• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Mischien kan je iedereen een ander karakter laten schrijven!


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.

    Moet het trouwens een bekende persoon zijn die je als foto gebruikt?
    EDIT ~ Ik vul nu wel een onbekende in, als je het anders wil verander ik het wel!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:52 ]


    What’s tasty in Busan?

    Rol: Loser jongens
    Naam: Albert Awkward
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Albert heeft lang, donkerblond haar dat hij altijd keurig naar beneden kamt. In het midden van zijn niet al te knappe gezicht prijkt een bril waar menig jampotfabrikant jaloers op is. Hij draagt deze het liefst op het puntje van zijn neus. Albert draagt meestal blousjes in kleuren die niet bij elkaar staan, zoals kanariegeel en kotsgroen. Aan zijn voeten draagt hij altijd matchende Crocs, soms 2 verschillende aangezien hij een hele collectie heeft. Altijd dezelfde schoenen dragen vindt hij echter maar saai en bovendien zijn Crocs niet warm, vandaar dat hij af en toe weleens de Uggs van de meisjes in het internaat steelt.
    Hij is vrij mager. Zijn benen zijn al even wit als zijn armen, maar hij peinst er niet over om eens in de zon te gaan zitten. Alsof hij nog niet genoeg pech heeft gehad toen God de gezichten uitdeelde, is zijn gebit één groot fietsenrek. De orthodontist weigert hem echter nog te behandelen vanwege de woede-aanvallen die hij krijgt bij ook maar de minste aanraking.

    Karakter: Albert lijdt aan een combinatie van verschillende psychische stoornissen, waaronder een extreme vorm van autisme en schizofrenie. Dikwijls hoor je hem kletsen tegen zijn onzichtbare vriend, die hij Arie gedoopt heeft. Verder is Albert erg schuchter. Hij zal zijn mond niet snel open doen, en als hij dat al doet, komt er niet veel zinnigs uit. Hierdoor wordt hij ook veel gepest door de anderen. Zij lachen zich dood als Albert weer eens een woede-aanval krijgt; dan begint hij om zich heen te schoppen en te schelden alsof zijn leven ervan afhangt. Hij sluit zich meestal op in zijn kamer omdat hij niks van anderen moet hebben.

    Extra: Albert kan wel goed met dieren omgaan. Daar praat hij wel tegen, en vooral vissen zijn zijn favoriet. Hij kan zich uren bezighouden met zijn eigen vissen Jan en Piet, die onder zijn toeziend oog vredig rondzwemmen in een vissenkom. Hij leert ze graag kunstjes, en het frustreert hem nog altijd dat ze weigeren om door een ring heen te zwemmen.
    Ook heeft Albert een stiekeme crush op een vrouwelijke begeleidster in het internaat. Omdat zij voor hem onbereikbaar is en dat altijd zal blijven heeft hij maar een foto van haar uitgeprint, waar hij zich elke avond bij aftrekt op de wc.

    Dit is Albert.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:14 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lol, ik weet niet of je mijn Albert wel in je verhaal wil. Maar hij staat er toch. ;'D Ik had trouwens een foto, maar die doet het niet, ik ga een nieuwe zoeken.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:59 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rol:meisjes hoofdrol
    Naam: Djamila van de kosta
    Leeftijd (14 tot 16): 15
    Uiterlijk (+foto):


    Karakter: Ze is soms best verlegen, En kan aardig zijn. Maar ook een Bitch
    Extra: Ze is heel gek.

    en ik zou we mee will schrijven!


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Sorry folks, ga nu eten en dan naar de film, misschien kom ik zo nog heel eventjes. @xAnouk98 Jah, idd ik zat er er idd al aan te denken om iedereen die meeschrijft een karakter te geven, misschien ga ik het wel doen maar dat weet ik nog niet...


    X *O*


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Jongens hoofdrol: Fabio
    Vriend van de hoofdrol: Ray (spreek uit Razj)
    De 'stoere' gast: Josh
    Random jongen: Michael
    De loser: Lucas

    Meisjes hoofdrol: Elvy (opgezocht als jongensnaam, maar ik vind het een meisjesnaam)
    Vriendin van de hoofdrol: Talitha
    Het 'coole' meisje: Chantal
    Random meisje: Julie
    De loser: Leanne

    Dit ben ik

    Naam: Eleana
    Leeftijd (14 tot 16): 15
    Uiterlijk (+foto): blond haar met een bril
    Karakter: wijs en stoer, af en toe teruggetrokken
    Extra: ik schrijf graag maar heb wel steun nodig


    Hoi

    Mag ik ook meeschrijven met mijn karakter? ;d


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik maak wel een stoere gast :3


    26 - 02 - '16

    Ik wil de jongens hoofdrol dan wel doen c: ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rol:Random Meisje
    Naam:Rosemarijn de Graaf
    Leeftijd (14 tot 16):14 jaar
    Uiterlijk (+foto):Rosemarijn heeft donkerblond/bruin haar tot vlak over haar schouders met een beetje slag er in en chocolade bruine ogen. Ze heeft kleine kuiltjes in haar wangen al ze lacht Ze is slank gebouwd en ongeveer 1.62 lang.
    foto Rosemarijn
    Karakter: Rosemarijn is een heel vrolijk meisje. Ze vind het super om nieuwe dingen uit te proberen en heeft vaak de grootste lol. Op school gaat alles heel makkelijk, ze doet de havo en zonder dat ze daar veel moeite voor hoeft te doen haalt ze hogen cijfer. Hoewel Rosemarijn best populair is en het goed op school gaat is ze nog best onzeker over zich zelf en dan vooral over haar uiterlijk. Verder is ze dol op sporten en met namen voetbal, het weeshuis heeft namelijk een voetbal team en daarin speelt zij spits. Ze hoop als ze later gescout zou worden voor een groot team maar dan moet ze eerst het weeshuis uit.
    Extra: Rosemarijn haar ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk toen ze 3 was en daarna is ze in het weeshuis terecht gekomen.


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.

    Rol: Stoere gast
    Naam: Kevin Johan Sinclair
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:

    Hij heeft blond haar, blauwe ogen, een slank postuur en snake bites. Hij loopt graag in simpele t-shirts en broeken. Speciale kleding hoeft van hem niet.
    Karakter: Op het eerste gezicht lijkt het een niet zo'n vriendelijke jongen en eigenlijk is hij dat ook niet. Hij is best wel gemeen, kan harteloos overkomen en deinst voor helemaal niets terug. Hij is voor niemand bang. Zelfs zijn ouders niet en dat is ook de reden dat hij uit huis geplaatst is. Hij misdraagt zich zelfs op de groep waar hij zit door overal te gaan roken en rebels gedrag te vertonen. Er is al vaak gepraat met een psycholoog maar hij is niet te veranderen. Hij is zelfs een tijdje aan de drugs geweest. Hij baalt dat zijn sigaretten op zijn omdat hij namelijk geen nieuwe kan halen.
    Extra: Hij heeft een tattoo met een geweer op zijn rug.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:04 ]


    26 - 02 - '16

    xAnouk98 schreef:
    Rol:Random Meisje
    Naam:Rosemarijn de Graaf
    Leeftijd (14 tot 16):14 jaar
    Uiterlijk (+foto):Rosemarijn heeft donkerblond/bruin haar tot vlak over haar schouders met een beetje slag er in en chocolade bruine ogen. Ze heeft kleine kuiltjes in haar wangen al ze lacht Ze is slank gebouwd en ongeveer 1.62 lang.
    foto Rosemarijn
    Karakter: Rosemarijn is een heel vrolijk meisje. Ze vind het super om nieuwe dingen uit te proberen en heeft vaak de grootste lol. Op school gaat alles heel makkelijk, ze doet de havo en zonder dat ze daar veel moeite voor hoeft te doen haalt ze hogen cijfer. Hoewel Rosemarijn best populair is en het goed op school gaat is ze nog best onzeker over zich zelf en dan vooral over haar uiterlijk. Verder is ze dol op sporten en met namen voetbal, het weeshuis heeft namelijk een voetbal team en daarin speelt zij spits. Ze hoop als ze later gescout zou worden voor een groot team maar dan moet ze eerst het weeshuis uit.
    Extra: Rosemarijn haar ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk toen ze 3 was en daarna is ze in het weeshuis terecht gekomen.


    Kijk maar uit, mijn Albert steelt straks de Uggs van jouw Rosemarijn :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rol: vriendin van hoofdpersone
    Naam: Ravenne "Rave" Morrow Black
    Leeftijd: 15
    Karakter: Rave is niet wild, maar juist erg stil. Haar favoriete bezigheden zijn schrijven, lezen, buren lastigvallen met haar muziek, viool spelen en electrisch viool spelen. Ze is niet perfect. Ze is erg nieuwsgierig en erg onhandig. Ze is bezig met deel twee van een serie.
    Uiterlijk:


    Ze heeft blauwgroene ogen, zwart haar en heeft het in een emokapsel laten knippen. Ze is ongeveer 1 meter 75 en slank. Ze heeft een roos op haar onderarm en een pentagram op haar schouderblad.
    Extra: Ze drinkt graag energy drink en moccacino.

    Ik zal mezelf ook even voorstellen

    Ik ben Maxime (Christina Julienne), ik ben 13 en schrijf graag. Ik heb bruin haar, lenzen en blauwe ogen. Ja, ik ben een R-PATZ fan en een anime-girl. Ik heb ook een japans alter ego, Yoru Tsukiakari. Verder schrijf ik graag, lezen ook, mijn laptop draait graag overuren en mijn favoriete naam is Ravenn/Ravenne. Als het kan zou ik graag mee willen schrijven. Ik ben zelf ook bezig met een boek voor een uitgever. Ik heb geen bijnaam, maar als je een leuke hebt tell me that one. Ik heb drie echte vriendinnen. Een meisje van mijn school, een meisje van Q en een meisje van vakantie in italie. Nou, dat was het wel. Oja, ik ben een freakin HP, PH, WT, Evanescence, Nightwish, Twilight en De verborgen universiteit-fan!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:58 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @eleanea dat is idd een goed idee en dan is er eigenlijk ook altijd wel iemand die kan schrijven.


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.