• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Elan Smith
    'Zijn wij de enige twee in dit huis?' vroeg ik. De enige die ik had gezien was Naomi. En dit huis was te groot voor twee.

    [Waar is Marten eigenlijk?!]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik grinnik. 'Nee we zijn met nog meer, maar vraag me niet met hoeveel en waar die nu uithangen.' zeg ik dan lachend. 'Zou wel cool zijn zo'n groot huis voor allen ons 2.' zeg ik dan grinnikend en kijk weer naar Elan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    [Waar is Marten eigenlijk?!]


    (geen idee, volgens mij in de woonkamer.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oke, haha, Naomi en Elan zijn op Elan's kamer en denk dat je al hebt gelezen wat er is gebeurt, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Jep, maar nog niet alles. Dat ga ik nu lezen. Ik laat Marten zo wel langskomen.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oke. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [laat marten maar komen haha]

    Marten Yusthin Kloster

    Ik stop met zoeken naar een telefoon. Het is duidelijk dat ze die hier niet hebben. Misschien moet ik het nog een keer proberen om het goed te maken met Elan. Ik loop naar zijn kamer en kijk om het hoekje. Elan en Naomi zitten te praten. Wat is hier gebeurt? Snel trek ik mijn hoofd weg. Misschien hebben ze me nog niet gezien. Mijn hart klopt in mijn keel. Misschien was het handiger als ik gewoon weg ga. Je weet het maar nooit met hun. Ik kijk nogmaals om het hoekje. Wat moest ik doen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik schrik als ik opeens een klein persoon zie staan in de deur, die meteen weer wegloopt. 'Daar.. Stond net iemand', zeg ik wijzend.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Ow.' ik kijk naar de deuropening. 'Marten, ben jij dat?.' roep ik dan en blijf naar de deuropening kijken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry, was even bezig, duurde wat langer. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik hoor dat Naomi mij roept. Ik kijk nog een keer om de rand en zie dat ze allebei naar me kijken. 'Uhh, hoi.' zeg ik en ik loop naar binnen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Elan dit is Marten.' zeg ik dan tegen Elan. 'Hij is zijn geheugen kwijt.' zeg ik dan tegen Marten zodat hij het begrijpt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp