• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn adem stokt iets en versnelt erna. Zijn hand laat hij over mijn blote been glijden tot hij bij mijn ondergoed komt. Dan buigt hij zich naar mijn oor.
    "Nie te veel uitkleden." fluistert hij hees. "Anders word dat veelte koud." voegt hij eraan toe. Zijn lippen gaan via mijn oor omlaag naar mijn nek en even kan ik er niet meer op reageren. Het duurt ook even voor ik de woorden heb gevonden.
    "Was ik ook niet van plan." fluister ik met een trillende stem. "Maar koud zal ik het niet krijgen, ik krijg het zo warm van jou." Uiteindelijk heb ik zijn knoop los gekregen en laat ik mijn handen in mijn boxer glijden, waar ik hem begin te strelen op mijn eigen, amateuristische manier.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Was ik ook niet van plan,' fluisterde ze met een trillende stem, iets wat mij toch weer zorgen liet maken. 'Maar koud zal ik het niet krijgen, ik krijg het zo warm van jou.' Een rilling ging door mij heen. De knoop van mijn broek had ze los gekregen en ik voelde haar handen in mijn boxer glijden. Ze begon mij daar te strelen, op een manier dat ik niet gewend was. Daardoor maakt het weer speciaal. Mijn ademhaling schoot een flink stuk omhoog en ik drukte mijzelf wat meer tegen haar aan. Mijn andere hand liet ik ook naar haar ondergoed gaan gaan. Één hand liet ik langzaam tussen haar benen gaan waar ik vervolgens speels over haar ondergoed heen streelde.
    'Zeker weten dat je het hier buiten wilt?' vroeg ik hees en half verdoofd door alle aanrakingen die ik voelde.


    [Eey, hoe gaan ze dit nou eigenlijk doen? Hoe ze nu zitten/staan.. Dan gaat het lijkt mij wat lastig xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, ik denk dat ze maar op moeten staan haha. Tegen de muur ofzo.]

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn ademhaling die een flink stuk omhoog schiet is voor mij genoeg bewijs dat ik het goed genoeg do. Hij drukt zich meer tegen mij aan en zijn hand glijd naar mijn ondergoed toe. Met één hand streelt hij tussen mijn benen en vervolgens speels over mijn ondergoed, waardoor mijn adem opnieuw stokt.
    "Zeker weten dat je het hier buiten wilt?" vraagt hij hees. Ik knik heftig.
    "Absoluut!" fluister ik, voor zover mijn stem nog mee wilt werken. Mijn hoofd laat niets anders meer binnen dan het hier en nu, zijn aanrakingen en zijn huid onder mijn hand. Ik hou het amper meer, mijn lichaam trilt van verlangen.


    Your make-up is terrible

    [Of op het bankje... Volgens mij schuurt zo'n muur best wel xd.]

    Nathan Deleon

    Ze knikte heftig wat mij zachtjes liet lachen.
    'Absoluut!' fluisterde ze. Ik ging ietsjes staan. Me benen werden houterig en dat kon ik nu echt niet gebruiken. Mijn hoofd tolde iets. Haar lichaam voelde ik trillen. Ik wist niet of het van angst was of wat anders, maar ze klonk niet angstig. Ik trok zachtjes iets aan haar ondergoed.
    'Staand of liggend,' vroeg ik afwezig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat kan ook ja. Hahah vet serieus overleg over welk standje lol.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat iets staan en ik ga met hem mee. Hij trekt aan mijn ondergoed waardoor het een stukje afzakt. Genoeg om overal bij te kunnen.
    "Staand of liggend?" vraagt hij en hij klinkt afwezig. Ik vraag me kort af waar hij nu aan denkt. Ik haal mijn schouders kort om omdat ik helemaal niet weet hoe je het buiten moet doen. Mijn fantasie hier in is maar beperkt. Ik slik even omdat ik nu wel zenuwachtig word, maar mijn lust overheerst al weer snel en ik haal mijn hand uit zijn broek om hem een klein stukje naar beneden te trekken.


    Your make-up is terrible

    [Wij denken tenminste om het comfort van hun ;D]

    Nathan Deleon

    Ze haalde haar schouders kort op. Beetje nieuwsgierig keek ik haar aan. Ze slikte eventjes en ik vroeg me af waarom. Haar handen verlieten mijn broek en ze duwde mij een klein stukje naar beneden. Ik keek haar eventjes speels aan en zakte toen nog wat verder omlaag. Kleine kusjes gaf ik op haar been die steeds een stukje hoger gingen. Haar benen duwde ik iets verder uit elkaar zodat ik er wat beter bij kon. De kusjes leidde verder naar boven en onder haar jurkje door. Steeds verder gingen de kusjes tussen haar benen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, eigenlijk wel heel lief van ons! :'D]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij zakt nog een stukje en geeft kleine kusjes op mijn benen die steeds verder naar boven en tussen mijn benen gaan. Ik vergeet zowat hoe ik adem moet halen en tril over mijn gehele lichaam van spanning en opwinding. Als ik al adem haal is het met horten en stoten, waardoor ik me best wel een idioot voel. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen wat resulteert in een wat regelmatiger gehijg.
    "Alsjeblieft." smeek ik hem zacht. "Wacht niet te lang."


