• YES. Eindelijk gaat alles eens zoals gepland. Na zo lang zoveel tegenslag te hebben, keer op keer, heb ik eindelijk eens geluk.
    Nou om eerlijk te zijn gaat het al een tijdje zo, maar vandaag ben ik nog eens in een extra goede bui. En nu maar hopen dat het zo blijft duren :'D.

    Maar om het nuttig te houden, wanneer was de laatste keer dat jullie dit gevoel hadden?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat is leuk voor je. ^^
    Eh.. een lange tijd geleden. Hopelijk krijg ik over 3 weken zoveel geluk, heb ik wel nodig. :Y)

    Mijn geluk is op denk ik, de jongen die bijna men vriendje was heeft geen gevoelens meer voor mij.. Ze zijn volledig weg zegt hij ):


    I'm just beautiful me.

    ilovemalik schreef:
    Mijn geluk is op denk ik, de jongen die bijna men vriendje was heeft geen gevoelens meer voor mij.. Ze zijn volledig weg zegt hij ):


    Oh.. Dat is kut voor.
    Maar je komt wel ooit iemand tegen die wel gevoelens voor je heeft, al moet je er 100 afgaan :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    (...)

    Oh.. Dat is kut voor.
    Maar je komt wel ooit iemand tegen die wel gevoelens voor je heeft, al moet je er 100 afgaan :')


    Daar heb je een punt en ja moving on (:


    I'm just beautiful me.

    Fijn dat je je zo voelt!

    Ik voel me heel vaak wel gelukkig, soms wat minder overheersend als ik hard moet werken en soms wel overheersend bij m'n lief.


    You are beautiful, you are love.

    Ik was gister nog gelukkig dat mijn vriend mij op kwam halen en dat ik in zijn armen in slaap kon vallen. Dat zorgde echt voor een gelukkig gevoel <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    gisteren nog toen ik aangenomen werd voor men nieuwe baan, ik 's avonds hoorde dat ik mee mocht met een vriendin op vakantie, en dat het een top vakantie gaat worden met de dingen die we al plannen zijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]