• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja, hoor. Tot hoelang heb je nodig, denk je?
    De max is 24 augustus.

    Eh, 22e ofzo? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik was er niet helemaal blij mee, maar je krijgt hem voordat mijn laptop er echt helemaal mee stopt! Ik was echt blij dat ik hem nog aankreeg^^

    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:51 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Opdracht één! Ik weet niet wat ik er van moet vinden haha. Maar ja. Hij is best wel lang geworden eigenlijk ö


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Bedankt voor het inleveren, ik ga ze nu meteen nakijken! (:

    Alakay, Yoda, Aragog (heeft om uitstel gevraagd), Kaien, Mace, Prim en Meteoroid (heeft uitstel tot 22/23 augustus) moeten nog opdracht één inleveren! (als ik goed heb gekeken)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Komt de nieuwe opdracht eigenlijk voor of na de beoordelingen? (wanneer die dan ook gaan komen =P)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 11:16 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Komt de nieuwe opdracht eigenlijk voor of na de beoordelingen? (wanneer die dan ook gaan komen =P)


    Wij nemen zelf de tijd die we nodig hebben voor het nakijken, maar Chuggaa zal de nieuwe opdracht er al voor de beoordelingen op zetten. Jullie kunnen alleen nog niets inleveren voordat we de beoordeling af hebben en online hebben gezet, om het eerlijk te houden en er zeker van te zijn dat jullie wat aan onze tips hebben. (:
    Er is natuurlijk ook de kans dat je afvalt. c;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Wij nemen zelf de tijd die we nodig hebben voor het nakijken, maar Chuggaa zal de nieuwe opdracht er al voor de beoordelingen op zetten. Jullie kunnen alleen nog niets inleveren voordat we de beoordeling af hebben en online hebben gezet, om het eerlijk te houden en er zeker van te zijn dat jullie wat aan onze tips hebben. (:
    Er is natuurlijk ook de kans dat je afvalt. c;


    Bedankt! =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Sorry dat ik gisteren niet heb gereageerd op dit topic. Ik kan heel slecht tegen warm weer en ik heb hooikoorts, en met warm weer zijn er ontzettend veel pollen in de lucht. Ik heb de hele dag als een dood vogeltje op de bank gelegen :c
    Ik werk het begintopic even bij!


    Destroy what destroys you.

    Bijgewerkt. (:
    Alakay heeft zich uitgeschreven!

    - Yoda, Aragog (met uitstel), Kaien, Mace, Prim en Meteoroid (met uitstel) moeten de opdracht nog inleveren.

    Jullie hebben tot vanavond 23.59 nog de tijd om uitstel te vragen!

    Even extra: ik ben 21 augustus waarschijnlijk de hele dag niet thuis. Mn broertje is dan jarig en we gaan dan naar Giethoorn (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 14:09 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik ga trouwens de 22e tot de 31e op vakantie.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik ga trouwens de 22e tot de 31e op vakantie.


    Genoteerd!

    Ik heb er weer één nagekeken, nog een half, maar ik kan me niet concentreren .__. het is veel te warm om te werken.


    Destroy what destroys you.

    Zou ik voor de zekerheid uitstel mogen?
    Ik denk dat het wel lukt om het vanavond te doen, maar ik ben er niet zeker van en morgen heb ik geen tijd i.v.m met school en ik ga tegen betaling de boeken van mijn broertje kaften


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Zou ik voor de zekerheid uitstel mogen?
    Ik denk dat het wel lukt om het vanavond te doen, maar ik ben er niet zeker van en morgen heb ik geen tijd i.v.m met school en ik ga tegen betaling de boeken van mijn broertje kaften


    Ja, hoor. Tot wanneer wil je uitstel?


    Destroy what destroys you.

    Prim schreef:
    Zou ik voor de zekerheid uitstel mogen?
    Ik denk dat het wel lukt om het vanavond te doen, maar ik ben er niet zeker van en morgen heb ik geen tijd i.v.m met school en ik ga tegen betaling de boeken van mijn broertje kaften


    Tegen betaling, wow, dan wil ik het ook wel voor mijn broertje doen, haha (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja, hoor. Tot wanneer wil je uitstel?

    Zou eventueel tot donderdag kunnen?
    Want als ik het vanavond niet af krijg heb ik maandag geen tijd en mijn zus komt Disndag thuis want ze vetrekt donderdag voor een halfjaar naar China, dus dan gaan we nog wat leuke dingen doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one