• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisàbeth
    Een trieste zucht verliet mijn mond toen ik hem nakeek.
    Ik beet zachtjes in mijn onderlip, en draaide me op de reling om zodat ik nu naar de zee keek, en met mijn rug naar het dek was gericht.
    Ik kon er inderdaad niet veel aan doen, maar een excuses was wel op zijn plaats. Toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    June Dawson

    Ik liep wat rond over het dek. Jack was opzoek gegaan naar Fabrizio dus ik was weer alleen. Ik zag overal mensen staan, vooral uit de eerste klas, maar dit keer maakte het me totaal niet zenuwachtig. Ik ging gewoon mee met de titanic, je kon me van alles zeggen, mijn dag maakte je niet meer stuk. Ik liep richting het achterschip waar het lekker leeg was op een paar mensen na. Ik leunde tegen de reling en keek naar het water dat golfde vanwege de schroeven.

    || June is op het achterschip, wie iemand wil meeten, go ahead. ||


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    June Dawson

    Ik liep wat rond over het dek. Jack was opzoek gegaan naar Fabrizio dus ik was weer alleen. Ik zag overal mensen staan, vooral uit de eerste klas, maar dit keer maakte het me totaal niet zenuwachtig. Ik ging gewoon mee met de titanic, je kon me van alles zeggen, mijn dag maakte je niet meer stuk. Ik liep richting het achterschip waar het lekker leeg was op een paar mensen na. Ik leunde tegen de reling en keek naar het water dat golfde vanwege de schroeven.

    || June is op het achterschip, wie iemand wil meeten, go ahead. ||


    Ik heb Luke voor je. ^^


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik heb Luke voor je. ^^


    || Okaai :3 let him come (: ||


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Ik wist helemaal niet eens dat we waren begonnen:$]


    ~

    [Waar eten de bemanningsleden?]
    Aurélie
    De schoenen passen perfect en een grijns verschijnt op mijn gezicht. "En wat me hier brengt. Ik heb in New York familie zitten en ga die opzoeken.", ik glimlach. "En natuurlijk nog altijd liever betaald worden dan betalen."
    Ik kijk naar mijn handen, waar de blaren ondertussen verschrikkelijk rood en etterig zijn. "Al moet je der wel wat voor over hebben."

    [Ah, jammer. Anders was de prijs van de schoenen een meeting met Alfeo...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Leonie Laurenz
    Ik sta een beetje te dromen als ik ineens iemand achter me hoor. Als ik me omdraai zie ik een jongen met blond haar staan.
    'Oh, hoi.' Zei ik toen ik me bedacht toen hij het net tegen mij had gehad. 'Kan ik je helpen?' Vraag ik, want dat was mijn baan. "Hou het schip schoon en help de gasten!" Dat was hoe ze mijn baan hadden beschreven toen ik geïnteresseerd raakte.


    yeehh

    Brighton Jones
    "Nee," zei Brighton en steunde met zijn armen op de reling. "Gewoon even een luchtje scheppen." Hij haalde een pakje sigaretten uit en stak één op. "Weetje," zei hij na een poosje. "Dit schip draagt de bijnaam 'Ship of dreams'" Hij fronste,"Maar waarom?"


    kindness is never a burden.

    Leonie Laurenz
    Ik leunde naast hem op de reling. Het was interessant dat hij juist die vraag stelde.
    'Ik denk dat dat voor iedereen anders is.' Zeg ik zonder er echt bij na te denken. 'Voor mij betekent het een nieuwe kans om mijn dromen om de wereld te zien waar te maken, zelfs al heb ik de vorige pogingen nogal verpest.' Wauw, dat is ook voor de eerste keer dat ik iemand zo snel al toch zo veel van mijn leven heb laten weten. Want wat ik net zei zou je ook wel een korte samenvatting van mijn leven kunnen noemen.


    yeehh

    {Alvast een nieuw topic }


    Don't be like the rest of them, darling

    Brighton Jones.
    Brighton blies bedenkelijk de rook de lucht in en knikte,"Jou droom heeft tenminste nog nut." zei hij. "Het is de jou droom." Brighton zuchtte,"Ik verhuis naar New York." mompelde hij. "Alsof ik daar überhaupt voor gekozen heb." Brighton had totaal geen zin in de verhuizing. Hij zou Engeland te veel missen.


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Alfeo De Rossi.
    "Goed geluk." zei Alfeo. "Kaartjes gewonnen met pokeren en aan boord gesprongen." Hij nam een lange trek van de sigaret. "In New York werk gaan zoeken, en zoals je zei: een nieuw begin." Alfeo leunde iets naar achter op zijn stoel die hard kraakte.


    Micheal Damian Grey

    'Dat klinkt inderdaad als goed geluk' Beaamde ik grijnzend waarna ik een korte trek van mijn sigaret nam. 'Hmm.. Waar kom je oorspronkelijk vandaan?'
    Vraag ik hem vervolgens om het gesprek opgang te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    | Have to go. Bye-a. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    {Bye (doeg)}


    Don't be like the rest of them, darling

    BOEEEEMMMM.. Boemmm


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling