• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    'Dood' gromde KAylee die naast mijn was komen staan.'Wacht, laat mij maar'zei ze daarna doods en liet alle bomen naar achteren schuiven ,waardoor ik iemand met zwart golvend haar zag vallen en ik rende erachteraan,ze stond op en rende weg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ik twijfelde niet en liep achter Kaylee en Ardens aan. Hun stonden al bij een paar bomen. Ze keken naar iets maar ik wist niet wat. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het 1 van de cameramannen was. Ik slaakte een klein gilletje. Ondertussen had Kaylee alle bomen aan de kant gezet. Er stond een meisje met zwart haar. Wie was dat?, dacht ik.


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    'Kom tevoorschijn' siste ik. Ik rende zo snel als de wind naar de overkant en ging het meisje gemakkelijk na. Met planten sloot ik haar op, zodat ze niet weg kon. 'Wie ben je en wat wil je?' gromde ik.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 18:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    Kaylee McCarty

    'Kom tevoorschijn' siste ik. Ik rende zo snel als de wind naar de overkant en ging het meisje gemakkelijk na. Met water sloot ik haar op, zodat ze niet weg kon. 'Wie ben je en wat wil je?' gromde ik.


    {ze is zelf een water nimph =) dus dat water zou ze dat weg kunnen halen}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    (...)

    {ze is zelf een water nimph =) dus dat water zou ze dat weg kunnen halen}


    [HAHAHAHAHAHAHHA, SORRY NIET GEKEKEN]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    Ze gaf geen antwoord op Kaylee's vraag. Dus ik zei: 'Hallo ze vroeg wat aan je hoor!'. Ze zat maar die planten kooi en zei niks. Opeens viel het me op dat zij ook puntige oren had net als Ardens. Was zij ook een nimph?


    Do what people say you can't.

    Ardens
    'Wie ben je en wat wil je?'zei Kaylee kil,maar ze reacheerde niet'Hallo ze vroeg wat aan je hoor!'zei Angel.Ik werd bang,dat kon 1 ding betekenen ze was een water nimph,die zijn mijn grootste vijand.Ze zeggen nooit veel,maar als ze dat toen is het op eenn zang toon waarmee je gehypnotiseerd word.Ik begon te trillen en zag hoe ze recht in mijn ogen keek.Ik nam de hand van Kaylee en van Angel vast en rende weg,als ze zou uitbrekn kon ik hen niet beschermen,en daar was ik het bangst voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    'LAAT ME LOS!' gilde ik en ik haalde Ardens onderuit met mijn stok. 'Niemand raakt mij aan' snauwde ik en ik maakte hem vast met planten die wel makkelijk uitelkaar konden. Snel rende ik terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    'LAAT ME LOS!'Gilde Kaylee en sloeg met haar stok in mijn maag waarna ik kreunend op de grond viel en iets ma omwikkelde.'Niemand raakt mij aan' snauwde ze en rende terug naazr de water nimph."Kaylee kom terug!"rie ik en vrikte me los uit de planten,ik wilde achter haar aan rennen,maar mijn angst was te groot om nog langs daar te kunnen lopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Ik was kwaad op Ardens. Was hij bang? Mooi. Ik draaide me zijn kant op en liet het net een paar centimeter voor het meisje staan met planten om zich heen, en hij kon niet weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    Kaylee verschoof de kooi voor mijn neus.Ik wilde wegrennen ,maar ze liet planten me weer vastmaken zodat ik niet weg kon.Ik keek weer naar het meisje die me nu recht in mijn ogen aankeek.Haar ogen glinsterden,maar op een slechte manier en een grijns verscheen op haar gezicht.Haar ogen leken me te zeggen dat ze me ging vermoorden zodra ze hier uit was.Mijn ogen werden groot en ik probeerde hieruit te kunnen."Stop!Stooop!astublieft!"riep ik angstig en deed mezelf piijn om hieruit te kunnen graken,ik had mezelf een brandwond gegeven maar kon uit de taken ontsnappen en ik rende zo ver mogelijk weg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    'Zal hem leren' gromde ik woest. Kwaad sprong ik in bomen en ging zo naar de tent.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mikayla

    Toen ik op het picknickkleed lag te slapen schrok ik waker van gegil. Ik keek in de richting waar het geluid weg kwam, daar was een opening in het bos. Ik liep erheen, daar lag een dode man,ik liep verder, dood is dood. Daar stonden Angel & Kaylee, Ardens zat in een kooi van planten en in andere kooi zat een meisje met donker haar


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ceasar schreef:
    mikayla

    Toen ik op het picknickkleed lag te slapen schrok ik waker van gegil. Ik keek in de richting waar het geluid weg kwam, daar was een opening in het bos. Ik liep erheen, daar lag een dode man,ik liep verder, dood is dood. Daar stonden Angel & Kaylee, Ardens zat in een kooi van planten en in andere kooi zat een meisje met donker haar


    [Daar zijn we niet. Ardens is weggerent en Kaylee naar de tent]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    Ik wist nu niet wat ik moest doen, moest ik naar Kaylee of weer achter Ardens aan? Ik stond nu een beetje hopeloos bij het meisje. het leek of zij hem wilde vermoorden. Damn, waarom wil dit bos ons dood?


    Do what people say you can't.