• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar zachtjes giechelen en ze verstopte haar gezicht nog meer in mijn nek.
    'Weet ik veel,' giechelde ze zacht. 'Gewoon, als we zin hebben denk ik.' Ik lachte zachtjes.
    'Zeg maar dan wanneer je er zin in hebt,' fluisterde ik zachtjes. Met mijn vingers streelde ik zachtjes over haar rug heen. Ik liet mijn vingers al gauw weer rustig en knuffelde haar weer eventjes flink.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Zeg maar dan wanneer je er zin in hebt." fluistert hij zacht. Met zijn vingers streelt hij zacht over mijn rug en ik ril. Daarna houd hij op en knuffelt hij mij flink. Ik zucht opgelucht.
    "Dat zal ik zeker doen." glimlach ik en duw hem iets van me af. Ik kijk snel om me heen en zie niemand, waarna ik mijn lippen zacht op die van hem druk en hem kus.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat zal ik zeker doen,' zei ze na eventjes te hebben gezicht. Ze duwde mij iets van zich af. Ze keek gauw om zich heen en ik wou vragen waarom, maar ze drukte al zacht haar lippen op die van mij en kuste. Mijn mondhoeken krulde om hoog. Zachtjes kuste ik haar gewillig terug terwijl ik met één hand door haar haren heen ging.
    'En zeg maar wanneer je het niet erg vind als anderen dit zien,' fluisterde ik zachtjes tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn mondhoeken omhoog krullen en hij kust me zacht en gewillig terug terwijl hij met één hand door mijn haar heen gaat, wat mij laat rillen.
    "En zeg maar wanneer je het niet erg vind als anderen dit zien." fluistert hij zacht tegen mijn lippen aan. Ik bijt per ongeluk op zijn lip, wel zacht, door die opmerking en voel me lichtelijk schuldig.
    "Dat zal ik doen." zeg ik zacht en lik met mijn tong over de lip waar ik net op beet, om het goed te maken. Ook al weet ik bijna zeker dat hij niet gemerkt heeft dat het per ongeluk ging.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze beet zachtjes op mijn lip wat mij een rilling bezorgde.
    'Dat zal ik doen,' zei ze zachtjes en likte vervolgens met haar tong over mijn lip heen waar ze beet. Ik glimlachte weer. Mijn hand die op haar rug lag liet ik eventjes over haar zij en been gaan en zo ook weer terug naar boven toe, maar in plaats van naar haar zei te gaan, liet ik mijn hand onder haar jurkje gaan en liet ik mijn hand rusten aan de zijkant van haar bovenbeen. Ik maakte mijn lippen eventjes van haar los om te kijken naar haar reactie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht, net wat ik verwacht heb. Zijn hand voel ik van mijn rug naar beneden glijden, via mijn zij en been. Daarna weer omhoog, maar onder mijn jurkje. Hij laat zijn hand rusten op de zijkant van mijn bovenbeen en hij maakt zich los van mij. Ik sla mijn armen hebberig om hem heen en trek hem weer tegen mij aan, waarn ik mijn handen onder zijn witte shirt laat glijden en over zijn rug laat glijden. Ik druk mijn lippen iets ruwer op die van hem, gewoon omdat ik zo hebberig wil en zijn lippen niet wil loslaten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze sloeg nogal hebberig haar armen om mij heen en trok mij weer tegen haar aan. Haar handen voelde ik onder mijn shirt en over mijn rug heen glijden. Haar lippen drukte ze iets ruwer en hebberig op die van mij. Ik lachte zacht. Ik liet mijn hand nog iets verder omhoog gaan zodat die op haar heup lag. Ik begon me af te vragen of dit allemaal wel echt was. Telkens gebeurde het tegenovergestelde dan hoe we een kwartiertje geleden waren. Niet dat ik het erg vond, maar het verbaasde mij wel. Zachtjes beet ik op haar onderlip en trok er zachtjes aan.

    [Hij zit nog steeds op zijn hurken xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hm, lijkt me pijnlijk na een tijdje. Mhh, ik vind Nathan steeds volwassener overkomen eigenlijk.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en laat zijn hand nog verder omhoog glijden, zodat hij op mijn heup ligt. Ik ben blij dat ik een losser jurkje aan heb gedaan dan die ik normaal aan heb. Zacht bijt hij op mijn onderlip en trekt er zacht aan. Mijn ademhaling versnelt er gelijk door en ik klem mijn ene hand om de rand van zijn shirt. Ik open mijn ogen en duw hem iets van mij af waarna ik heb aan kijk.
    "Zullen we naar binnen?" fluister ik hees. Waar het ook op uitloopt, buiten lijkt me er geen goede plek voor.


