• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    Haar gekreun werd gedempt, maar hij ging wel de hoogte ik. Ik lachte zachtjes zo ver het fatsoenlijk kon. Het lachen was meer vaag gekreun tegen haar nek aan. Eerlijk gezegd voelde ik mijn hoogte punt al aankomen. Ik wist niet precies of het nou kwam door Beck, door het tijdstip of wat dan ook, maar echt veel maakte het voor mij niet uit. Dit was niet het laatste keer. Ik voerde het tempo weer iets op, maar ik bleef zo goed mogelijk net zo diep stoten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij laat en vaag lachend gekreun horen maar ik hou me er niet mee bezig. Hij voert het tempo weer iets op maar blijft net zo diep stoten waardoor het kriebelige gevoel in mijn onderbuik gelijk toeneemt. Ik druk mijn hoofd tegen zijn schouders aan als ik mijn hoogtepunt bereik en een luide kreun laat horen. Mijn nagels dringen zich in zijn huid en ik hijg zwaar.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze drukte haar hoofd tegen mijn schouders aan en een luid kruin kwam van haar af. Haar nagels drongen zich in mijn huid en ik voelde en hoorde haar zwaar hijgen. Ik lachte weer zachtjes, maar werd verstoord door de hoogtepunt die ik nu toch echt had bereikt. Ik verstopte mijn gezicht zo diep mogelijk in haar nek. Een luide kreun slaakte ik terwijl ik het witte goedje in haar voelde komen. Ik stootte nog eventjes zachtjes door voordat ik voorzichtjes uit haar kwam en me neer liet zakken op haar.


    [Misschien heel fout of raar, maar bij wit goedje moet ik altijd denken aan yoghurt XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha lolol.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht maar dat gaat al snel over in een luide kreun, terwijl hij zijn gezicht zo diep mogelijk in mijn nek verstopt. Ik voel hoe hij zijn goedje in mij spuit en stoot nog even zacht door voordat hij uit me komt en zich op me neer laat zakken. Mijn ademhaling blijft gejaagd en hijgend terwijl ik mijn armen onder zijn shirt om hem heen sla.
    "Buiten was toch niet zo'n verkeerd idee..." mompel ik buiten adem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar ademhaling bleef gejaagd en hijgend. Haar armen die onder mijn shirt zaten sloeg ze om mij heen.
    'Buiten was toch niet zo'n verkeerd idee...' mompelde ze buiten ademen. Ik lachte zachtjes terwijl ik een paar zachte kusjes in haar nek drukte.
    'Dat vind ik fijn om te horen,' mompelde ik lichtjes hijgend en half verdoofd door haar geur die ver in mijn neus drong. Mijn handen liet ik langzaam omlaag glijden naar haar ondergoed die ik vervolgens beetje bij beetje omhoog trok. Voor hetzelfde geld kwamen er nu wel mensen aanlopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en drukt een paar kusjes in mijn nek waardoor ik ril.
    "Dat vind ik fijn om te horen." mompelt hij hijgend. Zijn handen glijden omlaag over mijn benen en hij trekt beetje bij beetje mijn ondergoed omhoog. Ik glimlach dankbaar naar hem en zeul een beetje aan zijn boxer en broek waardoor die ook omhoog komen maar ik maak zijn knoop en rits niet dicht. In plaats daarvan druk ik mezelf alleen maar dichter tegen hem aan.
    "Dat is dan alweer een plek die je kan afstrepen." zeg ik tegen hem, met een scheve grijns.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte naar mij en zeulde mijn boxer en broek omhoog, maar in plaats van ze dicht te maken drukte ze zichzelf dichter tegen mij aan.
    'Dat is dan alweer een plek die je kan afstrepen,' zei ze tegen mij met een scheve grijns. Ik lachte zachtjes naar haar.
    'Hmmm, ik heb nog helemaal geen lijstje gemaakt om af te strepen,' zei ik met een klein glimlachje.
    'En ik weet niet of ik kan onthouden wat we wel en niet hebben gehad. Is het erg als we sommige plekjes vaker dan één keer doen?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmmm, ik heb nog helemaal geen lijstje gemaakt om af te strepen." zegt hij met een klein glimlachje, nadat hij gelachen heeft om mijn opmerking. "En ik weet niet of ik kan onthouden wat we wel en niet hebben gehad. Is het erg als we sommige plekjes vaker dan één keer doen?" vraagt hij zacht. Mijn hart begint sneller te kloppen van de opmerking.
