• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet slapen! Morgen reageer ik op alles! (: Tot morgenavond!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Ja toch' lach ik.
    Ik zucht, en kijk weer rond.


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grinnikte even, Sebastian was echt tof.
    Een pluspunt was zeker dat hij heel erg veel wist.

    [Slaap lekker, lieverd. Ik ga ook naar bed, moet morgen weer vroeg op en ik ben helemaal gesloopt door al dat inpakken, uitpakken en reizen. D: Welterusten iedereen die dit leest! :') ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    /rachel
    Met een glimlach keek ik toe hoe Kurt en Blaine me Em bezig waren.
    Het was gewoon te lief voor worden en dat Em er al reageerde was schattig.
    Ik was nog steeds moe en ik had het koud maar ik negeerde het, ik wou hier zijn bij Em. Ik keek op de klok, het was bijna etenstijd voor haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik was me rot geschrokken van het verhaal van Finn en keek Rachel geschrokken aan. 'W-waarom?' vroeg ik stotterend, waarom zouden ze haar dit aandoen? Je doet dit je ergste vijand nog niet aan, toch?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 9:13 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat hij zei en dacht even na. 'Ze is niet ontvoerd' zeg ik bedenkelijk en kijk Finn aan. 'Ik denk eerder dat ze boos is op jou, omdat je haar verwaarloost hebt en reageert niet op je sms'jes' zeg ik zuchtend en kijk Kurt even aan, aangezien hij tegen Rachel aan het praten was. 'Wacht, was Rachel ontvoerd' zeg ik geschrokken en kijk Finn aan. Bella kon niet opeens weg zijn, ik denk eerder dat ze bezig is met school of gewoon boos is op Finn, dat hij haar verwaarloost heeft. Misschien is het beter als Kurt met haar ging praten, als we weten waar ze is. en wat er aan de hand is met haar, want dit is niets voor haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Ik had gewoon even zoveel aan mijn hoofd,' verzuchtte ik. 'Ik heb eigenlijk nu pas door dat ik haar een beetje genegeerd had. Ik was in paniek, omdat er straks iets ergs gebeurde. Daarna hoorde ik ineens dat de bevalling begonnen was en ging ik als een gek naar het ziekenhuis.' legde ik uit waarna ik gekweld zuchtte.

    Kurt Hummel

    Ik luisterde naar het gesprek en merkte dat Emily een beetje onrustig werd. 'Shh,' suste ik haar zachtjes terwijl ik haar zachtjes heen en weer wiegde. Ze werd meteen al rustiger en keek mij met grote ogen aan waardoor ik moest lachen. Ik bedacht me iets en hield Emily met mijn ene arm vast, terwijl ik met de andere mijn tas pakte en mijn mobiel eruit haalde en de oplader. 'Kan je de oplader er in doen? Dan kijken we of ze wel reageert op mijn smsjes.' zei ik tegen Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik leg troostend mijn hand op Finn's zijn schouder en wreef er over. 'Finn, we begrijpen het, alleen misschien denkt Bella wel, dat je haar niet meer leuk vind' zeg ik en kijk hem meelevend aan. 'Vanwege Rachel' zeg ik heel zachtjes, dat alleen Finn het hoort en kijk hem nog heel even aan, waarnaar ik naar Kurt kijk. 'Doe jij de oplader maar erin, dan hou ik Emily wel even vast' zeg ik grijnzend en pak voorzichtig Emily en hou haar teder tegen me aan en ze kijkt me aan, waardoor ze giechelde. Ik streelde haar wangetje, waardoor ze weer kirde.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte zwakjes en staarde even voor me uit, ik vond Rachel helemaal niet leuk, we hadden gewoon een band gekregen vanwege Emily. Maar ik had geen gevoelens meer voor haar. 'Ik hoop maar dat ze snel iets van haar laat horen,' verzuchtte ik waarna ik weer een beetje begon te glimlachen om Emily.

    Kurt Hummel

    'Ook goed,' zei ik lachend waarna ik mijn stekker in de stopcontact deed en wachtte totdat ik mijn mobiel weer kon gebruiken. Ik keek naar Blaine en glimlachte verliefd, hij was zo schattig en kon zo goed met kinderen omgaan. Mijn hart smolt weer terwijl ik ze glimlachend bekeek. Ineens schrok ik op omdat ik een aantal harde sms geluidjes kreeg achter elkaar. Ik had wel heel veel ongelezen berichten. 'Wauw, sinds wanneer ben ik zo populair.' mompelde ik waarna ik een nieuw berichtje maakte. 'Lieverd, wat is er toch allemaal aan de hand? Als je wilt mag je altijd naar me toe komen om te praten, dat weet je toch? Kus Kurt.' verstuurde ik naar Bella.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik wiegde Emily zachtjes heen en weer en ik voelde dat ze haar kleine handje een stukje van mijn shirt pakte en langzaam in doezelde. Ik glimlachte teder naar haar en kijk bezorgd naar Finn. 'Het komt goed, Finn.' zeg ik, proberend om hem te geruststellen. Ik kijk naar Kurt die een smsje maakt en geef dan een kus op zijn wang en kijk weer naar Emily, die met kleine oogjes naar me kijkt en af en toe dichtslaat van de slaap.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Weer een sms geluidje. Waarom konden ze me niet met rust laten? Langzaam en vermoeid stap ik uit bed en pak mijn mobiel van de grond en las de smsjes één voor éé. Sommige waren van Finn en het deed pijn om ze te lezen, want elke keer kreeg ik een steek in mijn hart. Sommige waren van mijn broer, maar die negeerde ik even en eentje van Kurt. Ik las het en kreeg weer tranen in mijn ogen. 'Kurt, ik heb iets vreselijks gedaan, vertel het alsjeblieft niet aan Finn!!!!. Bella' verstuur ik nu snikkend terug en kruip weer in mijn bed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte lief naar Blaine en gaf hem snel een kusje terug op zijn wang. Ik hoorde dat ik nog een sms'je had en keek meteen niet zo vrolijk maar, Bella was helemaal van slag. Ik besloot om sowieso niets tegen Finn te zeggen en sms'te haar snel terug. 'Waar ben je, dan kom ik meteen naar je toe! En waag het eens te weigeren want ik ben er gewoon voor je. Kus Kurt.' verstuurde ik bezorgd terug.

    Finn Hudson

    Ik was al wat gerustgesteld door Blaine en knikte maar. 'Wil je nog iets te drinken?' vroeg ik aan hem, aangezien hij zoveel taart had en geen drinken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik zwak en wou wat zeggen toen ze weer begonnen te praten.
    Ik begon een bonkende hoofdpijn te krijgen en zuchtte even terwijl ik naar
    Em keek die weer aan het slapen was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik borg mijn mobiel weer op en keek naar de vermoeide Rachel. 'Lieverd, ga naar bed. Je bent net bevallen, dat is niet niets.' zei ik streng tegen Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik schud mijn hoofd "ik krijg alleen maar nachtmerrie's" mompel ik.
    "jammer dat je haar niet eerder kon zien.` glimlach ik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Maar je maakt het alleen erger voor jezelf als je niet gaat slapen,' zei ik. 'Dus je gaat nu naar mijn kamer toe om te slapen of ik til je op, jouw keuze.' zei ik bloedserieus, al betwijfelde ik of haar op kon tillen.

    [Ik heb geluk! Internet werkt nog!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.