• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Oh Beck." zegt hij zacht en gaat met zijn hand langs mijn wang, waardoor ik mijn ogen neersla. Ik slik even en concentreer me op zijn woorden en mijn ademhaling.
    "Zo bedoelde ik het niet. Ik wil heel graag bij je blijven, maar al te graag! Alleen gisteren ging het te snel! Ik ben misschien gewoon soort van bang." zegt hij, zijn stem klinkt op het laatst piepend en bijna geluidloos. Hij kijkt omlaag, naar mijn knieën. Ik zucht zacht.
    "Waarom zei je dat gisteravond dan niet?" vraag ik verward en kijk nu zijn richting op. In mijn hoofd klopt er niets meer van.
    "En waar ben jij nou bang voor?" Ik wrijf met mijn vrije hand over mijn gezicht en neem een diepe haal van mijn sigaret om hem met een mengeling van verwarring en schrik aan te kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarom zei je dat gisteravond dan niet?' vroeg ze verward. Ik fronste iets. Ik dacht dat ik dat wel had gezegd, maar dat het niet erg was. Ik frunnikte voorzichtjes aan haar panty.
    'En waar ben je nou bang voor?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan en liet mijn hand rusten. Verward, maar ook met een schrik keek zij mij aan.
    'I-ik ben gewoon bang dat het weer hetzelfde gebeurd als zo net onder de douche,' zei ik zachtjes beschamend. Ik keek weer omlaag naar haar knieën.
    'Ik wil niet dat het nog eens gebeurd. De eerste keer had al niet eens mogen gebeuren. Ik wil nog steeds weten waarom het gebeurde. Ik kan echt geen reden bedenken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "I-ik ben gewoon bang dat het weer hetzelfde gebeurd als zo net onder de douche." zegt hij en hij klinkt beschaamd, hij kijkt dan ook weer omlaag. "Ik wil niet dat het nog eens gebeurd. De eerste keer had al niet eens mogen gebeuren. Ik kan echt geen reden bedenken." zegt hij en ik knipper. Hij bedoeld het veel beter dan ik me ooit voor had kunnen stellen.
    "Oh..." zeg ik zacht, even niet wetend wat ik moet doen. "Maar als er geen reden voor is, zal het toch ook niet nog eens gebeuren?" Ik kijk hem haast hoopvol en smekend aan, ik wil niet dat dit ophoud of minder word. Ik wil dat het doorgaat zoals gisteravond. Toen de kriebels in mijn onderbuik me overheersten, niet de angst en kilheid die me nu omver probeert te werpen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh,' zei ze zachtjes. 'Maar als er geen reden voor is, zal het toch ook niet nog eens gebeuren?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan. Ze keek hoopvol, maar ook smekend. Ik glimlachte iets en haalde toen mijn schouders lichtjes.
    'Eerlijk gezegd.. Weet ik het niet,' zei ik zachtjes. 'Ik hoop het van niet,' voegde ik er nog aan toe. Ik duwde haar benen iets van elkaar af zodat ik iets dichter naar haar toe kon buigen. Bij armen sloot ik daarna voorzichtjes om haar heen en knuffelde ik haar eventjes flink.
    'Ik hoop echt dat het maar een eenmalige fout was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht iets maar haalt tot mijn teleurstelling zijn schouders op.
    "Eerlijk gezegd... Weet ik het niet." zegt hij zacht. "Ik hoop het van niet." Hij duwt mijn benen iets uit elkaar en komt dichter naar mij toe gebogen. Hij sluit zijn armen om mij heen en knuffelt mij flink.
    "Ik hoop echt dat het maar een eenmalige fout was." zegt hij en ik knik.
    "Ik ook... Ik wil dat het elke avond zoals gisteravond was." zeg ik tegen hem. "Ik heb me nog nooit zo goed gevoelt. Daarom was vanmorgen ook zo'n teleurstelling."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ook... Ik wil dat het elke avond zoals gisteravond was,' zei ze tegen mij. 'Ik heb me nog nooit zo goed gevoelt. Daarom was vanmorgen ook zo'n teleurstelling.' Ik keek haar verbaasd aan.
    'Meen je dat?' vroeg ik met wangen die roder begonnen te worden. 'Wil je echt elke avond zo? Ging het niet te snel voor jou? Je hebt er dus geen spijt van?' vroeg ik achter elkaar door. Ik was echt blij om het te horen. Natuurlijk niet toen ze zei dat vanochtend een teleurstelling was. Dat was volkomen begrijpelijk.

