje water weer weg.
    'Dus..' zeg ik, aangezien ik niks meer weet om over te praten..


    El Diablo.

    Aiden Samuel Dream
    'Ik hoop wel dat de les gewoon door gaat, en niet op z'n kop staat door gekte,' Hoor ik Allison dan zeggen. Ik kijk haar aan en knik. 'Ik eigelijk ook. Ik ben vandaag al half doof geworden en het meisje Emily werd door de fans al aan de kant geduwd dus ik hem haar geholpen. Ik haat het als mensen elkaar pijn gaan doen om bij ons te komen.' Zeg ik met een zucht. Ik was blij met de rust. Deze meisjes mocht ik wel aangezien ze ten eerste niet gilde en ten tweede ons namen als we waren en niet die mensenn uit de band.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alison Love
    Ik lach even om wat hij vertelt. 'Niets persoonlijke hoor, maar ik snap niet dat iemand zo idolaat kan zijn van iets. Ik ben ook wel fan van bepaalde muziek, maar ik zou hen dan niet half willen aanranden voor een handtekening ofzo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Okee..dan schrijf ik wel wat voor Caleb xd ]

    Caleb Riley Riverson

    Ik stond bij mijn kluisje. Ik had nog even voordat de eerste les begon en zuchtte. Ik pakte mijn boeken en keek om me heen. Een paar mensen kwamen naar me toe om te vragen hoe het ging en weet ik het en ik glimlachte en antwoordde, populariteit was nooit echt mijn ding, ik had het maar verder was het niet bijzonder voor me. Wat had ik hier nou verder aan? Ik liep gewoon door de gangen met mijn gitaar op mijn rug terwijl ik die even afzetten bij het muzieklokaal en liep toen naar de piano. Ja, ik kon niet alleen Gitaar spelen. Ik glimalchte en begon rustig te spelen waarna ik ook inviel met mijn zang.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:57 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    "Heb je vandaag iets te doen na school?" vraag ik.
    Zelfs ikzelf ben verbaasd van mijn actie. Ik vraag hem gewoon om als vrienden iets te doen, dat is normaal.
    Anders zit ik toch alleen met Noel en vier katten, dus waarom niet?
    Ik glimlach en kijk naar mijn schoenen, ik voel me ongemakkelijk. Heel ongemakkelijk.
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, nu lijkt het juist of ik gevoelens voor hem heb.
    Ik ben een idioot, serieus.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aiden Samuel Dream
    'Niets persoonlijke hoor, maar ik snap niet dat iemand zo idolaat kan zijn van iets. Ik ben ook wel fan van bepaalde muziek, maar ik zou hen dan niet half willen aanranden voor een handtekening ofzo.' Zegt ze dan waardoor ik kort lach. 'Tja ik begrijp ook niet waarom ze dat zouden doen. Ik denk ook dat ik gewoon vermoord word ofzo als ik met van die gekke fans in een kamer zit die niet open kan.' Ik ril bij de gedachte. 'Heel veel zijn er aardig en vriendelijk enzo, maar sommige zijn echt Creeps die het al uitgillen als ik ze aanraak. Ik bedoel. Ik ben ook maar een mens.' Zeg ik rustig. Ik was ook vrij bang wat er over een paar minuten zou gebeuren aangezien het lesuur bijna begon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Saphire.
    ik schud mijn hoofd. Ik kon het niet geloven hij was niet eens arrogant. Dat waren de meeste artiesten wel. Ik ak mijn boeken vast en leg ze op tafel. "Zeg, hebben jullie Ruby al ontmoet? Ze is de voorzitter van jullie fan-club hier op school. Ze zit ook bij de cheerleaders. Ik weet allen niet of ze door ook cheer-captain is. Iedereen kent haar zo een beetje. Ze is een bitch tot je haar leert kennen." Zeg ik en blaaseen plukje haar uit mijn gezicht. "Ik dacht ik zeg het even. Dan weten jullie meteen wie je voor je hebt als je gegil hoort en gestalkt woord." Zeg ik nadenkend. "Je moet haar leren kennen, dan valt ze echt wel me." Zeg ik nog voor de zekerheid. Ik hield niet van slecht spreken over mensen, vooral omdat ik vond dat iedereen wel iets goeds in zich had of wel aardig kon zijn. "En als jullie hulp nodig hebben met iets, je kan het altijd vragen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler

    Ik denk even na.
    'Nee, niet echt' glimlach ik, ik kijk haar aan.
    'Hoezo?'


    El Diablo.

    Arianna Celeste Rhodes
    Ik zucht even en kijk verveeld voor me uit.
    'Ik ga,' zeg ik tegen niemand in het bijzonder waarna ik opsta, mijn tas pak en zonder nog iets te zeggen het lokaal uitloop.
    Het is gelukkig een stuk rustiger op de gang. De gestoorde fans zijn waarschijnlijk naar hun les. Ik blijf staan als ik muziek uit een lokaal hoor komen. Geïnteresseerd doe ik de deur open en zie ik dat het een muzieklokaal is. Er zit een jongen achter de piano. Ik wacht totdat hij uitgespeeld is en klap dan langzaam in mijn handen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered