• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Dit is een awesome idee voor een RPG...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil wel co-auteur proberen? (;.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Jongens Hoofdrol
    Naam: Cameron Alexander Johnnson
    Leeftijd (14 tot 16): 16
    Uiterlijk (+foto):


    Cameron heeft bruin haar met donkerblauwe ogen en is best gespierd, hij doet verschillende sporten waaronder Lacrosse en Paardrijden waar hij op moest van zijn ouders. In zijn eigen tijd heeft hij vaak gewoon en spijkerbroek met t-shirt aan en een paar sneakers.
    Karakter: Cameron is een populaire, aardige jongen hij doet het goed op school. Hij is altijd vriendelijk tegen andere mensen hoewel hij af en toe wel wat kut doet tegen andere omdat zijn vrienden dat een beetje van hem verwachten. Hij kan niet zo goed opschieten met zijn ouders aangezien ze hem altijd dwingen om dingen te doen die hij liever niet doet maar hij spreekt zijn ouders nooit tegen.
    Extra: Cameron kan goed tekenen alleen laat hij het nooit aan andere mensen zien waardoor niemand het weet, ook al heeft hij altijd een schets blok in zijn schooltas.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:28 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Rol: Jongens Hoofdrol
    Naam: Cameron Alexander Johnnson
    Leeftijd (14 tot 16): 16
    Uiterlijk (+foto):


    Cameron heeft bruin haar met donkerblauwe ogen en is best gespierd, hij doet verschillende sporten waaronder Lacrosse en Paardrijden waar hij op moest van zijn ouders. In zijn eigen tijd heeft hij vaak gewoon en spijkerbroek met t-shirt aan en een paar sneakers.
    Karakter: Cameron is een populaire, aardige jongen hij doet het goed op school. Hij is altijd vriendelijk tegen andere mensen hoewel hij af en toe wel wat kut doet tegen andere omdat zijn vrienden dat een beetje van hem verwachten. Hij kan niet zo goed opschieten met zijn ouders aangezien ze hem altijd dwingen om dingen te doen die hij liever niet doet maar hij spreekt zijn ouders nooit tegen.
    Extra: Cameron kan goed tekenen alleen laat hij het nooit aan andere mensen zien waardoor niemand het weet, ook al heeft hij altijd een schets blok in zijn schooltas.


    Okee, we hebben een jongeshoofdrol (:
    Ik ga zekerweten die van jou gebruiken *O*


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Is het misschien een idee om bij de rollen ook nog begeleiders van dat internaat te doen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Is de meisjeshoofdrol ook gekozen? Anders wil ik die nog wel effe invullen (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oeeh yesh dankje ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nevermind :3

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:32 ]


    26 - 02 - '16

    Oeeh ik ga trouwens nu eten maar laat maar weten als je al weet met wie je wilt gaan schrijven c: want dat lijkt me echt leuk om te doen <3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik moet over tien minuutjes gaan, ff een paar edits

    EDIT 1: NEVERMIND
    EDIT 2: Er is nog niks zeker over wie er meeschrijft en welke personages ik ga gebruiken (behalve de jongenshoofdrol), ik ga daar later overal naar kijken (schrijfstijlen en mensen die hebben ingevuld) omdat ik nu naar de film ga en dus even geen tijd heb.
    EDIT 3: Je kunt elke rol invullen die je wilt als deze nog niet doorgestreept, ik kijk later welke ik ga gebruiken. Je hoeft het dus niet te vragen.

    X *O*

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:16 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Rol: Vriendin van hoofdrol
    Naam: Katie
    Leeftijd (14 tot 16): 14
    Uiterlijk (+foto): Groene ogen omdat je dat niet kunt zien zo zie ik eruit
    Karakter: Stoer , Lief , Grappig , Niet op mijn mond je gevallen
    Extra: ik kan redelijk goed schrijven..

