• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    | OWa. Sorry. :/ |


    kindness is never a burden.

    Alfeo De Rossi
    Alfeo glimlachte terwijl Michael zijn hand schudde. "Aangenaam," zei hij en stak het pakje sigaretten naar hem uit. "Ook eentje?"


    kindness is never a burden.

    Aragog schreef:
    Elisàbeth
    Ik keek even verbaasd op toen William naast me kwam staan.
    ''Dat was best grappig,'' grijnsde hij, en ik lachte om vervolgens te knikken.
    ''Ja.. Waarschijnlijk vinden mijn ouders het minder grappig,'' grinnikte ik, en keek even naar de oceaanblauwe zee. Het was prachtig.
    Ik had nog altijd een glimlach op mijn gezicht staan. De serveerster kon ik voorlopig niet meer normaal aankijken.


    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Ja.. Waarschijnlijk vinden mijn ouders het minder grappig' Zei ze grinnikend, 'Dan zouden ze niet heel veel humor hebben' Zeg ik glimlachend waarna ik een tijdje naar de zee keek en vervolgens om me heen keek naar de andere mensen op het 1ste klas dek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    Alfeo De Rossi
    Alfeo glimlachte terwijl Michael zijn hand schudde. "Aangenaam," zei hij en stak het pakje sigaretten naar hem uit. "Ook eentje?"


    Micheal Damian Grey

    'Ook eentje?' Vroeg Alfeo vervolgens terwijl hij me een pakje sigaretten voorstak, 'Graag' Andwoorde ik glimlachend waarna ik er één pakte en die aanstak met de aansteker die in mijn zak zat. Zelf waren mijn sigaretten net op geweest dus hij kwam net op het goede moment
    .


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik keek hem even aan.
    Het was niet zijn schuld. Hij verdiende dit niet.
    ''Sorry,'' mompelde ik tussen neus en lippen door, wendde mijn blik af en keek, net als William, naar de zee. Mijn handen liet ik even over de reling glijden.
    ''Ik denk dat we zo gaan eten,'' zei ik toen maar, om mijn verontschuldiging een beetje te verdoezelen. Ik haatte het om sorry te zeggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    Alfeo De Rossi
    Alfeo glimlachte terwijl Michael zijn hand schudde. "Aangenaam," zei hij en stak het pakje sigaretten naar hem uit. "Ook eentje?"

    [Kan je wat langere posts schrijven?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Waar verontschuldig je je voor?' Vroeg ik haar vervolgens, haar mededeling nergerend, voor zover ik haar kende was ze nou niet echt het type dat zich zomaar verontschuldigde.
    In iedergeval niet zonder goede reden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    [Kan je wat langere posts schrijven?]

    | Sorry maar ik ben met veel topics tegelijk bezig en had even geen inspiratie. Ik zal erop letten. |


    kindness is never a burden.

    | Eigenlijk mogen ze daar niet roken. Er is een rokerszaal op het schip voor elke klas.|
    Alfeo De Rossi.
    Alfeo stak het pakje in zijn broekzak en blies de rook uit. Hij dacht na over een onderwerpt voor het gesprek en vroeg dus maar,"Dus. Mat trekt jou naar New York City?" Alfeo keek even naar Jack en Fabrizio die klierend de kajuit verlieten.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:19 ]


    kindness is never a burden.

    {Alsof daar iedereen ging roken XD}

    Micheal Demian Grey

    'Vrienden, familie, werk. Een nieuw begin' Andwoorde ik simpel nadat ik de rook had uitgeblazen, 'Wat brengt jouw naar New York City?' Vroeg ik hem vervolgens. Benieuwt wat de reden was van zijn vertrek en wat hij allemaal heeft moeten doen voor kaartjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik mompelde enkele scheldwoorden naar mezelf toe, maar op een toon waarbij hij dat niet kon horen.
    Zo gevaarlijk als ik was, ging ik op de reling zitten en keek William even aan.
    ''Voor alles,'' zei ik simpelweg, en haalde lichtjes mijn schouders op. Hoe moest ik dit in godsnaam uitleggen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    | Wil iemand June (3e klas) meeten? (: |


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Nog wat tegen Amelia gezegd geweest?]


    help

    Alfeo De Rossi.
    "Goed geluk." zei Alfeo. "Kaartjes gewonnen met pokeren en aan boord gesprongen." Hij nam een lange trek van de sigaret. "In New York werk gaan zoeken, en zoals je zei: een nieuw begin." Alfeo leunde iets naar achter op zijn stoel die hard kraakte.


    kindness is never a burden.

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Voor alles,' Andwoorde Elisabeth simpelweg, 'Voor zover ik weet kun je er weinig aan doen dus zouden excusses ook niet nodig zijn' Andwoorde ik. 'Ik zie je zometeen wel bij het eten' Zei ik vervolgens waarna ik weer naar binnen liep en vervolgens één van de gangen in liep, niet echt wetend waar ik heen ging.


    Don't be like the rest of them, darling