• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Zo ik ben klaar. Nu nog verbeteren. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chuggaa zei:
    (...)

    Natuurlijk! (: en vragen mag altijd!


    Dank je! En nog iets: Mag je de zin dan ook naar het nederlands vertalen? =P (misschien een domme vraag, maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even :Y))


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Dank je! En nog iets: Mag je de zin dan ook naar het nederlands vertalen? =P (misschien een domme vraag, maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even :Y))


    Ja hoor, wat voor jou het beste uitkomt. (: als het vertalen niet lukt wil ik dat altijd voor je doen. (:


    Destroy what destroys you.

    Meteor schreef:
    Zo ik ben klaar. Nu nog verbeteren. (:


    Die zin maakt me blij. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja hoor, wat voor jou het beste uitkomt. (: als het vertalen niet lukt wil ik dat altijd voor je doen. (:

    bedankt voor het aanbod, maar dat vertalen moet me wel lukken =P Ik heb niet zo'n moeilijke zin =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ben al bij 355 woorden ^^ Helaas type ik niet zo snel.. =( Maar ach, ik heb nog 4 dagen =D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Ben al bij 355 woorden ^^ Helaas type ik niet zo snel.. =( Maar ach, ik heb nog 4 dagen =D


    Komt vast wel goed. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Komt vast wel goed. (:


    Waarschijnlijk wel, ja ^^ Ben nu al bij 650 woorden, namelijk =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk wel, ja ^^ Ben nu al bij 650 woorden, namelijk =)


    Mooi! (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Mooi! (:


    =)
    Trouwens, moeten we de opdracht nou in een hoofdstuk zetten en de link hier neerzetten of de opdracht naar jou pb'en dat jij het in de story van de wedstrijd zet? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk... xD (niet dat ik al klaar ban, maar dan weet ik dat alvast =))


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    =)
    Trouwens, moeten we de opdracht nou in een hoofdstuk zetten en de link hier neerzetten of de opdracht naar jou pb'en dat jij het in de story van de wedstrijd zet? Want dat is me nog niet helemaal duidelijk... xD (niet dat ik al klaar ban, maar dan weet ik dat alvast =))


    In een story zetten en in dit topic zetten. (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    In een story zetten en in dit topic zetten. (:


    Okee, bedankt! =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk wel, ja ^^ Ben nu al bij 650 woorden, namelijk =)


    Ik ben benieuwd. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Als ik voor de 20e niets inlever, is mijn computer gecrasd..
    Hij doet een beetje moelijk met opstarten... Ik heb systeemherstel gedaan, maar hij kan niet alles repareren zegt hij...
    Ik ben de komende dagen echter niet thuis!
    Ik hoop morgen het stukje in te kunnen leveren, maar mijn computer staat op het moment van overlijden. Ik ga de 25e pas naar huis, dus mocht het zijn dat ik niets inlever voor de 20e, is het eerste wat ik kan inleveren de 25e..

    Sorry ik kan erniets aan veranderen.. Ik hoop dat hij de komende week overleefd!

    Ik hoop dat mijn laptop het morgen nog doet, dan kan ik het hopelijk nog inleveren!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:51 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Klaar! Nu nog even nakijken en dan morgen ook nog eens en dan kan ik inleveren =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.