• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Mensen, je mag hier heus wel discussiëren, maar ga elkaar alsjeblieft niet persoonlijk aanvallen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bazart schreef:
    (...)
    Die kant van het verhaal begrijp ik ook, hoor. :-) Ik probeer me gewoon in allebei de kanten te verplaatsen.


    En dat snap ik haha. Je hoeft je ook niet te verantwoorden verder (: Het is nou eenmaal een nare situatie wat er is gebeurd, en er is weinig aan te veranderen. Maar ik snap dat de mensen op de lijst nu een andere mening hebben over de mods (:
    Ik vind trouwens dat jij een van de weinige nieuwe bent, die rustig blijft haha.


    To infinity and beyond •

    Ik heb een idee: We gooien alle mods in een arena, en daarin moeten ze met elkaar vechten tot er nog maar een overblijft! En die is dan de oppermod!

    Wacht, dit is de Hongerspelen. Laat maar (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lol ik dacht dat dit al voorbij was.
    Random xD Kan me niet echt boeien wie de mods zijn xD Wrm daar nog steeds over doorgaan. Tis gebeurd, gaat nu echt niet meer veranderen opeens hoor xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Buttzville schreef:
    (...)

    I don't give a fuck.

    Kijk dáár geef je dan weer niks om. Hou alsjeblieft die attitude aan, want dan komen dit soort shittopics van jou niet meer voor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Weetje, ik heb op zich niks tegen de moderators. Echt niet, ze proberen hun werk te doen en Quizlet een leuke plek te houden. Alleen soms verneuken ze dingen en als dat te vaak gebeurd dan krijg je dit soort situatie waarin er ontevreden users zijn en users zijn die het voor de mods opnemen. Ik wil niet echt een kant kiezen, maar ik vind dat de mods nu toch wel eens moeten weten wat ze wel en niet kunnen doen. Ik heb bijvoorbeeld een heel erg uitgesproken mening en ik zal geen blad voor mijn mond nemen als ik mijn mening geef. En blijkbaar vinden de mods het niet leuk dat ik dat doe. Dat is gewoon iets waar ik mij erg aan kan ergeren, want dat zal een reden zijn waardoor ze soms raar / stom tegenover mij doen. Nogmaals, ik heb op zich niks tegen de mods en hun werk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    razorsdown schreef:
    (...)


    Oké hier moest ik om lachen. :"D

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb mezelf altijd voorgehouden om eerst te zien wat jullie kunnen als mod zijnde, omdat ik weet dat je ze niet meteen moet veroordelen. Sommigen schijnen toch wel goed te zijn.
    Ik merk wel af en toe dat je korte registratietijd een klein probleempje vormt in sommige dingen. Je leeftijd niet echt, al merk ik het in dit topic wel nogal. Ook deze reactie is een wel iets voor kinderen van jou leeftijd, evenals dat je zegt dat je heel volwassen bent. Dat zeggen ze namelijk altijd heel graag. Maar ook het feit dat je dingen niet echt doorleest, je leest niet echt wat mensen over je zeggen en reageert af en toe een beetje klakkeloos.


    Daarvoor ben ik nog 13, ik ben ook niet perfect. Ik vraag alleen of mensen er serieus een probleem mee hebben.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Door deze topic, merkt niemand mij KEI COLE TOPIC over mijn fotowedstrijd op waar ik nog TWEE mensen nodig heb.

    BARBAREN!!! Hoe durven jullie dat!!!

    Hahah - trolling
    :Y)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Paddington schreef:
    Ik heb een idee: We gooien alle mods in een arena, en daarin moeten ze met elkaar vechten tot er nog maar een overblijft! En die is dan de oppermod!

    Wacht, dit is de Hongerspelen. Laat maar (;


    Haha xD :X


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sting schreef:
    (...)
    Kijk dáár geef je dan weer niks om. Hou alsjeblieft die attitude aan, want dan komen dit soort shittopics van jou niet meer voor.


    Ik bedoelde dat ik niets om jou reactie gaf.

    DarkSavior schreef:
    Weetje, ik heb op zich niks tegen de moderators. Echt niet, ze proberen hun werk te doen en Quizlet een leuke plek te houden. Alleen soms verneuken ze dingen en als dat te vaak gebeurd dan krijg je dit soort situatie waarin er ontevreden users zijn en users zijn die het voor de mods opnemen. Ik wil niet echt een kant kiezen, maar ik vind dat de mods nu toch wel eens moeten weten wat ze wel en niet kunnen doen. Ik heb bijvoorbeeld een heel erg uitgesproken mening en ik zal geen blad voor mijn mond nemen als ik mijn mening geef. En blijkbaar vinden de mods het niet leuk dat ik dat doe. Dat is gewoon iets waar ik mij erg aan kan ergeren, want dat zal een reden zijn waardoor ze soms raar / stom tegenover mij doen. Nogmaals, ik heb op zich niks tegen de mods en hun werk!

    Ik geef ook altijd mijn mening maar tegen mij doen ze niet raar/stom hoor. :')


    -

    Paddington schreef:
    Ik heb een idee: We gooien alle mods in een arena, en daarin moeten ze met elkaar vechten tot er nog maar een overblijft! En die is dan de oppermod!

    Wacht, dit is de Hongerspelen. Laat maar (;

    Eigenlijk vind ik dit een van de beste ideeën van vandaag. :')

    Daley schreef:
    (...)

    Daarvoor ben ik nog 13, ik ben ook niet perfect. Ik vraag alleen of mensen er serieus een probleem mee hebben.


    Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Wat je zelf al zei, mensen van 13 kunnen soms volwassener overkomen dan mensen die ouder zijn.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:54 ]

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon erg jammer dat ze er constant op worden afgerekend. Oké, ik ben het met jullie eens dat het een grote fout van hen was, maar dat hebben ze zelf ook allemaal wel door nu. Als ik me in hen plaats nu moet zetten, zou ik me zo al rot genoeg voelen, en als zeker als het elke keer weer opgerakeld wordt.

    Als ze zich zo rot voelen hadden ze op zijn minst persoonlijk hun excuses kunnen aanbieden aan de gene die er op staan of op zijn minst kunnen reageren op mijn mail daarover.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall