• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Elan Smith
    'Ja', zeg ik, 'nu weet ik het wel zeker.' Ik glimlach en ik boog weer voorover.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Dan buigt hij zich weer voorover en voel ik zijn lippen weer op de mijne, ik laat mijn vingers langzaam over zijn borst glijden en ga in op de kus. En ik glimlach tegen zijn lippen aan en bijt dan zacht speels in zijn onderip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Je bent.. Wauw' fluister ik in haar oor. 'En ik wil je leren kennen.' Ik bijt zachtjes op haar oor, en geef haar een kus op haar wang.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik glimlach breed en ga dan naar Elan's oor. 'Dankje, jij kan er ook wat van.' fluister ik dan zwoel in zijn oor en bijt er dan ook zacht in en druk dan mijn lippen kort op de zijne en kijk hem dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik gaf haar nog een laatste kus en liet mezelf toen weer op mijn eigen bed vallen. 'Wil je alsjelieft wat te drinken voor me halen?' vraag ik dan. Ik keek haar aan. Ze was prachtig.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik sta op en doe even mijn truitje en broekje goed en glimlach naar hem. 'Wat wil je hebben, wat water? Dat is misschien het beste.' zeg ik dan en pak zijn glas alvast en kijk hem dan lachend aan.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 12:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Water is goed, ja', zeg ik tegen haar. 'Dankjewel.' Ik kijk Naomi na als ze de deur uitloopt. Ze was echt knap.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik knik en loop de kamer uit en loop direct door naar de keuken en pak daar wat water en pak een botherham en doe er wat op en loop dan naar boven en ga weer zitten. 'Ik heb ook wat eten gepakt, zou je honger hebben.' zeg ik dan en kijk hem grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Aarde aan ELAN! Haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Dankje', zeg ik wanneer ik het glas aanpak. In een keer drink ik het leeg, ik had echt dorst. 'Maar wat doen we nu hier?'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik schrijf me uit. Zo'n sorry, veel werken om geld te verdienen, druk met familie, laptop kaduuk en krijg pas 20 November een nieuwe >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Zo jij had dorst.' zeg ik dan lachend en pak zijn glas over en zet het neer op het nachtkastje. 'Niemand weet wat we hier doen, en waarom, we weten alleen dat we ontvoerd zijn, want het ene moment waren we allemaal thuis, of waar dan ook en toen iedereen wakker werd waren ze hier.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Ik weet het ook niet, maar ik probeer er het beste van te maken.' zeg ik dan en glimlach weer even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zucht en ga weer liggen. 'Ik weet niks meer te zeggen.' zeg ik dan grinnikend en leg mijn hoofd in het andere kussen en kijk Elan glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Elan's turn.. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp