• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Aiden Samuel Dream
    "Zeg, hebben jullie Ruby al ontmoet? Ze is de voorzitter van jullie fan-club hier op school. Ze zit ook bij de cheerleaders. Ik weet allen niet of ze door ook cheer-captain is. Iedereen kent haar zo een beetje. Ze is een bitch tot je haar leert kennen." Zegt Saphire opeens. "Ik dacht ik zeg het even. Dan weten jullie meteen wie je voor je hebt als je gegil hoort en gestalkt woord." Gaat ze verder. 'Hoe ziet ze uit dan. Dan weet ik misschien wie het is?' Vraag ik Saphire. Saphire was een edelsteen. (Safier) het was een mooie naam. "Je moet haar leren kennen, dan valt ze echt wel me." Gaat ze verder. Ze was onschuldig ze sprak niet slecht over mensen terwijl ik in haa ogen zag dat ze die aruby uiterst verachte. "En als jullie hulp nodig hebben met iets, je kan het altijd vragen." Gaat ze nog verder. Ik glimlach Dankbaar. 'Dankje Saph of moet ik Saphire zeggen?' Vraag ik haar. Straks werd ze boos omdat ik haar naam afkortte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga slapen guys. Adios amiga's <3]

    Alison Love
    Ik grinnik even, dat klinkt verdacht veel als Ruby ja. Ik pak ook mijn boeken erbij, en zeg: 'Mij kan je ook altijd om hulp vragen. Maar je ziet zelf maar,' en ik glimlach naar ze. 'En als je nog weg wijs gemaakt moet worden, just say so.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Caleb Riley Riverson

    Als ik stop hoor ik geklap. Ik kijk op en zie een meisje aan. Vaag kwam ze me bekend voor maar verder niet. Ik glimlach. 'Bedankt.' zeg ik dan en kijk haar met een lachje aan. Ik sta op en pak mijn gitaar er even bij.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    "Misschien kunnen we na school naar de Starbucks gaan," zeg ik twijfelachtig.
    Ik begin lichtjes te blozen van schaamte en bedenk op hoeveel manier hij me zou kunnen afwijzen. Hij zal me vast op een harde manier afwijzen.
    Ach ja, ik kan dan na school nog naar de bibliotheek gaan en thuis macarons eten tot ik propvol zit. Of ik zou gaan tekenen en praten tegen mijn katten.
    Beide klinken oké, dus nu maar hopen dat we nog macarons hebben thuis.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saphire
    "Je mag gewoon Saph zeggen hoor. Dat is me bijnaam al, tenminste voor de 14 hele mensen die met me omgaan." Lach ik even. "En hoe ziet Ruby eruit? Wel Ze is niet zo heel groot. Heeft ruin lang, stijl haar en bruine ogen. Ze draagt altijd make-up en dan vooral eye-liner en mascara." Knik ik. En verder, verder zag ze eruit als een bitch. "Je herkent haar vooral een haar umh aparte stem, hij is nogal heel erg hoog." Zeg ik vorzichtig. Ik knik even en pak een foto van het school team van de muur. "Dit is haar, Hier in het midden." Ik leg de foto neer op zijn tafel en wijs haar even aan. "Ze is nogal umh...... geobsedeerd. Maar, jullie zijn ook wel goed, ik bedoel ahet is dat ik meer van All Time Low en 3 Doors Down hou, anders had ik waarschijnlijk net zo gedaan." Zeg ik. Nee, nee gewoon niet. Ik ga niet schreeuwen en gillen omdat ik fan ben van iemand. "Nou ja, schrik niet als je straks allemaal 'I love you'- kaarten in je kluisje vindt"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler

    'Eh, sure. Klinkt leuk!' glimlach ik, ik stop even bij mijn kluisje en pak de boeken die ik nodig heb. Ik stop ze snel in mijn zwarte eastpack rugzak en kijk haar weer aan..


    El Diablo.