    [Vanmorgen, het is hooguit een uurtje later dan toen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nouen.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Meen je dat?" vraagt hij en zijn wangen worden steeds roder. "Wil je echt elke avond zo? Ging het niet te snel voor jou? Je hebt er dus geen spijt van?" vraagt hij achter elkaar door en ik glimlach licht.
    "Absoluut geen spijt." beantwoord ik zijn ene vraag. "Ik weet nog niet of het te snel ging. Ik denk het niet omdat ik er zo tevreden mee ben. In ieder geval, was. Je maakt me nu zo in de war dat ik amper snap waar we nu zijn." mompel ik erachter aan. Ik haal mijn hand door mijn haar heen en rook mijn sigaret op, waarna ik hem een eind weggooi.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Absoluut geen spijt. Ik weet nog niet of het te snel ging. Ik denk het niet omdat ik er zo tevreden mee ben. In ieder geval, was. Je maakt me nu zo in de war dat ik amper snap waar we nu zijn,' mompelde ze. Ze haalde haar hand door haar haren en gooide haar opgerookte sigaret een eind weg. Ik keek haar eventjes bedenkelijk aan.
    'Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat we nu buiten zijn bij een bankje,' zei ik en krabde iets aan mijn achterhoofd. 'Maar ik ben echt blij om te horen dat je er geen spijt van heb en er tevreden mee ben/was. Hoe wil jij nu dat het verder gaat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat we nu buiten zijn bij een bankje." zegt hij en ik moet er om lachen, wel zacht. Hij krabt aan zijn achterhoofd. "Maar ik ben echt blij om te horen dat je er geen spijt van heb en er tevreden mee ben/was. Hoe wil jij nu dat het verder gaat?"
    "Uh... Ik weet het niet. Niet zoals het nu is in ieder geval." antwoord ik zacht en kijk hem even aan. "Hoe wil jij dat het verder gaat?" stel ik de vraag snel terug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh... Ik weet het niet. Niet zoals het nu is in ieder geval,' zei ze zacht en keek mij toen even aan. 'Hoe wil jij dat het verder gaat?' vroeg ze gauw terug. Ik keek haar aan en haalde eventjes mijn schouders op.
    'Ik wil verder gaan zoals jij het wel, maar ik wil gewoon niet al te snel, snap je?' vroeg ik aan haar. Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin terwijl ik haar nog steeds aankeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil verder gaan zoals jij het wil, maar ik wil gewoon niet al te snel, snap je?" vraagt hij en hij houd zijn hoofd schuin terwijl hij me aankijkt.
    "Ja." antwoord ik en trek dan een pruillipje. "Betekent dat dat we geen seks meer gaan hebben?" Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk hem er onderzoekend mee aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja,' antwoordde ze eb trok toen een pruillipje. 'Betekent dat dat we geen seks meer gaan hebben?' vroeg ze. Haar ogen kneep ze tot spleetjes en keek mij onderzoekend aan. Ik lachte zachtjes en drukte haar ietsjes dichter tegen mij aan.
    'Wil je dat dan zo graag?' vroeg ik met hetzelfde lachje aan haar. 'Natuurlijk gaan we dat nog wel hebben! Als jij dat wil tenminste.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht er om en drukt me dichter tegen zich aan.
    "Wil je dat dan zo graag?" vraagt hij met datzelfde lachje en ik knik hevig. "Natuurlijk gaan we dat nog wel hebben! Als jij dat wil tenminste."
    "Absoluut!" antwoord ik en ik begin te blozen waarna ik mijn gezicht verstop. "Ik vind het gewoon lekker met jou." mompel ik alsof ik een reden ervoor moet hebben.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Absoluut!' antwoordde ze en ze verstopte gelijk haar gezicht. 'Ik vind het gewoon lekker met jou,' mompelde ze toen. Ik lachte zachtjes terwijl mijn wangen rood werden van haar compliment.
    'Dat is fijn om te horen,' zei ik met een klein lachje. Ik verstopte mijn gezicht een beetje in haar haren en snoof zachtjes haar geur op. 'Zeg maar wanneer je wilt,' vroeg ik er toen lichtelijk uitdagend aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is fijn om te horen." zegt hij met een klein lachje en hij verstopt zijn gezicht in mijn haar. Ik merk dat hij mijn geur weer opsnuift.
    "Zeg maar wanneer je wilt." voegt hij er uitdagend aan toe waardoor ik zacht moet giechelen. Ik verstop mijn gezicht nog meer in zijn nek.
    "Weet ik veel." giechel ik zacht en vraag me af waar dat nou weer vandaag komt, constant. "Gewoon, als we zin hebben denk ik."


    Your make-up is terrible