• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    Ze kreunde zacht en trok vervolgens mij na zich toe. Haar lippen drukte ze op die van mij. Ik kreunde zachtjes tegen haar lippen aan terwijl ik zachtjes begon te stoten. Met mijn hand ging ik over haar boven been heen strelen.
    'Geweldig,' murmelde ik tegen haar lippen aan en haar ruw kust terwijl ik het tempo van het stoten iets opvoerde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zacht tegen mijn lippen aan terwijl hij zacht begint te stoten. Met zij hand streelt hij over mijn bovenbeen heen.
    "Geweldig." murmelt hij tegen mijn lippen aan en kust me ruw terwijl hij het tempo van zijn stoten wat opvoerd. Ik kus hem ruw terug en bijt zacht op zijn onderlip terwijl mijn ene hand door zijn haar klauwt en mijn andere zijn shirt vasthoud.
    "Inderdaad." zeg ik ademloos tegen zijn lippen aan.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 3:21 ]


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Geen flauw idee,' beantwoordde ik haar vraag. 'Ik heb geen horloge maar het is misschien half zeven, later zeker niet.'
    Het was namelijk half zes toen we wakker werden door het alarm, even douchen en aankleden, onbijten, nou wat er daarnet gebeurde en nog even gezellig samen zijn. 'Dus waarshijnlijk heb je nog wel even de tijd.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Dan blijf ik nog gezellig bij jouw.' ik geef hem een kus en ga dan weer liggen. Ik sluit mijn ogen en gaap even. 'Half 6 is echt te vroeg,' mompel ik en luister naar de geluiden om me heen, terwijl ik mijn ogen gesloten houd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Ik vraag me wel eens af wie half zes heeft uitgevonden,' zei ik. 'Dat moet echt een vervelende gast zijn geweest, ik bedoel, half zes, een fatsoenlijk mens slaapt dan nog.'

    Sanne
    Ik begin te eten. 'Eva hoe oud ben jij eigenlijk?' vroeg ik.
    Misschien was ik toch niet de jongste, nog steeds een van de onschuldigste, huurmoordenaar en dievegge, het is zo wel duidelijk wie de wet het minst heeft overtreden maar alsnog.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik mompel iets instemmends en open even een oog. 'Tja.. Het is een strafkamp Jasper. Waarom zouden ze ons zoals elk ander mens behandelen?' Ik kijk hem vragen aan en sluit dan weer mijn ogen. Ik glimlach en focus me op de geluiden van vogels, stemmen, de wind en ademhaling van Jasper. Het is erg rustgevend .


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Zal ik even mijn advocaat nadoen?' vroeg ik en ik ging zonder op antwoord te wachten door. 'Dit is geen straf Jasper, dit is een gebar van medeleven. Je krijgt nu je laatste kans om je leven te beteren, gebruik deze alsjeblieft goed. Denk aan alle mensen die van je houden, ze zouden teleurgesteld zijn als je deze kans niet grijpt. blablablablabla....'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik lach. 'Nou ja... Je hebt mij nu ontmoet,' grinnik ik. 'Ik zou gek worden van zo'n advocaat, maar ergens... Was een advocaat voor mij ook wel leuk geweest,' grinnik ik. Ik open mijn ogen en kijk Jasper aan. 'Die advocaat kan je wel een schuldgevoel aanpraten zeg,' lach ik. 'Ik bedoel.. Denk aan alle mensen die van je houden... Hoe kan je dan nog weigeren?!' Ik geef hem een kus en ga dan weer liggen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik glimlachte. 'Ach, hij is zo slecht nog niet en dit is altijd beter als een paar maanden gevangenisstraf, hier is de tijd dat we er zitten ten minste niet vaststaand.'
    Ik boog voorover en drukte ee kus op haar wang en glimlachte naar haar.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik knik en zucht. 'Nee het is niet vaststaand.' Ik glimlach even. 'Hij klonk ook niet heel slecht die advocaat...' Ik glimlach even en draai min hoofd dan zodat ik de tuin in kan kijken. 'En dit is inderdaad stukken beter dan de gevangenis. Toen ik naar Nederland kwam was ik bang dat ze me hier in de gevangenis zouden stoppen, maar gelukkig brachten ze me hier heen. Nog een gevangenis zou ik niet trekken, denk ik. Al is de gevangenis hier stukken beter.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Jij gaat de gevangenis nooit meer in,' zei ik en ik streelde over haar zij. 'Dat is namelijk nergens meer voor nodig, je bent veilig en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat niemand jou ooit nog pijn kan doen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Zijn aanraking in mijn zij bezorgd kippenvel, fijne rillingen en een warm gevoel. Ik draai mijn hoofd zodat ik hem kan aankijken. 'dank je Jasper,' fluister ik en glimlach even. Ik leg mijn hoofd tegen zijn buik aan en nestel me tegen hem aan. Ik trek mijn knieën op en laat zijn woorden zich herhalen in mijn hoofd. Het ontroerd me, omdat nooit iemand zo tegen me heeft gepraat. Zo lief en beschermend... Ik glimlach en open mijn ogen weer. Ik kijk naar hem. Ik houd van hem. Ik houd van zijn lach, van zijn stem en van alles aan hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    gotta go, kom later terug.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ruw kuste me terug en ze beet zachtjes op mijn onderlip terwijl haar ene hand door mijn haar klauwt en ze met de ander mijn shirt vasthoud.
    'Inderdaad,' zei ze ademloos tegen mijn lippen aan. Ik zoog haar onderlip zachtjes een stukje in mijn mond, maar liet hem eventjes later toch weer gaan. Ik begon zachter te stoten, maar ook dieper. Mijn lippen verstopte ik weer in haar nek waar ik vervolgens tegen aan hijgde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij zuigt mijn onderlip zacht een klein stukje zijn mond in maar laat hem even later toch weer los. Hij begint zachter en dieper te stoten waardoor mijn gekreun iets hoger klinkt. Zijn lippen verstopt hij in mijn nek en ik voel zijn warme, hijgende adem daar. Een tintelend gevoel in mijn onderbuik komt weer opzetten maar ik probeer het een beetje te negeren omdat ik niet wil dat dit snel afloopt maar nog heel erg lang duurt. Ik kan het helaas niet echt beheersen, het word steed erger waardoor mijn gedempte gekreun ook de hoogte in schiet.


    Your make-up is terrible