• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Hope Rhiannon Devlin
    '15,' antwoord ik en ik ga op mijn rug liggen. 'leuke bikini,' zeg ik als ik die van Naomi in het oog krijg. Waarschijnlijk is hij, net als die van mij, niet echt van haar, maar dat maakt niet uit. 'Aangezien ik het beste wil maken van de tijd hier, wil ik je iets beter leren kennen. Wat zijn je hobby's?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    'Hmm.. Ik heb mijn mobiel niet meer gezien. En ik zou toch zweren dat die in mijn broekzak zat,' mompel ik. 'Ik neem aan dat je de naam Alison bedoelt als je zegt Alison is leuk?' vraag ik grijnzend. 'En niet zozeer foute jongens, eerder helemaal géén jongens,' geef ik toe. Seth klinkt als een gevoelige lieve jongen. 'Ik denk niet dat het een grap is...' zeg ik dan aarzelend. Noem het intuïtie, noem het bijgeloof.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brady Seth Williams
    Met een kleine bloos op mijn wangen keek ik naar de grond. "Ja, ik bedoelde je naam." kwam er nogal bescheiden uit mijn keel. Met meisjes flirten, dat was altijd wel een beetje lastig. Ook wilde ik me niet teveel aan de mensen hier hechten, aangezien ik er heilig van overtuigd was dat hij hier binnen tientallen minuten uit was. "Géén jongens? Maak je niet druk.. Beter géén jongen gehad, dan de verkeerde, niet?" Met een cute glimlachje kijk ik haar aan. "En ik geloof niet dat we opgesloten zitten in dit huis.. Wie zou zoiets doen? Dat is gewoon zonde van je huis." enig gegrinnik komt uit mijn keel, maar dat stopt al snel als ik een mega zwembad voor mijn neus zie staan.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    [Is er nog iemand in de keuken?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Kom we gaan eerst het zwembad uit.'en ik ga het zwembad uit en ga op een van de ligbedden liggen. 'Mijn hobby's, Zingen, instrumenten bespelen, grappen uithalen, feesten en nog wel wat dingen, maar daar kom ik nu niet op.'zeg ik dan lachend en sluit mijn ogen en geniet van de zon. 'Wat zijn jouw hobby's dan?' Vraag ik dan met mijn ogen nog steeds gesloten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga naar bed. Bye, see ya tomorrow people. xx]


    If we burn, you burn with us. <3

    Alison Love
    Ik moet zachtjes lachen als hij bloost. 'Heel sxhattig hoor als je bloost,' zeg ik plagend. 'Dat is ook wel waar, liever geen dan. Wat dacht je van een lieve jongen?' en ik kijk hem aan. 'Coor mij dan. Voor jou een lief meisje.' en ik glimlach. 'O.. Tenzij je al een vriendin hebt.' en nu bloos ik licht. Dan is er een giga zwembad. Idee.. 'He Seth, voel jij even of het water lekker is!' en ik duw hem richting de rand. Maar nog net niet erin terwijl ik hem bij zijn polsen beet houdt. 'Tenzij je watervrees hebt?' en ik glimlach onschuldig en lief.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Suggestions schreef:
    [Is er nog iemand in de keuken?]


    [Dave is in de keuken. Je mag met hem praten maar ik ga naar bed. xd]


    If we burn, you burn with us. <3

    Brady Seth Williams
    "Hou op!" reageerde ik op een plagerige toon terug. Ze was me echt aan het uitdagen, maar als Seth eenmaal los was gekomen, kon hij er ook wat van. "Hoe weet jij dat ik een lief meisje wil? Misschien wil ik wel een hotte jongen." merk ik op een uitdagende toon op. Natuurlijk was dit een grapje. "Maak je geen zorgen, ik val op meisjes." glimlachte ik vervolgens. "Nee, ik heb nog geen vriendin. Het zat er een beetje aan te komen, tot één of andere zielepoot ons moest opsluiten..." een zucht kwam er uit mijn keel. Chealsea, de meid waar hij al jaren een oogje op had, had bijna bevestigd dat ze vriend en vriendin waren, totdat hij werd ontvoerd natuurlijk.
    Met grote ogen kijk ik Alison aan, en meteen pak ik haar beet. "Als jij mij erin duwt, ga jij mee!" grijns ik meteen, waarna ik mijn benen wat steviger op de grond zet zodat ik wat tegenkracht heb.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik klim het zwembad uit en plof neer op een ligbed naast die van haar. 'Ik ga heel saai klinken, maar ballet, piano en harp spelen, lezen, en zingen,' Ik kijk haar lachend aan. De manier waarop ik alles net zei, klonk zo niet als hoe ik normaal dingen doe en zeg. Misschien zat er iets in de yoghurt, iets duivels.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    'Oeeei, je vond een meisje leuk,' zeg ik dan. 'Helaas moet je het nu met de meiden doen van hier,' zeg in plagend en grijnzend. Dan pakt Seth me ook beet. 'Als jij mij erin duwt, ga je mee!' grijnst hij. Ik begin tegen te spartelen. Maar ik krijg mezelf niet los. Dan vallen we er maar beide in. 'Goede deal.' en dan duw ik Seth erin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Denk je dat we vrij worden gelaten?" vraag ik aan Dave.
    Waarschijnlijk niet, we worden misschien vermoord.
    "Ik hoop van wel, ik kan mijn broertje en ouders niet alleen laten," zeg ik moeizaam.
    Het idee dat ik Noel nooit meer lacrosse zal zien spelen, mijn moeder nooit meer er zal zijn om me te troosten en mijn vader nooit meer er zal zijn om me advies te geven laat me bijna huilen.
    "Ik zal vooral de reizen naar Tasmanië om mijn vader te kunnen zien missen," mompel ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    'Ben ik de enige die hier niet weg wil?' vroeg ik opeens uit het niets. 'Ik, ik.. Ik bedoel, het is hier zo vrolijk, júllie zijn vrolijk.. Jullie zijn aardig'. Mijn leven was toch al kut, ik wil niet meer terug.

    Brady Seth Williams
    "Dat klopt. Een geweldig meisje. Echt een ziek persoon die dit ons aandoet.." zei hij zachtjes. Dat was ook wel één van de redenen waarom ik zo graag naar huis wilde: Naar Chelsea toe. Best triest, het meisje van zijn dromen kreeg hij nu nooit meer te zien. "Daar zal ik het inderdaad mee moeten doen. Ik weet niet of dat goed genoeg is hoor." grijns ik, waarna ik haar plagerig porde. Ik trok Alison mee het zwembad in toen ze mij een duw gaf, en samen plonsden we in het water. Meteen zwom ik naar boven toe, om adem te happen. Het was een diep zwembad, met mooi blauw water. "Nou, mijn eerste duik beviel.. goed. Nu zijn mn kleren ook gelijk gewassen." grapte ik grijnzend. "Moet ik je een handdoek aanbieden? Of wil je nog even lekker door zwemmen in je kleding?"


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik lach. 'Dat is helemaal niet saai, ik lees ook graag en zingen vind ik ook leuk, en we bespelen alle twee instrumenten, ik alleen anderen en ik hou meer van streetdace/hiphop, dat ligt me meer. Dus zo ver is het niet uitelkaar.' zeg ik lachend en kijk dan naar de jongen en meisje die met kleren en al in het zwembad liggen. 'Volgens mij vormen er al kopeltjes.' zeg ik dan lachend en kijk naar het paar.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp