• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Elan Smith
    Ik stapte de douche uit en liep naakt naar de inloopkast. Ik pakte een onderbroek, en trok hem aan. Daarna trok ik dezelfde skinny aan als daarvoor, en toen pakte ik een simpel hemdje en trok ook dat aan, en liep naar beneden. 'Daar ben ik weer!' riep ik vrolijk en ik schudde mijn haar boven Alison uit.

    Brady Seth Williams
    Zodra ik een onbekend meisje hoor zeggen dat ze het huis gaat verkennen, sta ik op. "Ik ga mee." Klonk er overtuigend uit mijn keel. Ik wilde wel eens weten wat er allemaal in dit landhuis te doen was, en of er meer informatie over deze "grap" te vinden was. Het bord waar ik net mijn pannenkoek op had gelegd legde ik op het aanrecht, en ik liet mijn handen losjes in mijn broekzakken glijden. "Jij hebt ook geen idee waarom we hier zitten? Zoals alle anderen?" Nogsteeds hield ik in mijn gedachte vol dat dit allemaal één grote joke was.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Alison Love
    'Daar ben ik weer!' roept Elan vrolijk en dan schud hij zijn haar bij me uit. 'Heee!' roep ik verontwaardigd. 'Ga iemand anders pesten,' zeg ik lachend. 'Ik ga een rondje door het huis.' en dan stemt er iemand mee in. 'Met hem.' en ik loop naar de jongen. 'Nee, geen flauw idee,' zeg ik zuchtend. 'En ik wil weten of ik hier weg kan komen,' mompel ik. En dan loop ik de gang op.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Niet altijd de jongste moeten klusjes doen!' ik sta op. 'Ik ga even naar de wc.' ik loop weg en vraag me af waarom ik hier ben. Ik loop naar een deur toe waar op staat "Toilet". Ik open de deur en loop naar binnen. Zal ik echt de jongste zijn?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:48 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan
    'K,' zei ik. 'ik blijf lekker op de bank zitten' antwoordde ik lui.

    Brady Seth Williams
    "Anders ik wel. Ik heb een enorme koppijn en ik heb ook geen idee waardoor dat komt. Ik kan me niks meer herinneren van gisteren of vannacht." Zou hij teveel gedronken hebben? Dat wist hij dus niet. "Ik denk dat we allemaal naar huis willen, ooit. Op dit moment zou ik nog best eens in dit landhuis willen chillen." Mijn mondhoeken krulden speels omhoog, en hij liep soepeltjes met het meisje mee. Aan het einde van de gang was een glazen deur, je kon door de deur heen zien dat er een uitgang was. "Dus dit is een mega voortuin?" vroeg hij grijnzend.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Alison Love
    Ik moet lachen. 'Je bedoelt eerder een heel parkje,' zeg ik lachend. Dit is geen voortuin meer te noemen. Ik buig me naar hem toe en fluister dan: 'Zouden we in de gaten worden gehouden?' ik kijk om me heen. Vast en zeker wel.. Eigenlijk hoef ik al die luxe niet. En wil ik gewoon naar huis. Zullen mijn ouders niet ongerust zijn. Dan kijk ik weer naar de jongen. Ik loop verder de tuin in. 'Hoe heet je eigenlijk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Als ik klaar ben en weer naar buiten loop heb ik eigenlijk geen zin om terug te gaan naar de woonkamer. Hmm... Die omroeper zei dat er een zwembad is.
    Ik loop naar mijn kamer en trek een zwembroek aan. Ik pak een handdoek en loop door het huis, opzoek naar het zwembad.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Als ik bij het zwembad ben laat ik mijn handdoek van mijn lichaam vallen en maak een mooie duik in het zwembad en zie dan ook een klein jongetje aankomen in zijn zwembroek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Brady Seth Williams
    "Oké, je hebt gelijk." Ik liet een hand door mijn bruine haren heen gaan, en ik richt me weer op het meisje. "Ik.. heb geen idee.. Misschien wel. Heeft iemand me gedrugd, of hoorde hij die rare, vage stem in de ochtend ook?" vroeg ik. Straks as ik door één of andere drug beïnvloed. Ze gingen richting een andere kamer. "Zouden ze hier ook een zwembad hebben? En hebben we hier ook kleren? Ik neem aan dat de meiden wel een kijkje in de kledingkast hebben genomen? Ik ben meteen naar de huiskamer vertrokken, ik wilde snel naar huis." merkte ik grijnzend op. "Brady Seth Williams. Ik heb een hekel aan mijn naam, dus noem me maar gewoon Seth." antwoordde hij haar. "En hoe heet madame?"


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Elan Smith
    Ik hoor een 'plons' en ik loop naar buiten, waar in Marten in het water zie liggen. 'Bommetje!' roep ik en met kleren en al spring ik het water in.

    Hope Rhiannon Devlin
    Voordat ik kan antwoorden, is Noami al weg. Ik besluit dat ik niks te verliezen heb en loop terug naar mijn kamer. In de mega inloopkast vind ik een hele stapel bikinis. Ik pak er één en trek hem aan. Dan pak ik een grote witte handdoek en een paar slippers. Ik sla de handdoek om me heen en loop naar beneden. Als ik beneden ben, zoek ik een deur naar buiten en zodra ik die heb gevonden, is de weg makkelijk. Ik zie Noami net een duik nemen ik laat mijn handdoek vallen en duik haar gracieus achterna.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Al snel zie ik Hope. 'Ik zie dat je er bent, maar hoe oud ben jij?' vraag ik dan toch maar terwijl ik nog steeds in het zwembad zwem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik luister naar wat hij zegt. 'Dus jij wilt ook naar huis?' merk ik op. Dan ben ik dus niet de enige. 'Ik heb het niet op mode ofzo, maar Ehm... Ja er zijn kleren. Een hele grote uitgebreide kleding kast.' en we lopen weer verder. 'Seth is een leuke naam,' zeg ik met een glimlach. 'Aangenaam, Alison Love. Hoewel ik altijd faal in de liefde. Ironische achternaam dan hè?' ik kijk even naar Seth. 'Ik vraag me af wanneer die stem weer terug komt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brady Seth Williams
    "Natuurlijk. Ik kan mn familie en vrienden niet missen?" zei ik serieus. Ik kon mijn familie en vrienden toch niet laten zitten? "Zijn onze mobieltjes eigenlijk afgepakt? Of hebben we geen bereik? Er moet toch een manier zijn om hun te kunnen contacteren?" vroeg ik het meisje serieus, wat Alison bleek te heten. "Alison is leuk." reageerde ik met een klein, eerlijk knikje. "Je achternaam is dan.. best ironisch, ja. Foute jongens gehad? Ik snap niet hoe die gozers die meiden zo kunnen behandelen." mompelde ik zacht. Vervolgens haalde ik wat nuchter mijn schouders op. "Ik ben benieuwd wanneer onze familie opspringt en roept dat het allemaal één grote grap is." sprak ik droog.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3