• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Leslie vervalt weer in die angstige paniek door de naalden. Een jongen knielt naast haar neer. Haalt de naald uit haar arm. De jongen die Collega een kopstoot gaf.. Die weet dat hij de jongen niet mag verdoven. Ik krabbel langzaam overeind, bijt de pijn weg van waar de voet van het Muurmeisje me raakte, en overdenk een korte seconde wat ik het beste kan doen. Leslie, Kopstootjongen en die andere jongen die ook verdoofd is zitten of liggen op de grond. Er is nóg een meisje, Muurmeisje, die weg zou kunnen. Samen met Kopstootjongen, als ze zou willen. Maar voordat ze dat zelf hebben kunnen bedenken komen Collega 2, 3, 4, 5, 6, 7 en 8 binnen lopen. Twee mannen per persoon. Af en toe 1 voor de verdoofde mensen, want dan kunnen ze de deur openen en sluiten mocht het nodig zijn. Op naar de Martelkamers. Ik doe precies wat me gezegd wordt - er lopen ook nog 2 Hogere Mannen bij, waar we naar moeten luisteren. Dus loop ik naar Leslie en pak een arm vast, terwijl ik toekijk hoe twee andere mannen Kopstootjongen bij haar wegtrekken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat word er met Ian gedaan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex werd door twee mannen weggetrokken bij Leslie. Hij schreeuwde dat ze hem moesten los laten, gromde, klauwde en beet maar niks hielp.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik wil Alex antwoorden, dat hij moet oppassen voor alle mannen die nu binnenkomen, maar het kost teveel moeite. Het zijn er veel, en als ik ze tel zijn ze in totaal met 8. 2 per persoon. Ik zie de man die mij al eerder pijn heeft gedaan naar me toe komen. En eigenlijk wil ik opstaan en weglopen. Maar ik ben verlamd. Hij pakt me bij mijn arm, ik kan er niets tegen doen. Niet eens bot zijn. En ik zie hoe Alex bij me wordt weggetrokken. Wat er ook gebeurd, ik zal me niet laten kennen. Ik zie hoe Alex wél kan verdedigen. Maar ze trekken hem toch mee.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:27 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Een blos speelde op Eleadora haar wangen terwijl ze haar handen naar Julio zijn nek verplaatsten en hem aankeek. "Dat klink geweldig" fluisterden ze verlegen, maar het was verstaanbaar. Eleadora ging op de punten van haar tenen staan en drukten een kusje op zijn lippen, waarna ze met haar duim langs zijn wand streek en weer terug ging staan op platte voeten. De anderen...Eleadora had echter nog met niemand kennis gemaakt, behalve met Austin...Austin...oh fuck! Eleadora beet zachtjes op haar onderlip, terwijl een tweestrijdig gevoel haar lichaam bekroop."Ik heb eigenlijk nog met niemand kennis gemaakt...Behalve met Austin...hij is erg aardig...en..." Eleadora sloeg een zachtte zucht terwijl ze haar ogen afwenden naar de grond en een verlegen blos op haar wangen speelden. "We hebben gezoend" zij ze zachtjes.


    Julio Martinéz
    Even klem ik mijn kaken op elkaar terwijl ik verwerk wat me net verteld is. Eleadora heeft dus al gezoend.. Ik was weg, en hoppa. Ja, de verleiding is groot om haar van me af te duwen en mijn gevoelens te negeren, maar we kunnen er maar beter gewoon over praten dan weer te ruziën. "O" Zeg ik zacht. "Loog je toenstraks tegen me dan?" Nog steeds een neutrale stem. Ze weet wel wat ik bedoel. Al die 'ik hou van je,' 'ik wil je,' 'ik ben blij dat ik je terugheb''s. Als ze die niet meent vindt ze Austin dus leuker als mij, ben ik haar weer kwijt, maar met Austin heeft ze slechts gezoend.. Dus als ze ze wel meende..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [I've 2 go! Again -_-' Maar ben er straks hoop ik nog.. Doe maar gewoon dat die mannen ze meesleuren zonder dat ze er ook maar iets aan kunnen doen, naar de martelkamer brengen en martelen. Tada. Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Jammer, hopelijk ben je snel terug ^^

    Echt zo droog: tada.

    xD

    Oke, komt wel goed ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora wist dat Julio zijn boosheid of misschien zelfs woedde nu inhield. Ze kenden hem door en door. Eleadora keek hem aan waarop ze als antwoord op zijn vraag haar hoofd schudde. "Ik hou van jou, en alleen van jou en niemand anders. Dat met Austin, ik...hij voelde gewoon vertrouwd, net zoals jij. En...ik denk dat ik me liet meeslepen." Eleadora wende haar ogen weer af naar de grond terwijl ze deze zachtjes sloot en luisterde naar het water van de douch. Niet wetend wat Julio ging doen nu, hij kon naar haar gaan schreeuwen, haar van zich afduwen, duwen, slaan, schoppen...


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Oke, ik blijf (A). Zit bij mijn tante/oom/neefje/nichtje op internet, want tante/oom zijn weg en ik/moeder/zusje passen op. Dus denk dat ik sws langer mag blijven... Tja.. TADA]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Okeeeeee ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké hoe moet ik met Ian stukje posten? Dat hij word meegesleurd ofzo en verlamd is?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    "Je hebt geluk dat ik weet hoe vreselijk het is om je kwijt te zijn" Zeg ik zacht. Ik blijf haar vasthouden. Gewoon.. Zoals al de hele tijd. Ik hou te veel van haar om nu niet te geloven dat het een meesleep-kus was. "Ik geloof je. Jij zal wel weten wat er is gebeurd. Maar ik wil je alleen als jij ook helemaal voor mij gaat.. Dus dat je je niet meer laat meeslepen bij Austin ofzo, en.. Wat ga je doen als Austin wél van je blijkt te houden? Laten we hem zien dat we samen zijn?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik weet niet of ik nog lang blijf, mijn voeten zijn echt kapot van het slenteren x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Maakt niet uit. Blijf maar tot hoelang je wilt].

    Ik kijk ondertussen ook een film..]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:48 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek Julio aan waarop ze haar hoofd een beetje kantelden. "Ik ga ook helemaal voor jou. En het spijt me." zei ze waarna ze een kus op zijn lippen drukten. Eleadora beet bedenkelijk op haar onderlip...daar had hij gelijk in...straks had ze Austin gekwetst, wat ze absoluut niet wou en wat ook niet haar bedoelig was. Het was...allemaal zo onverwachts ineens. "I-ik...ik weet niet wat ik dan moet doen...Ik wil hem niet kwetsen." Eleadora staarde lichtjes in het niets terwijl ze de woorden uitsprak en een bedenkelijke uitdrukking op haar gezicht speelden.


    The expert in anything, was once a beginner.