    Your make-up is terrible

    [Nathan & Volwassen? Ik & volwassen persoon spelen? Dat vind ik nou leuk om te horen. Vraag me eigenlijk af waarom je dat vind]

    Nathan Deleon

    Haar ademhaling hoorde ik verstellen. Haar hand klemde ze om de rand van mijn shirt. Hier? Ze duwde mij iets van haar af. Ik keek haar vragend aan.
    'Zullen we naar binnen?' fluisterde ze hees. Ik lachte zachtjes waarna ik mijn lippen weer gauw die van haar vonden.
    'Hhmm, dat maakt mij niet uit. Niemand ziet ons,' zei ik lichtelijk uitdagend. 'Ik wil het overal een keer met je doen, dat zei ik toch?' fluisterde ik toen iets hees. Toch maakte ik me weer los van haar en keek ik eventjes om mij heen.
    'Hhmm, al mag het als het buiten gebeurd er wel wat romantischer uit zien en wat warmer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zo komt hij gewoon over haha. Misschien komt het ook wel omdat ik me hem zo voorstel. Of omdat hij wat ervarener is.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en zijn lippen vinden die van mij weer.
    "Hhmm, dat maakt mij niet uit. Niemand ziet ons." zegt hij uitdagend. "Ik wil het overal een keer met je doen, dat zei ik toch?" fluistert hij wat hees. Er trekt een gevoel van opwinding door mijn lichaam door wat hij zegt en hoe hij het zegt. Hij maakt zich los van mij en kijkt om zich heen.
    "Hhmm, al mag het als het buiten gebeurd er wel wat romantischer uit zien en wat warmer." Ik haal mijn schouders op.
    "Als of wij erop gaan letter hoe het er uit ziet. Ik heb alleen maar ook voor jou." vertel ik hem en ik klink volgens mij echt enorm opgewonden. Ik kom weer iets dichterbij.
    "Zo slecht klonk je voorstel niet eens." Ik bloos licht als ik dit zeg.


    Your make-up is terrible

    [Aha, ok]


    Nathan Deleon

    'Als of wij erop gaan letter hoe het er uit ziet. Ik heb alleen maar ook voor jou,' zei ze behoorlijk opgewonden nadat ze haar schouders iets had opgehaald. Ze kwam weer iets dichterbij.
    'Zo slecht klonk je voorstel niet eens,' zei ze en ze bloosde toen licht. Mijn wangen begonnen ook een aardig kleurtje te krijgen. Ik liet mijn andere hand ook onder haar jurkje gaan. Duidelijk liet ik merken dat ik haar panty omlaag wou doen.
    'Hmm, in dat geval,' fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijzelf dichter tegen haar aan drukte en mijn lippen op die van haar weer plaatste. 'Waarom zullen we dan ook naar binnen gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bloost ook en laat zijn andere hand ook onder mijn jurkje gaan, waar hij duidelijk laat merken dat hij mijn panty omlaag wilt doen.
    "Hmm, in dat geval." fluistert hij zacht en drukt zichzelf dichter tegen mij aan om zijn lippen opnieuw op die van mij te plaatsen. "Waarom zullen we dan ook naar binnen gaan?" Ik word nog roder en kom een stukje omhoog zodat hij mijn panty makkelijk omlaag kan trekken. Ik zorg wel dat mijn lichaam nog steeds zo dicht mogelijk bij die van hem is.
    "Inderdaad, dat hoeft niet dan." fluister ik hees tegen hem.

    [Mehehe ik vind Nathan leuk.]


    Your make-up is terrible

    [Haha, ik stiekem ook xd]

    Nathan Deleon

    Ze kwam een stukje omhoog waardoor ik haar panty gemakkelijk omlaag kon trekken. Ze zorgde daarbij wel voor dat haar lichaam zo dicht mogelijk bij mij was.
    'Inderdaad, dat hoeft niet dan,' fluisterde ze hees tegen mij. Een speelse grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik met een vinger over de rand van ondergoed ging.
    'Dit voelt zo goed,' fluisterde ik tegen haar lippen aan. Ik kuste haar iets ruwer dan daarvoor en beet af en toe zachtjes in haar onderlip om er vervolgens een klein likje overheen te geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt een speelse grijns op zijn gezicht en ik voel zijn vingers over de rand van mijn ondergoed waardoor mijn adem stokt.
    "Dit voelt zo goed." fluistert hij tegen mijn lippen aan en ik knik half verdooft. Hij kust me iets ruwer dan eerst en bijt af en toe zacht in mijn onderlip om er vervolgens een klein likje overheen te geven. Mijn adem stokt constant en is enorm zwaar geworden terwijl mijn hart uit zijn kast probeert te kloppen. Ik laat hem los en probeer ondertussen mijn laarzen en panty geheel uit te trekken omdat het in de weg zit. Als dat me gelukt is, streel ik over zijn kruis en pruts ik aan zijn knoop.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar adem stokte telkens wat mij een tevreden gevoel gaf. Ze liet mij los en ze deed ondertussen haar laarzen en panty helemaal uit. Toen ze klaar was streelde ze over mijn kruis wat mijn adem liet stokken. Ze prutste wat aan mijn knoop. Mijn adem versnelde iets. Mijn hand liet ik over haar blote been van onder naar boven glijden, totdat mijn hand bij haar ondergoed kwam. Ik boog iets toe naar haar oor.
    'Niet te veel uitkleden,' fluisterde ik hees, doelend op haar laarzen en panty die ze al uit had. 'Anders word dat veelte koud,' voegde ik er nog aan toe. Mijn lippen vonden een weg via achter haar oor omlaag naar haar nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you