• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    'Weet je dat je echt de liefste jongen ter wereld bent?'zei ze zacht en ik keek haar diep in haar ogen aan."ALs jij het zegt wel."zei ik glimlachend."En jij bent beeldschoon vanbinnen en van buiten."zei ik terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Hij keek me diep in mijn ogen. 'Als jij het zegt wel. En jij bent beeldschoon van binnen en van buiten.' zeihij met een lieve glimlach. Ik kon hem niet langer weerstaan en drukte mijn lippen weer op die van hem. Hoe hij deed, hoe lief hij was en gewoon omdat hij Matheo was, dacht ik blij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel
    'Toch vertrouw ik die man niet. Hij liet het zich iets te makkelijk van zich afschudden' zei ik terwijl ik naar de appelboom liep. Ik stuurde wat water naar de boom zo dat er een appel uitviel. 'Iemand trouwens Melody en matheo gezien?' vroeg ik nadat ik een hap van mijn appel had genomen.

    {@rememveryoux : hoiii, maar ik ga weer, moet morgen vroeg op, doeii}


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Melody drukte haar lippen weer op de mijne.Mijn tong tikte haar lippen vragend om toestemming en met mijn ene hand ging ik door haar zachte haren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MELODY
    Hij tikte even tegen mijn lippen en ik opende bijna aufomatisch mijn mond. Mijn tong vind al snel die van hem. De vlinders ontploften in mijn buik. Zijn hand ging door mijn haar en ik glimlachte even tussen de kus door. 'Ik wil je echt nooit meer kwijt.' Fluistrr ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ze opende haar mond en onze tongen vonden elkaar.Ze speelden tikkertje en ik voelde Melody tegen mijn lippen glimlachen.'Ik wil je echt nooit meer kwijt.'Fluisterde ze."Je zult me ook niet kwijtgeraaken."fluisterde ik terug en drukte mijn lippen weer op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Je zult me ook niet kwijtraken.' fluisterde hij terug. Hij drukte zijn lippen weer op die van mij, en ik opende mijn mond weer. Deze kus was niet uit lust, maar gewoon pure liefde, dacht ik zwijmelend. Ik legde mijn handen in zijn nek (geen idee waar ze eerst waren ;p) en kuste hem rustig terug.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {wat is er allemaal gebeurt}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Matheo
    Melody opende haar mond weer en onze tongen vonden elkaar weer.Liefdevol legde ik mijn hand die eerst zoor haar zachte haren ging op haar wang en mijn andere hand om haar midden.Elkekeer weer ontpoffen er vlinder in mijn buik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ik ga zaterdag bijna 3 weken op vakantie, dus ik kan dan niet reageren}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ceasar schreef:
    {wat is er allemaal gebeurt}

    (wel er is een camera ploeg toegekomen om ze te filmen,maar ze willen dat niet en Er is een nimph die Ardens wouvermoorden en nu zit ie gevangen,maar omdat de cameraploeg eris zitten ze nu ergens verscholen in de tent)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    (vindt het nogal nutteloos om met haar te reageren, Maaroke)
    Ik voelde hoe Matheo zijn handen verplaatste, en ik deed hetzelfde. Ik legde een op zijn schouder, en de andere liet ik gewoon in zijn nek liggen. Ik had het gevoel alsof ik zweefde, en ik wist niet dat er überhaupt zo veel vlinders in een buik konden passen.
    [hehe, superdroogheid ;D]

    Liam
    Ik stond op en zag Mikayla zitten. (ze kenden elkaar lekker al ;p) 'Hey Mikayla.' zei ik. Ik verveelde me kapot, dus ik teleporteerde me naast haar. 'Hoe gaat het bij jou met het teleporteren?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik haalde mijn lippen van de hare af en drukte er nog een vluhtig kusje op."Laten we mischien naar de andere gaan?"stelde ik voor,en steek nog een verdwaald plukje haar uit haar gezicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Hmmmm...' zei ik terwijl ik naar hem keek. 'Eigenlijk vind ik dit wel gezellig, maar omdat jij het bent.' zeg ik met een knipoog. Ik kijk om me heen en besef dat we nog steeds in de aardetent zitten. Ik druk hem naar beneden en loop met matheo naar de tent.

    [ff eten ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody aarzelde even,maar stemde dan tog in en liet de aardebol verdwijnen.en samen liepen we de tent in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH