• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    Ik haalde de slingers tevoorschijn en knoopte het voor het raam, en nog een paar gewoon in de woonkamer. Gelukkig was het minder werk dan ik dacht dat het zou zijn en waren we zo klaar.

    [Ja, de code had ik verkeerd ingetoetst, nu doet ie het.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tina Cohen-Chang:
    ik bekijk het geboortekaartje, dat in de brievenbus lag en glimlach.
    Rachel is bevallen!
    Snel trek ik mijn jasje aan en stap ik op mijn fiets
    om zo snel mogelijk naar Finn zijn huis te fietsen en bel aan.


    Music is my life

    Raxhel.
    Ik grinnik " nou zo moeilijk is het niet.
    Zullen we wat rompertjes voor haar naam doen ofzo?" stel ik voor.
    Ik liep naar de keuken en zag dat er heel veel beschuitjes en pakken met roze muisjes waren.
    Grinnikend zet ik ze op het aanrecht zodat het makkelijk te pakken was.
    Vermoeid plofte mik in de bank en hoorde amper de bel.
    Langzaam doezelde ik weg.
    ( miss. Mr. Shue langskomen)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( ik ga douchen schatjes miss. Tot straks heel miss. Rond tsja 10 uur dacht mama. Laat rachel maar skapen
    Ik heb mijn post aanbepast, maar je mag haar besturen als je wilt.)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik grinnikte om Rachel en tilde haar op, en legde haar bed in. Daarna liep ik naar de deur om open te doen. 'Tina, wat leuk dat je er bent!' zei ik glimlachend. 'Kom binnen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Vaag voelde ik twee warme handen en zachte dingen om me heen.
    Ik zuchtte en ging verder met slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Toen ik hoorde dat Rachel was bevallen, belde ik meteen naar het telefoonnummer op het geboortekaartje. Ik kreeg Finn aan de telefoon, die zei dat het goed was als ik nu langs kwam. Ik deed mijn jas aan en stapte in mijn auto, vervolgens reed ik naar Finns huis en belde ik aan. Er werd opgedaan door Finn, en ik zag Tina ook en begroette haar. 'Hoe gaat het met Rachel?' vroeg ik nieuwsgierig aan Finn. Ik zag Finn ernstig kijken, en sloeg zijn ogen neer. 'Ze heeft veel meegemaakt, maar de geboorte van Emily maakt het allemaal een beetje goed.' zei Finn, waarna hij gebaarde dat we naar de woonkamer mochten komen. Hij haalde de kleine baby tevoorschijn en automatisch glimlachte ik. Het kleine meisje leek veel op Finn, maar ik zag ook herkenningspunten van Rachel in haar. 'Ik maak beschuit met muisjes klaar, wilt u haar even vasthouden?' vroeg Finn waarna ik knikte. Hij legde de baby in mijn handen, die inmiddels weer wakker geworden was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Vermoeid werd ik wakker.
    Ik voelde me warm en een beetje duizelig.
    Ik was een klein beetje misselijk maar lied het zo.
    Ik trok wat simpele kleding aan en liep daarna weer naar beneden.
    Ik begroette Tina en ik zag dat Mr. Shue er ook was met Miss. Pilsburry.
    Ik begroette en ze en keek met een glimlach naar Em. "moet ik helpen Finn?" vraag ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wahaha alles start met Ik Ik ik]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Tot mijn grote verassing zag ik dat Rachel weer wakker was en keek haar even verbaasd aan. 'Het gaat wel goed, ga jij maar lekker zitten.' zei ik waarna ik de beschuit met muisjes klaar maakte. Ik gaf ieder een bord met een beschuitje erop en ging naast Rachel zitten. Ik was nog altijd zwaar vermoeid, maar probeerde het gewoon vol te houden.

    Will Schuester

    Finn en Rachel kwamen weer bij ons zitten, en ik legde de baby weer in de armen van Rachel. 'Hoe is de bevalling verlopen?' vroeg ik geïnteresseerd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even naar Mr. Shue en kijk vertederd naar Em.
    "Het was.... apart en zwaar" zeg ik zacht. Zeker hoe het begon.
    "finn je moet ook uitrusten" mompel ik naar he.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Komt zo wel,' stelde ik haar gerust, ze had wel gelijk maar ik wilde gewoon geen seconde missen van deze dag. En het zou echt niet erg zijn, om wat slaap over te slaan. Ik pakte mijn mobiel even, en sms'te Bella weer. 'Bella, waar ben je? Ik begin me nu echt heel veel zorgen te maken, kan je iets van je laten horen? Hou van je!' verstuurde ik waarna ik glimlachend naar Emily keek.

    Will Schuester

    'Ik zie dat jullie beiden stralen,' zei ik glimlachend. 'En Emily is een prachtige meid, we hebben ook een klein cadeautje meegebracht voor jullie.' zei ik, waarna ik het kraamcadeautje gaf. Het was een setje met allelei spulletjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlachte, ze was het mooiste wat me is overkomen.
    Ik pak het cadeautje met Finn uit en zag een mandje met spullentje. "dank u wel" riep ik blij. Met een grote lach hield ik de schoentjes omhaoog.

    [ik ga over een kwartier anders ben ik morgen doodd aangezien ik wss weer om half acht wakker ben]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik schudde lachend om hoofd om Rachel en keek naar wat er allemaal in het mandje zat. 'Bedankt,' zei ik ook dankbaar, maar iets rustiger dan Rachel omdat ik weinig energie had. Ik maakte me gewoon zo'n zorgen om iedereen. Om Bella, Kurt en Blaine. Ik zuchtte even en knipperde met mijn ogen om helderder te zien. 'Wilt er iemand nog wat te drinken?' vroeg ik aan iedereen in het algemeen. 'Nee bedankt, Finn.' zei Mr. Schue waarna ik de rest nog even aankeek en mijn blik uiteindelijk bleef hangen bij Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga ben dood tot morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan