• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Naomi

    'I Know, Dreamy Smile.' Ik grinnik als ik Chay haar nagels zie veilen, ik plof op een stoel naast haar neer en pak dan ook mijn veil. 'Mijne is mooier.' zeg ik dan lachend en steek mijn tong naar haar uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chay

    Ik lach, 'mijne is beter' grijns ik. Ik kijk naar mijn rond geveilde nagels, en stop dan de nagelvijl weer weg. 'Ik ben Chay' glimlach ik naar de 2 meisjes.


    El Diablo.

    Alison Love
    Ik vind het heel ironisch, bandleden die met nerds omgaan. 'Ik ben Alison,' zeg ik dan met een glimlach. K vind het een beetje oppervlakkig als ze over nagelvijlen gaan praten, maar hé, iedereen zijn ding. 'Vast en zeker raar om weer naar school te gaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi

    'Naomi.' zeg ik terwijl ik mijn hand op steek. 'Erg spreekzaam.' zucht ik dan, als ik door heb dat een van de meisjes bijna niks zegt. en kijk dan weer naar Chay.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arianna
    'Umh, ik denk dat je nieuw bent hier. Dit is de 'nerd' hoek. En aangezien jij fans' heb, kan je beter in de populaire mensen zone gaan zitten,' hoor ik een meisje tegen Aiden zeggen terwijl ik naast hem ga zitten.
    'Sinds wanneer zitten nerds achterin?' mompel ik in mezelf waarna ik mijn schouders op haal en het meisje die het zei aan kijk.
    'Zijn er hier echt serieus "hoeken" waar de verschillende groepjes zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Samuel Dream
    'Weer je Dream Smile.' Zeggen Naomi en Chay op hun beurt. Ik kijk hun met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Het spijt me hoor. Ik heb gewoon een geweldige achternaam gekregen. En ik heb natuurlijk een droom lach.' Zg ik terwijl ik mijn tanden weer bloot lach. "Umh, hoi. Ik ben Saphire." Zegt het meisje dat twee stoelen verder zit "Umh, ik denk dat je nieuw bent hier. Dit is de 'nerd' hoek. En aangezien jij 'fans' heb, kan je beter in de populaire mensen zone gaan zitten." zegt ze wat ongemakkelijk tegen me. Ik kijk haar vriendelijk aan. 'Ik ga gewoon op de plek zitten waar ik voordat ik beroemd werd ook zat en dan zit ik hier precies goed.' Zeg ik vriendelijk. Ja ik was vroeger een Nerd geweest. Ik was vroeger gepest. Ik had vroeger een bril en ik had nu lenzen. Mijn tanden hadden nooit recht gestaan maar ik had een beugel gehad en ik was vrij laat. 'Vast en zeker raar om weer naar school te gaan?' Vraagt het meisje die zichzelf Allison noemt. Ik kijk haar aan. 'Ja best wel maar ik denk dat het vroeg of laat wel zou wennen net als vroeger.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik moet gaan, doe maar gewoon alsof ik er nog bij ben! :) Morgen ben ik er weer. Xx.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Saphire
    Ik kijk even naar het meisje. "Umh, de nerds zitten achterin omdat dat van deleraren moest. Ze vonden dat als we toch in groepen zaten zebeter de slimme leerlingen acherin kunnen doen." Zeg ik en sla de bladzeide van mijn boek om. "En ja, ja hier zitten mensen echt in groepjes, dat is altijd al zo geweest. Er is hier helaas een rang-orde." Zucht ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Hey, Isabeau,' hoor ik iemand ineens zeggen.
    Ik kijk op en zie Serena staan.
    'Oh, hee,' begroet ik haar met een lichte glimlach. Dat ik een cheerleader ben wil nog niet zeggen dat ik andere mensen af kat. Ik werp een blik op de bandleden die vanaf vandaag dus onze nieuwe klasgenoten zijn en rol met mijn ogen. 'Aandachtstrekkers,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chay

    Ik lach even kort om Aiden.
    Ik kijk naar de meisjes, en glimlach.
    'Hé, Saphire was toch?' vraag ik.


    El Diablo.

    Saphire
    Nog eentje, normaal praatte er echt bijna niemand tegen mij. "Ja, Saphire.
    En jij bent?" Ik kan ze nog steeds niet plaatsen. al weet ik wel zeker dat ik
    ze eerder heb gezien


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    Ik besluit gewoon te gaan zitten waar ik stond. Was er hier een Rangorde? 'Een Rangorde slaat nergens op. Niemand is beter dan iemand. Zelfs ik Chay of de andere Bandleden niet.' Zeg ik gemeend. We waren toch allemaal hetzelfde. We waren allemaal mensen en iedereen moest elkaar respecteren. Ookal was de ene sterker en de andere leniger of die soort shit. Dat had ik vroeger dus ook en ik haatte het!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chay

    Ik lach, 'Chay' zeg ik.
    Ik kijk haar aan.
    'Ik wou even zeggen, ik vind jouw haar echt awesome' glimlach ik..


    El Diablo.

    Saphire
    Ik lach even. "Bedankt." Zeg ik. Ik haal een hand door mijn haar.
    Ik was al vaak een smurf genoemd.... "als ik vragen mag. Kan het zijn dat
    ik jullie ergens van ken?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chay

    'Misschien de band die hier op school zou komen?' zeg ik.
    Ik vis een flesje water uit mijn tas, en drink wat..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:39 ]


    El Diablo.