• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Weetje ik zeg één ding:
    Als je er een probleem mee hebt dat ik een mod ben, zeg je dat nú maar, want ik heb er niet eens meer plezier in als iedereen maar commentaar gaat leveren op het feit van m'n leeftijd en wanneer ik geregistreerd ben.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik zit hier al de hele tijd te glimlachen. Ik hou van discussies. Vooral als ik ze zelf veroorzaakt heb.

    :')
    Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat sommige mensen de hele tijd op elkaar reageren met "nee, ik weet dit en dit beter". Oké, op heel wat punten hebben ze gelijk, maar ik heb ook een beetje het gevoel dat dit een beetje een wedstrijd gaat worden wie er meer weet over Q of wie er meer ervaring heeft.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:49 ]

    Daley schreef:
    Weetje ik zeg één ding:
    Als je er een probleem mee hebt dat ik een mod ben, zeg je dat nú maar, want ik heb er niet eens meer plezier in als iedereen maar commentaar gaat leveren op het feit van m'n leeftijd en wanneer ik geregistreerd ben.


    Ik heb er een probleem mee dat jij mod bent.

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon erg jammer dat ze er constant op worden afgerekend. Oké, ik ben het met jullie eens dat het een grote fout van hen was, maar dat hebben ze zelf ook allemaal wel door nu. Als ik me in hen plaats nu moet zetten, zou ik me zo al rot genoeg voelen, en als zeker als het elke keer weer opgerakeld wordt.


    Dat snap ik, maar de mensen die op die lijsten staan, voelen zich ook rot. Vooral aangezien ze erop staan OMDAT ze een mening hebben.


    To infinity and beyond •

    JackyD schreef:
    Ik mis de tijd waarin het hier nog leuk was. Toen de juiste mensen geband waren en de tieners van tegenwoordig niet zo fucking irritant waren door constant te laten weten dat ze er zijn en een mening hebben. (cat)

    Ik blijf gewoon mijn mening geven hoor, ik ga daar niet mee stoppen omdat mensen zoals jou daar niet tegen kunnen.
    want als je niet wil dat mensen hun mening geven sluit je dan op in je kamer en ga niet meer op forum's etc want mensen zullen altijd hun mening geven waar dan ook


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dus we mogen geen mening meer hebben en het overal mee eens zijn? Want dat is wat jij nu zegt.

    Ik heb het meer over degene die zo'n zwaar leven hebben omdat ze net in de pubertijd zijn gekomen en niet weten wat ze ermee aan moeten. En ik word er gewoon gek van dat mensen constant moeten laten weten wat er mis is op deze site. Ik zit hier nu al een hele tijd en ik kan je vertellen dat ik deze site nog nooit zo kut heb gevonden. En dat komt niet omdat de mods stom zijn :')


    -

    Calabasas schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar de mensen die op die lijsten staan, voelen zich ook rot. Vooral aangezien ze erop staan OMDAT ze een mening hebben.


    Dit. Precies dit.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik heb er een probleem mee dat jij mod bent.

    Ik heb er een probleem mee dat jij overal een probleem van maakt. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Calabasas schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar de mensen die op die lijsten staan, voelen zich ook rot. Vooral aangezien ze erop staan OMDAT ze een mening hebben.

    Die kant van het verhaal begrijp ik ook, hoor. :-) Ik probeer me gewoon in allebei de kanten te verplaatsen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Vanitysbitch schreef:
    (...)
    Ik blijf gewoon mijn mening geven hoor, ik ga daar niet mee stoppen omdat mensen zoals jou daar niet tegen kunnen.
    want als je niet wil dat mensen hun mening geven sluit je dan op in je kamer en ga niet meer op forum's etc want mensen zullen altijd hun mening geven waar dan ook

    Okee hoor. Alsof ik had verwacht dat iedereen denkt 'Oh als zij het zegt moeten we wel luisteren'. Doe niet zo achterlijk :')


    -

    Sting schreef:
    (...)
    Ik heb er een probleem mee dat jij overal een probleem van maakt. (cat)


    I don't give a fuck.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik heb er een probleem mee dat jij mod bent.


    Met wie heb jij geen probleem?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik heb er een probleem mee dat jij mod bent.


    None but ourselves can free our minds.

    Daley schreef:
    Weetje ik zeg één ding:
    Als je er een probleem mee hebt dat ik een mod ben, zeg je dat nú maar, want ik heb er niet eens meer plezier in als iedereen maar commentaar gaat leveren op het feit van m'n leeftijd en wanneer ik geregistreerd ben.

    Ik heb er een probleem mee dat je een mod bent terwijl je nog niet eens een jaar op Q zit, maar dat is mijn mening


    (Be)lieve in (you)rself

    Daley schreef:
    Weetje ik zeg één ding:
    Als je er een probleem mee hebt dat ik een mod ben, zeg je dat nú maar, want ik heb er niet eens meer plezier in als iedereen maar commentaar gaat leveren op het feit van m'n leeftijd en wanneer ik geregistreerd ben.


    Ik heb mezelf altijd voorgehouden om eerst te zien wat jullie kunnen als mod zijnde, omdat ik weet dat je ze niet meteen moet veroordelen. Sommigen schijnen toch wel goed te zijn.
    Ik merk wel af en toe dat je korte registratietijd een klein probleempje vormt in sommige dingen. Je leeftijd niet echt, al merk ik het in dit topic wel nogal. Ook deze reactie is een wel iets voor kinderen van jou leeftijd, evenals dat je zegt dat je heel volwassen bent. Dat zeggen ze namelijk altijd heel graag. Maar ook het feit dat je dingen niet echt doorleest, je leest niet echt wat mensen over je zeggen en reageert af en toe een beetje klakkeloos.


    Your make-up is terrible