    Arianna Celeste Rhodes
    'Bedankt,' glimlacht de jongen.
    Ik wacht op een verdere reactie maar die komt niet. Blijkbaar herkent hij me niet. Thank god.
    'Dus, Mister Piano speelt ook gitaar?' vraag ik als hij op is gaan staan en een gitaar pakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Anyone Isabeau?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    "Die reactie was niet bepaald verwacht," zeg ik.
    Ik glimlach even en alles wat net was gebeurd dringt tot me door, het was beter dan tegen katten praten en macarons eten. Als ik me realiseer dat dit nu echt gebeurd, word mijn glimlach breder.
    Ik, Serena Vanity Marilyn McCathy zweer dat ik geen blozend wrak zal zijn in de Starbucks.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik lach, 'waarom niet?' zeg ik.
    Ik leun tegen de kluisjes aan, en kijk haar glimlachend aan.


    El Diablo.

    Aiden Samuel Dream
    "Ze is nogal umh...... geobsedeerd. Maar, jullie zijn ook wel goed, ik bedoel ahet is dat ik meer van All Time Low en 3 Doors Down hou, anders had ik waarschijnlijk net zo gedaan." Zegt Saph dan. 'Die Ruby mag ik nu al niet. Het was het meisje dat Emily tegen de grond had geduwd en haar uitschold. Ik kijk haar glimlachend aan. Dankje. Al horen we het vaak het is wel leuk om te horen.' Zg ik glimlachend. "Nou ja, schrik niet als je straks allemaal 'I love you'- kaarten in je kluisje vindt" Gaat ze verder waarna ik even lach. 'We kregen ook al I Love You/Marry Me Fanmail.' Zeg ik grijnzend. Dan hoor ik opeens de groep meiden dichterbij komen. O god. Als een aantal meisjes binnenkomen gillen ze al. Ze springen op en neer en wijzen naar me. Een die binnenkomt gilt en valt dan flauw. Serieus. Ik sla mijn handen voor mijn ogen en kijk Saph aan. 'Als ze nou eens wat stiller zouden zijn zou ik nu gewoon goed kunnen horen en als ik oud ben geen gehoor apparaat hoeven.' Zeg ik licht geïrriteerd. Niet speciaal tegen Saph ofzo. Ze trekken al aan mijn shirt en dan voel ik een hand door mijn jaar. Ik draai me om en zie een knap meisje maar onderlangs weet ik dat uiterlijk meestal bedriegd. 'Wat doe je aan de nerd kant bij dus sukkels.' Zegt het meisje dan. Het was niet die Ruby ofzo. 'Zo praat je niet over ze. Ze zijn hetzelfde als jij maar veel slimmer en zullen het later verder schoppen als jou en Dat kan ik beter aan jou vragen. Ik heb mezelf hier toevallig ingedeeld wat is jou excuus om hier te komen. Je hoord duidelijk vooraan.' dom blondje. Het laatste zei ik maar niet. Het meisje keek me even aan en liep dan naar voren. De hordes meisjes dat aan me trok liepen mee maar toen ze zaten keken ze meteen weer dromerig achterom.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    "Jij bent zo..jij en ik ben zo maf," zeg ik glimlachend.
    Ik kan niet geloven dat ik dat net heb gezegd, ik kan mezelf wel slaan.
    Hij zal nu vast denken dat ik mentaal gestoord ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Caleb Riley Riverson

    Ik grijns even en lach. Ik ga dichter naar het voor mij nog steeds onbekende meisje en knik. 'Jij ook blijkbaar?' Vraag ik dan met een goedkeurend knikje.
    Ik pakte mijn gitaar beet en speelde het refrein van smells like teen spirit. Ik geijnsde naar haar en liet haar op haar beurt wat spelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik lach weer, 'cute' mompel ik.
    Ik sta weer rechtop, en kijk naar de gang.
    'Nou ja, zullen we dan maar naar de les gaan?


    El Diablo.

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    "Jå," mompel ik.
    Oh great, ik begin nu IJslands te praten, hoe dom ben ik wel niet?
    Ik begin gestoord te worden, ik moet me laten testen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.