    Your make-up is terrible

    [Eigenlijk wel hea]

    Nathan Deleon

    'Alsjeblieft,' smeekte ze zacht. Haar ademhaling was ondertussen al paar keer veranderd van ritme. 'Wacht niet te lang,' zei ze daarna. Een speelse grijns verscheen weer al zag ze die nu niet.
    'Waarmee?' vroeg ik zachtjes. Ik gaf een klein kusje op haar klit gevolgd door een speelse lik. Ik ging weer omhoog zodat ik Beck weer aankon kijken.
    'Bovendien, ik weet nog steeds niet of je staand of liggend wil,' fluisterde ik zachtjes. Mijn lippen plaatste ik weer op die van haar terwijl ik mijn lichaam weer tegen die van haar aan drukte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Waarmee?" vraagt hij zacht. Ik wil antwoorden maar dat gaat niet aangezien hij een klein kusje op mijn klit geeft, gevolgt door een speelse lik. Mijn lichaam siddert en er ontsnapt een verbaasde kreun uit mijn mond. Hij komt overeind en kijk mij weer aan.
    "Bovendien, ik weet nog steeds niet of je staand of liggend wilt." fluistert hij. Hij plaatst zijn lippen op de van mij waardoor ik een vleugje van mezelf proef. Zijn lichaam drukt hij weer tegen die van mij aan.
    "Liggend." zeg ik zacht tegen zijn lippen aan. Ik weet dat ik het staand niet red. Mijn lichaam heeft al zoveel moeite om dit allemaal te verwerken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Liggend,' zei ze zachtjes tegen mijn lippen aan. Ik knikte lichtjes terwijl ik vluchtjes eventjes keek naar het bankje. Het zou kunnen.. Mijn vest trok ik uit, vouwde die een keer doormidden en legde hem toen op het bankje in de hoop dat het wat zachter lag voor Beck.
    'Weet je het echt zeker?' vroeg ik nogmaals aan Beck terwijl ik haar langzaam maar zeker zachtjes omlaag duwde tegen het bankje aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en kijkt even naar het bankje, waarna hij zijn vest uittrekt e die doormidden vouwt en op het bankje neerlegt.
    "Weet je het echt zeker?" vraagt hij opnieuw terwijl hij me langzaam zachtjes omlaag duwt tegen het bankje aan. Ik laat me gewillig omlaag duwen.
    "Honderd percent." vertel ik hem fluisterend. Uiteindelijk lig ik geheel op het bankje en kijk ik wat zenuwachtig maar vooral opgewonden naar Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Honderd procent,' vertelde ze me fluisterend. Gewillig had ze zich omlaag laten zakken en keek zij mij nu zenuwachtig, maar ook opgewonden aan. Ik glimlachte naar haar terwijl ik voorzichtjes over haar heen boog en zachtjes mijn onderlijf tegen die van haar aan duwde.
    'Hmm, je moet me toch nog eventjes helpen,' fluisterde ik en schuurde zachtjes met mijn broek en boxer tegen haar aan. Ik boog toe naar haar nek om daar kleine kusjes te geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht naar me en buigt zich over mij heen waarna hij zijn onderlijf tegen die van mij aan duwt. Ik duw mijn bekken gelijk een stukje naar voren.
    "Hmm, je moet me toch nog eentjes helpen." fluistert hij en schuurt zacht met zijn broek en boxer tegen me aan. Ik knik gewillig en hij buigt naar mijn nek om daar kleine kusjes te geven. Ondertussen maak ik zijn rits ook open en trek ik zijn broek en boxer genoeg naar beneden. Mijn handen trillen als ik het doe, maar vooral omdat ik zo gehaast ben ervoor. Hij heeft me nu ondertussen wel zover dat ik werkelijk alles zal doen wat hij zegt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze maakte mijn rits open en trok mijn broek en boxer ver genoeg omlaag. Haar handen trilde, maar ze deed het ook nogal gehaast. Ik bleef kleine zachte kusjes geven terwijl ik met één hand voorzichtjes voelde of haar ondergoed wel ver genoeg omlaag zat. Op een strelende manier deed ik dat waardoor het hoop ik niet al te veel op viel. Haar jurkje schoof ik stukje opzij en kwam vervolgens voorzichtjes bij haar binnen. Ergens was ik wel verbaasd dat er nog niemand langs was gekomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hem langs mijn been strelen en hoop dat hij ergens anders heen gaat met zijn vingers. Dat doet hij niet, hij schuift wel mijn jurkje een stukje opzij en dringt vervolgens voorzichtig bij mij naar binnen. Dit is beter dan waar ik op hoopte met zijn vingers. Ik kreun zacht en trek Nathan naar me toe zodat ik mijn lippen op die van hem kan drukken en zo de luidere kreunen binnen kan houden.


    Your make-up is terrible