• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MELODY
    Ik strekte me uit en hoorde buiten veel gestommel. Ik rende snel naar buiten, waar van alles gebeurde. Ik zag hoe een blonde jongen op de grond lag. 'Ardens!' riep ik geschrokken. Ik rende naar hem toe. Hij was roerloos. Tranen stroomden over mijn wangen en ik legde mezelf over zijn buik. 'Ardens...' Ineens flitste het gesprek weer door mijn hoofd. 'Het is gewoon niet eerlijk. Maar ja, de wereld is niet eerlijk.' zei ik terwijl ik naar de lucht keek. 'Dat is zo.' zei hij terwijl hij ook omhoog keek Ik ging weer op mijn knieën zitten en staarde naar de jongen die mijn vriend was geweest. Het mocht zo niet eindigen, dacht ik weemoedig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Ardens!'hoorde ik een bekende stem roepen.Ik draaide me om en zag Melody huilend over Ardens buik liggen.Ik ging me naast Melody knielen en begon haar te troosten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik keek naar het paard dat het meisje ineen ramde ,waarna ze in het klif sprong. Lichtjes grinnikte in mezelf: er was bijna niemand die me door had.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    {hoiiii ben er weer! =)}


    Do what people say you can't.

    MELODY
    Ik voelde hoe er een arm om me heen werd geslagen en keek op. 'De wereld is niet eerlijk, Matheo.' fluisterde ik. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder, terwijl de tranen bleven stromen. 'Ardens is voor ons gestorven. En ik wil niet dat dat voor niets is geweest.' zei ik terwijl ik mijn vuisten balde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mikayla


    Toen ik het bos weer uitliep zag ik een jongen doodstil op de grond liggen, het was Ardens. Ik liep naar hem toe en voelde aan zijn pols, hij was echt dood. In tegenoverstelling met hoe ik tegen de man deed werd ik nu verdrietig. Ik lette niet op de mensen om mij heen en pakte Ardens zijn hoofd voorzichtig op. Ik drukte een klein kusje op zijn lippen.daarna liep iknaar de dichtbijzijnde rozenstryik en plukye een roos, ik haalde de doorrns eraf en liep weer naar Ardens, ik pakte voirzichtg zijn handrn en legde ze om de roos.daarna ging ik naast hem zitten en begon te huilen


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Matheo
    'De wereld is niet eerlijk Matheo.' fluisterde Melody en legde haar hoofd op mijn schouder.'Ardens is voor ons gestorven en ik wil niet dat,dat voor niets is geweest.' zei ze daarna.Mikkayla was ondertussen ook al naast Ardens komen zitten en legde een roos onder zijn handen.Ik keek naar de grond.Ik had nooit echt aardig tegen hem heweesten nu is hij dood.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Nou dat meisje zei ook niet veel. Ik liep weer terug naar de rest. Melody,Matheo en Mikayla, de drie M's. Mikayla zat naast Ardens en zat te huilen. Matheo en Melody stonden ook bij elkaar. Ik ga naast Mikayla zitten en sla een arm om haar heen. Ik voelde mijn ogen ook prikken. Een traan rolde over mijn wang.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:32 ]


    Do what people say you can't.

    Delilah Hayden Scooter

    'M..m..mama' kreeg ik eruit en ik begon hard te krijsen. Ik wouw hier weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sinds wanneer is iedereen dood?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Niemand had me in de gaten dus sloop ik weg. Mijn taak hier was volbracht.
    Ik keek nog eens om en zag een roos in de hand van de nimph die ik zojuist vermoord had. Ik zag de mensen eromheen huilen.Diep in me voelde ik een steek. Een traan rolde over m'n wang


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Ik stopte met huilen, en zag de verdrietige mensen. Zacht schuifelde ik naar hun toe en raakte het meisje die het er zwaarst mee had aan, om de geest van diegene die dood was te kunnen laten zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nyan, deze RPG is supeerr!!x]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    truefriendx schreef:
    [Nyan, deze RPG is supeerr!!x]


    [Dat wisten we al o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Ik zag hoe een klein meisje naar de mensen toeging en één van hen aanraakte.
    Wat was ze van plan?? Zonder dat ik het wilde, rolde er weer een traan over mijn wang. Waarom leefde ik mee? Ik was gemeen!!


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair