• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [is er nog iets tegen Jalya gezegd? Ben te lui om alles door te lezen^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elisàbeth
    Ik zuchtte en knikte. Hij was zó saai.. Als ik dan toch verloofd was, waarom dan geen verloofde die het liefst alle regels brak, zijn leven leefde en deed waar hij zin in had? Dan was het nog een beetje interessant geweest..
    Ik fronste lichtelijk terwijl ik in gedachten verzonken was. Ach, het was ook te mooi om waar te zijn.
    Ik bestudeerde mijn nagels, en zuchtte nogmaals.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    || Bij wie kan Tillie nieuwe drankjes brengen of lege glazen halen? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    {Volgensmij staan er wel een stel glazen op de tafel waar Will en Elisabeth aan zitten}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Volgensmij staan er wel een stel glazen op de tafel waar Will en Elisabeth aan zitten}


    || Beware dan maar, want ik heb een geniaal idee om die eerste klassers een beetje te laten mopperen :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Beware dan maar, want ik heb een geniaal idee om die eerste klassers een beetje te laten mopperen :3 ||


    {Hmm.. Kom maar op XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tillie Annemarie Van 't Hek || Schoonmaakster + Invaller

    Ik trok mopperend de rok van het uniform al voor de derde keer omlaag. Het was veel te klein en het zat veel te strak, waardoor mijn decolleté ook overweldigend was. Ik leverde een bestelling af aan tafel 4 en liep gelijk door naar tafel 7, waar ik een groepje zag zitten om de lege glazen op te halen. Een beetje onhandig buigde ik me over de tafel heen en stoot perongeluk een glas om. "Sorry hoor." verontschuldig ik me met tegenzin. Door dat ik gebuigd sta staat de stof nog strakker. Ik wil me net terugbuigen als het bovenste knoopje losschiet. Hij vliegt net langs het hoofd van een man. "Ach jezus.." vloek ik terwijl ik mijn shirt nog een beetje ophijs. Het tweede knoopje schiet los waardoor je een stuk van mijn bh ziet. "Godveredomme.." vloek ik nogmaals.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Beware dan maar, want ik heb een geniaal idee om die eerste klassers een beetje te laten mopperen :3 ||



    help

    || I'm sorry, was naar het strand, wil iemand me bijpraten? (: ||


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Elisàbeth
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen toen het knoopje van de oude dame los schoot, en proestte toen even. Ik zag een paar mensen minachtend naar mij en de dame kijken, waardoor ik met een grijns even wegkeek.
    Oh god, dit was hilarisch. Ik moest mezelf echt inhouden om niet in lachen uit te barsten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stornoway schreef:
    (...)



    Ik moet echt lachen van die gif, haha


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Ik moet echt lachen van die gif, haha



    help

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Toen het knoopje van de oude dame losschoot vloor die net langs mijn hooft waardoor ik in moest houden om niet te gaan lachen terwijl somige andere mensen juist vol minachting zaten te kijken en ik Elisabeth voor de verandering bijna zag lachen. Zo te zien kunnen andere mensen er de humor niet van in zien en gaan er zelfs een paar mensen weg terwijl er op mijn gezicht juist een grijns verschijnt en ik wacht tot ik een slok van mijn water neem aangezien ik dat er dan waarschijnlijk uitproeste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik kon het niet meer inhouden.
    Ik schoot in de lach, en zag de blikken van mensen. 'Dit is niet grappig!' en 'Wat onbeschoft!' het was er duidelijk vanaf te lezen.
    ''Ik eh-'' stamelde ik grinnikend.
    ''Excuseer me,'' mompelde ik, en nog half lachend stond ik op. Ik besloot dat het beter was om weg te lopen, om ergere dingen te voorkomen. Mijn ouders zullen hier zeker van horen, iets waar ze niet blij mee worden. Terwijl ik nog een kleine grijns op mijn gezicht had, liep ik naar het dek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tillie Annemarie Van 't Hek

    Het was ook ergens wel heel grappig, maar hier gaat Hugh echt niet blij mee zijn. "Excuseer, excuseer.." mompel ik. De mensen voor mij zien de humor er wel van in. Mensen verlaten vol minachting de zaal. Hugh komt aanlopen. "Wat is dit nou weer Tillie?" zegt hij verbaasd. "Ja, het was godverdomme jou idee Hugh." mopper ik. "Het uniform is veel te klein en ik ben niet gemaakt hier voor.."


    But calm, white calm, was born into a swan.