    Rol: Hoofdrol of het coole meisje
    Naam: Chay Emily Romano
    Leeftijd (14 tot 16): 16
    Uiterlijk (+foto):


    Megan Fox
    Chay heeft steile, donkerbruine lokken, die tot net onder haar borsten vallen. Ze heeft soms ook golven in haar haar, of krullen. Chay heeft perfect geëpileerde wenkbrauwen, dit houd ze ook erg goed bij. Wat bij Chay gelijk opvalt zijn haar felblauwe ogen omringd door lange, zwarte wimpers. Chay heeft nooit last van puistjes. Chay heeft ook een erg mooi lichaam, slank en een volle cup c. Ze is 1,74 lang.
    Karakter: Chay is een meisje die tegen vrienden lief is, maar tegen mensen die ze echt niet mag is ze een echte bitch. Ze komt op voor haar vrienden. Ze heeft een grote mond, en het boeit haar echt niet of ze je kwetst. Als ze je niet mag laat ze dat duidelijk merken. Ze snauwt je af, is brutaal en kwetst je vaak. Als ze je wel mag is ze lief, komt ze voor je op en kan je echt veel lol met haar beleven. Ze kan soms een tikkeltje arrogant overkomen. Een van haar meest duidelijke karaktertrekjes is haar ijdelheid. Ze checkt minimaal elk halfuur haar uiterlijk. Ze gaat nooit de deur uit zonder spiegel, make up en kam. Chay is een meisje dat zegt wat ze denkt, en niet nadenkt over de gevolgen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:44 ]


    El Diablo.

    Rol: Meisjes hoofdrol. (:
    Naam: Demi Ariana Robinson.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:


    Dakota Fanning.
    Karakter: Demi is een heel spontaan meisje. Ze maakt snel goede vrienden en door haar goede gevoel voor humor, mogen mensen haar juist nog sneller. Wel heeft ze zo haar eigen mening, waarvan ze niet bang is om die te geven. Daarom praat ze soms luidop over anderen en ook als ze doorhebben dat het over hun gaat, gaat ze toch door. Hierdoor zijn er natuurlijk ook snel mensen die haar niet mogen, maar eigenlijk zijn er meer mensen die haar wél mogen dan die haar niet mogen. Mensen denken vaak dat Demi arrogant of verwaand is, terwijl ze haar niet kennen. In het begin is ze dat misschien wel, maar naarmate je haar leert kennen en zij jou, zal ze steeds aardiger tegen je doen. Verder doet Demi waar ze zelf zin in heeft. Ze kan soms ietwat jaloers overkomen, is af en toe bijdehand, maar kan ook heel goed luisteren en is dus ook best braaf tegen ouderen toe.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:47 ]

    Rol: Meisjeshoofdrol.
    Naam: Allison Kadee Smiths. [ Ellisson Keedy Smits. ]
    Bijnaam: Alli, Kadee.
    Leeftijd: 15 jaar. Allison is jarig op 14 oktober.
    Uiterlijk:


    Allison heeft mooi, puntig en lang donkerbruin haar wat tot over haar rug groeit. Ze moest het vaak afknippen tot bij haar nek, maar nu doet ze dat niet meer omdat dat tegen haar wil in is. Haar getinte huid heeft een goede match met haar chocoladebruine ogen en haar lippen zijn lichtroze en dun, maar wel vol. Ze is altijd in de mode van toen maar volgt nooit anderen en is gewoon haarzelf. Ze wil niet zoals de anderen zijn, identiek, maar als zichzelf.
    Victoria Justice.
    Karakter: Allison is een hele lieve en zorgzame meid, maar kan er niet tegen als iemand haar toch uitscheld om haar kleding of haar. Dan wordt ze een beetje arrogant en kwaad, want ze vindt dat niemand haar mag beledigen, omdat ze gewoon zichzelf is. Allison beledigt daarom ook niemand anders en haat het om te pesten. Voor een grapje is ze altijd wel in, want ze was de grapjas thuis. Ze houdt wel om iemand te pesten en kan soms zo hyper zijn dat het gewoon harstikke irritant is, zoals de meeste mensen ook zeggen. Ze maakt snel vrienden, maar sommigen mogen haar niet zo omdat ze soms wel een sloddervos is en haar spullen niet zo goed bij houdt. Maar wat ze altijd zegt; niemand is perfect. Ze is ook echt iemand van de droge humor. Ze maakt iedereen wel aan het lachen en kan goed meeleven met anderen als die troost nodig hebben.
    Extra: Allison heeft hooikoorts en haat de winter, omdat ze het feit dat het vaak sneeuwt en dat sneeuw koud is haat.

    (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tot nu toe lijkt dit internaat (de meisjes dan) meer op een catwalk ofzo.. Waarom kiest iedereen foto's van mooie meisjes? ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.