    "Absoluut niet." zeg ik schor. "Maar je mag geen enkel plekje vergeten." voeg ik er nog aan toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Absoluut niet,' zei ze schor. 'Maar je mag geen enkel plekje vergeten,' voegde ze er toen nog aan toe. Ik knikte lichtjes terwijl er een grote glimlach op mijn gezicht stond.
    'Natuurlijk vergeet ik dat niet,' fluisterde ik waarna ik mijn lippen zachtjes op die van plaatste. Mijn onderlichaam liet ik een beetje tegen haar aan schuren. 'Ik wil ze niet eens vergeten,' mompelde ik een beetje tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt licht met een grote glimlach op zijn gezicht.
    "Natuurlijk vergeet ik dat niet." fluistert hij waarna hij zijn lippen zacht op die van mij plaatst. Zijn onderlichaam schuurt een beetje tegen mij aan waardoor ik weer even vergeet hoe ik moet ademhalen.
    "Ik wil ze niet eens vergeten." mompelt hij tegen mijn lippen aan.
    "Ik ook niet." fluister ik terug en kus hem zacht, zodat onze lippen elkaar amper, maar teder raken. Ik kan wel eeuwig in dit moment blijven.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ook niet,' fluisterde ze terug. Ze kuste me zacht waardoor onze lippen amper, maar teder elkaar raken. Ik voelde mijn hart wat sneller kloppen. Mijn wangen werden rood bij alleen al aan de gedachte dat Beck dat zou merken. Zachtjes liet ik mijn tong uitdagend over haar onderlip paar keer heen en weer gaan.
    'Zullen we hier heel de dag liggen?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe zijn hartslag omhoog gaat tegen mijn lichaam aan. Hij laat zijn tong uitdagend over mijn onderlip heen en weer gaan.
    "Zullen we hier heel de dag liggen?" vraagt hij zacht waarop ik zacht moet lachen.
    "Nee, dat is veel te koud en ik krijg altijd honger." antwoord ik, even zacht als hij het net zei. "We kunnen zometeen beter ergens anders heen verplaatsen, denk je niet?" vraag ik er dan achteraan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, dat is veel te koud en ik krijg altijd honger,' antwoordde ze zachtjes. 'We kunnen zometeen beter ergens anders heen verplaatsen, denk je niet?' vroeg ze er toen achteraan. Ik keek haar eventjes aan en haalde vervolgens mijn schouders op.
    'Hmm... Jij hebt altijd honger,' zei ik plagerig. Ik liet mijn handen eventjes over haar lichaam heen glijden.
    'Maar waar wou je dan heen?' vroeg ik toen lichtelijk nieuwsgierig. Ik ging ietsjes omhoog en keek een beetje waar haar panty en laarzen waren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij even aan en haalt zijn schouders even op.
    "Hmm... Jij hebt altijd honger." zegt hij plagerig en laat zijn handen over mijn lichaam glijden waardoor ik vergeet te antwoorden.
    "Maar waar wilde je heen dan?" vraagt hij nieuwsgierig. Hij komt iets omhoog en kijkt rond. Ik denk eventjes na.
    "Gewoon, ergens waar we heen kunnen denk ik." antwoord ik. "En ik heb altijd honger ja, ik ben gewoon een hongerig persoon." Ik steek mijn tong naar hem aan en duw plagerig mijn bekken tegen die van hem aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gewoon, ergens waar we heen kunnen denk ik en ik heb altijd honger ja, ik ben gewoon een hongerig persoon,' zei ze. Ze stak haar tong uit en duwde plagerig haar bekken tegen die van mij aan. Een kleine kreun verliet mijn mond wat over ging in een klein lach.
    'Pestkop,' zei ik met hetzelfde lachje. Ik boog naar voren om een kusje te geven, maar vlak voordat onze lippen aanraakte ging ik weer omhoog. Ik ging van haar af, knoopte en ritste mijn broek dicht.
    'Zullen we?' vroeg ik toen ik aan Beck haar panty en laarzen had gegeven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you