• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mikayla

    Angel stemde met mij in dat Kaylee het beste nog even kon slapen. maar Kaylee schudde haar hoofd en ging zitten. 'het is geen picknick als je niet eet' kirde ze vrolijk en begon te eten. 'daar heb je gelijk in' antwoordde ik en ik ging zitten.

    [ik moet nu echt gaan}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [@ceasar, dat van Liam en Mikayla vindt ik goed :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kaylee McCarty

    Ik bleef mezelf maar volproppen, en uiteindelijk viel ik met een vol gevoel in mijn buik op het gras in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    Kaylee bleef maar eten. Uiteindelijk had ze zoveel gegeten dat ze in slaap op het gras viel. Langzaam liep ik naar alles wat ze had neer gezet. Ik pakte een klein dingetje en stopte dat in mijn mond. Waarneer gingen die mensen eigenlijk filmen dan?, dacht ik.


    Do what people say you can't.

    Ardens Vita
    Kaylee propte haar vol en viel uiteindelijk in slaap,ik ging ergens zitten en nam wat besjes en at ze op.Ik zag Angel bedenkelijk kijken."Is er iets Angel?"vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Blijkbaar had Ardens gezien dat ik aan het denken was. 'Nee, ik dacht alleen van waarneer gaan die mensen ons dan filmen en wat moeten we dan precies doen?' antwoordde ik.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    'Nee, ik dacht alleen van waarneer gaan die mensen ons dan filmen en wat moeten we dan precies doen?'zei ze en ik slikte gingen die hier nog lang blijven?Dan moest ik me ook lang schuil houden .Ik hiuverde even en keek rond of ze niet in de buurt waren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ardens huiverde en keek rond. 'Feline had gezegd tegen de regisseur dat hij maar 1 dag mocht filmen en anders...', ik slikte even. ik wist niet wat ze dan zou doen. 'Anders.. weet ik eigenlijk niet'.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik zuchtte ,waarom hadden ze gisteren niet gefilmd dan had ik er vandaag geen last van."Anders zouden de wezens in dit woud ze uitmoorden,ze zijn zwak en een makkelijke prooi"zei ik stil en at verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua
    Ik zat al een tijd hen te bespioneren ,geluidsloos.Er was ook een andere nimph die hen hielp,dat was die gene die ik moest vermoorden van Medusa.Ik zuchtte en hoorde geruis achter me.Ik draaide me om en zette mijn tanden in de nek van de man.Hij was nu levenloos en ik keek weer naar mijn andere prooien.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    truefriendx schreef:
    Aqua
    Ik zat al een tijd hen te bespioneren ,geluidsloos.Er was ook een andere nimph die hen hielp,dat was die gene die ik moest vermoorden van Medusa.Ik zuchtte en hoorde geruis achter me.Ik draaide me om en zette mijn tanden in de nek van de man.Hij was nu levenloos en ik keek weer naar mijn andere prooien.


    [OHMY, VAL KAYLEE AAN ZODAT DE ANDERE HAAR BESCHERMEN OF VAL ANGEL AAN DAT KAYLEE EN DE ANDEREN HAAR BESCHERMEN ETC, HAHAHAHAHAHA]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    Eigenlijk had ik niet zo heel veel honger maar toch nam ik wat, om Kaylee niet teleur te stellen. Daarna liet ik me vallen op het gras. Ik staarde naar de hemel. Het was een fijne gedachte dat mijn ouders naar precies dezelfde zon en maan keken. Opeens hoorde ik geritsel. Gelijk schoor ik omhoog, 'W-w-wie is daar?' vroeg ik bang, je wist maar nooit wat er dit bos leefde. Snel maakte ik een bal van water, gewoon voor de zekerheid.


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    Ik schoot omhoog en liet de bosjes en de bomen opzij schuiven, zodat iedereen die daar stond gezien kon worden, Ik hield mijn stok ik de aanslag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    Ik hoorde wat geritsel en blijkbaar hadden Angel en Kaylee het ook gehoort.'W-w-wie is daar?vroeg Angel bang en Kaylee verschoof de bosjes waar het geritsel vandaan kwam,maar er was niemand of wacht er ligt daar 1 van die camera mannen.Ik liep ernaartoe en zag dat zijn nek open gebeten was en die tand afdruken kende ik maar al te goed.Het was een nimph ,maar wat voor 1?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Ik rende erg snel naar Ardens toe. 'Dood' gromde ik. 'Wacht, laat mij maar' zei ik doods. Ik concentreerde me goed en verschoof alle bomen naar achter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."