• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Genoteerd!

    Ik heb er weer één nagekeken, nog een half, maar ik kan me niet concentreren .__. het is veel te warm om te werken.


    Van de gene die zijn ingeleverd heb ik alleen die van Sake nog niet nagekeken. (;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    je mag mijn vakantie er wel weer achter weghalen ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Prim schreef:
    (...)
    Zou eventueel tot donderdag kunnen?
    Want als ik het vanavond niet af krijg heb ik maandag geen tijd en mijn zus komt Disndag thuis want ze vetrekt donderdag voor een halfjaar naar China, dus dan gaan we nog wat leuke dingen doen


    Ik noteer het!


    Destroy what destroys you.

    Helaas heeft ook Mace zich uitgeschreven.

    Er zijn nu drie uitschrijvers. Bij deze opdracht zouden vier mensen afvallen. Als nu nog één iemand zich uitschrijft of niets inlevert, valt er niemand af bij deze opdracht. Zoals het nu is, valt er één iemand af.
    Als twee of meer mensen zich uitschrijven/niets inleveren, valt er bij de volgende opdracht een/meer mens(en) minder af.

    -

    Daarnaast hebben jullie ook nog +/- 50 minuten om uitstel te vragen.
    Ik zal niet meteen reageren, ik ga nu namelijk slapen, maar ik zal (als iemand nog om uitstel vraagt) het morgen aanpassen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 23:06 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Helaas heeft ook Mace zich uitgeschreven.

    Er zijn nu drie uitschrijvers. Bij deze opdracht zouden vier mensen afvallen. Als nu nog één iemand zich uitschrijft of niets inlevert, valt er niemand af bij deze opdracht. Zoals het nu is, valt er één iemand af.
    Als twee of meer mensen zich uitschrijven/niets inleveren, valt er bij de volgende opdracht een/meer mens(en) minder af.

    -

    Daarnaast hebben jullie ook nog +/- 50 minuten om uitstel te vragen.
    Ik zal niet meteen reageren, ik ga nu namelijk slapen, maar ik zal (als iemand nog om uitstel vraagt) het morgen aanpassen.


    Wat jammer :(


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Laatste dag voor Kaien om de opdracht in te leveren. De rest hebben uitstel.


    Destroy what destroys you.

    Ik kon me vandaag zowaar concentreren en ik heb alles nagekeken :Y)


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik kon me vandaag zowaar concentreren en ik heb alles nagekeken :Y)


    Yeah :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Je kan mij er wel uithalen..
    Ik krijg het maar niet voor elkaar o-O Het komt er niet uit..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Je kan mij er wel uithalen..
    Ik krijg het maar niet voor elkaar o-O Het komt er niet uit..

    Jammer maar helaas.. ;(


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Zo, ik heb nu ook alles wat al was ingeleverd nagekeken. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Zo, ik heb nu ook alles wat al was ingeleverd nagekeken. (:
    Ik wordt hier zwaluwachtig van. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik wordt hier zwaluwachtig van. x')


    No need, niemand valt af, aangezien er 4 mensen zich hebben uitgeschreven dus.. Wacht zwaluwachtig? :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    No need, niemand valt af, aangezien er 4 mensen zich hebben uitgeschreven dus.. Wacht zwaluwachtig? :')


    Das waar.. Maar toch ben ik (ook) zenuwachtig =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Yancy schreef:
    (...)

    No need, niemand valt af, aangezien er 4 mensen zich hebben uitgeschreven dus.. Wacht zwaluwachtig? :')
    Insider, maar ik bedoel daarmee zenuwachtig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?