• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ik ga]


    [DoeiDoeiX]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn ouders denken ook dat ik slaap XD But i'm not -wbw-
    Btw, die gifs zijn geniaal 8D]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Heb je het nu over die van Lene of die van mij? XD

    Mijn vader weet gewoon dat ik nog wakker ben :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [NOA IS BACK O YEAH BUDDYS! peanutbutter ^^ Leuk woord, kwam in me op XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Buttmonkey... :'D

    Welcome welcome *Effie Trinket voice*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ThankYouuuwww *Valse zangeres XD* Okee, waar staan de laatste reacties waar ikkea op moet reageren?:$]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Poeh schreef:
    (...)

    | Smooth, Jaimster. XD |
    Alexandro Julien Stefano.
    Alex stopte abrupt met dansen toen een stem door de zaal galmde. Leslie leek de mannen te kennen. "Die daar staat," zei Leslie en wees naar een van de twee,"is degene die mij straf heeft gegeven." Als in een reflex werden Alex' ogen spleetjes. "Dus dat is die hufter." zei hij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Dat ben ik niet! Wil ik in een reflex terugroepen, de ruzie aangaan met woorden. Maar dat kan niet. Ik hou mijn emotieloze masker op, negeer het feit dat ze me uitschelden, over me geroddeld hebben. Natuurlijk doen ze dat - dat zou ik ook doen als ik in hun schoenen stond. Als ik niet zou weten dat me -misschien- ook een marteling te wachten stond. Maar natuurlijk mag ik ze dat niet vertellen, anders raak ik het laatste beetje leven wat ik nog heb al helemaal kwijt.. Daar doe ik alles voor. Alles. Zelfs als het martelen, me uit laten schelden, duizenden dingen op mijn geweten hebben staan, of weetikveelwat is. Daar ben ik heel serieus in. Maar nog voor ik me ook maar iets heb kunnen bedenken om te zeggen sist mijn collega "Jij. Hoe kan je nu alweer zo goed dansen? Heb je niks geleerd van je straf?" tegen Leslie. Als ik Alex was zou ik nu niks doen.. En als ik Leslie was.. Hij vindt toch wel een reden om te martelen. Als ze ja zegt vindt hij haar brutaal en gelooft hij haar niet, als ze nee zegt is hij even verbaasd en zal hij haar erger gaan martelen zodat ze ja zegt, maar NA de marteling.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Jij. Hoe kan je nu alweer zo goed dansen? Heb je niks geleerd van je straf?' zegt hij tegen me. Ik trek een wenkbrauw op. 'Ehm.. Nope,' zeg ik dan. Ik kijk weg van de man. Denkt hij nou serieus dat ik leer van een straf? 'En hoe ik zo goed kan dansen?' zeg ik bot, 'Gewoon, door te dansen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora giechelde terwijl haar wangen rood kleurden. "Teddybeer klinkt inderdaad beter" een klein glimlachje speelden op haar lippen terwijl Julio en zij samen het zwart weghaalden, terwijl ze toekeek hoe het verdween in het putje. Eleadora keek hem een en drukten een kusje op zijn lippen. "Dankje" fluisterden ze maar wel verstaanbaar.


    Julio Martinéz
    Dat Eleadora echt van me houdt is wel duidelijk, alleen moeilijk te beseffen. Ik heb mezelf nooit op zo'n geweldige manier gezien. Oke, ook weer niet als het slechtste, maar gewoon.. mezelf. Just me. Maar kennelijk is het precies dat wat Eleadora aantrekt.. en ik ben er blij mee. Want het zou toch heel moeilijk zijn als de liefde die ik voor haar voel niet beantwoord zou worden.. Ik zoen haar even, zacht, terug, maar niet te lang. Ze moet zich niet gedwongen voelen. Mijn ogen kijken nog net omtijd naar het doucheputje om het laatste beetje zwart te zien verdwijnen, waarna ik mijn blik weer naar Eleadora wend. "Dankjewel waarvoor?" Fluister ik. "Voel je je al wat beter?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell/Man
    "Normaal gesproken dans je nog niet zo goed vlak na een straf. Maar dit betekent wel dat je talent hebt.. Heel veel. Het is alleen wat minder leuk dat je niets geleerd hebt van je straf - dat betekent dat we het opnieuw duidelijk zouden moeten maken.." Zegt hij met een bizar emotieloze stem. En ik heb spontaan medelijden met Leslie. Een naald zal hij niet pakken - hij laat haar volop lijden -, en dat blijft dus ook een geheim van Leslie en mij.. want als er iets is waar je Leslie mee kan kwellen, dan zijn het naalden. Er is niks ter wereld wat haar emotioneel zo gek kan maken.. En dat is iets wat niemand behalve ik en Leslie weten. Of komt te weten. "Toch collega?" Ik knik kort en star met mijn hoofd. "Ja" Breng ik net zo emotieloos als hij uit. "Ja, dat moet zeker"


    Stop acting normal. It gets bored.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 1:17 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik kijk even naar Alex. De woorden van hem dringen tot me door. Opnieuw straf. Ik voel geen angst. Ik kijk de man aan die sprak. 'Nee,' zeg ik dan vastbesloten. 'Nee ik heb niet geleerd van de straf en nee, ik hoef geen straf opnieuw. Ik zal er toch niet van leren.' en ik kijk koppig naar de man. 'Dus kunnen wij weer verder dansen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek naar het beetje zwarte water dat zich richting het putje liet lopen, waarna ze Julio aankeek. "Voor de steun...en alles" Een klein glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze haar hoofd weer tegen zijn borstkast plaatste en zachtjes zijn hand vastpakten, en deze vervolgens vast hield. Eleadora knikte vaagjes. "Ja...nog niet helemaal...maar dat komt wel. Hoop ik." Eleadora beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze weer genoot van de stralen die over haar rug heen liepen. Echter drong het pas tot haar door dat zij nu de gene was die onder de stralen stond, en Julio niet. Eleadora draaide de twee om waardoor het nu Julio was die mocht genieten van de warme stralen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Wat betekent nvm? :$]

    Marcell/Man
    Dit zal hij haar niet vergeven. "Nog een grote mond ook?" Sist hij. Nu komt het. "Al leer je er niks van, je moet gestraft worden voor een grote mond" Hij heeft een reden, hij heeft een reden.. Het emotieloze op mijn gezicht wordt erger. "dus.. Collega?" Met lood in mijn schoenen stap ik vooruit om Leslie -ik weet haar nummer niet eens- bij een arm te pakken, hoewel ik dat niet wil. Ik moet. Klaar voor nog een marteling.

    [Btw, als Alex wil slaan moet dat nu. Wat zijn hun nummers?]


    Stop acting normal. It gets bored.