• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Marble schreef:
    Tot nu toe lijkt dit internaat (de meisjes dan) meer op een catwalk ofzo.. Waarom kiest iedereen foto's van mooie meisjes? ;s

    Daar heb je inderdaad wel gelijk in, vind je mijn personage ook overdreven?


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.

    xAnouk98 schreef:
    (...)
    Daar heb je inderdaad wel gelijk in, vind je mijn personage ook overdreven?


    Nee, die van jou is wel schattig ;3 Ze lijkt alleen zo jong op die foto ;o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pff, ik verveel me. Ik ga wel even een stoere kerel maken. (nerd)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    Pff, ik verveel me. Ik ga wel even een stoere kerel maken. (nerd)

    Succes ermee


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Marble schreef:
    Pff, ik verveel me. Ik ga wel even een stoere kerel maken. (nerd)

    ben benieuwd


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.

    Rol:Meisjes hoofdrol
    Naam: luce (lucinda) hale
    Leeftijd (14 tot 16): 15
    Uiterlijk (+foto):


    bruin haar, heele donkere ogen bijna zwart , dun
    Karakter: lief , nieuwschierig en wild (hyperactief en impulsief)
    Extra: Ze heeft mega veel fantasie + heeft ADHD, en heeft een zwaar verleden maar verbergt dat door haar ADHD


    Live Sucks Then You Die!

    Rol: Stoere jongen
    Naam: Billy 'Badboy' Blake
    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: Aan alles is te zien dat Billy een bad guy is. De sigaret die permanent uit zijn mondhoek steekt, de gespierde armen die hij te danken heeft aan de dagelijkse trainingen in de sportschool... Zijn lichaam in combinatie met zijn prachtige diepblauwe ogen, -waarin je niet moet verdrinken, want dan kom je nooit meer levend terug- maken dat hij de harten van vele stoephoertjes al voor zich gewonnen heeft. Billy, die ook wel Behaarde Billy wordt genoemd, houdt niet van scheren. Zijn nieuwsgierige borsthaar komt altijd even kijken hoe de wereld buiten een t-shirt eruit ziet, en ook zijn baard weigert hij weg te halen, want 'dat is gangstâh.'

    Karakter: Billy is van nature een echte bad boy. Alles doen wat God verboden heeft, dat is zijn levensdoel. Dit begon al in de wieg, waarin hij iedere ochtend vrolijk de dekentjes aan flarden scheurde. Later werd het minder onschuldig; we zullen Billy's grootste zonden hier om privacyredenen niet noemen, maar betrouwbare bronnen vertellen dat hij als kind zijn konijntje Pluis meermalen mishandeld heeft, en ook zijn moeder heeft het moeten bezuren. Nu Billy zichzelf een volwaardige puber kan noemen, zal hij zich daar ook naar gedragen. Hij ambieert een baan als professioneel kettingroker, mocht dat hem niet lukken, is er natuurlijk nog altijd de functie als bolletjesslikker beschikbaar. Of pooier, want Billy houdt wel van de chickies. In zijn kamer hangt, goed verstopt achter de kastdeur, een lijstje. Annabel, Sophie, Marie-Louise... Ze hebben allemaal al eens kennis gemaakt met zijn tweepersoonsbed.
    Billy is niet iemand die je 's nachts op straat tegen wil komen. Niet alleen draagt hij standaard een mes in de zak van zijn G-star-broek, ook heeft hij al verschillende keren bejaarden van hun zuurverdiende geld beroofd en enkele meisjes... laten we het netjes 'betast' noemen.
    In groepen, maakt niet uit waar, is Billy de Baas. Hij heeft het voor het zeggen, met zijn grote bek komt hij er wel. En zoniet, dan heeft hij nog een trouwe vriend, een Magnum Colt 44.

    Extra: Billy komt uit een jeugdgevangenis. Hier heeft hij zich een tijdje zo voorbeeldig gedragen -en de directrice een keertje van achteren genomen- dat besloten werd dat hij verplaatst werd naar het internaat. En ja, dat is een hele verbetering.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 10:25 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Styx schreef:
    (...)
    Succes ermee


    Hij is klaar, lol. ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wow billy is hairy :3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Wow billy is hairy :3


    Haha ja, dat staat niet voor niks in de beschrijving ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    Rol: Stoere jongen
    Naam: Billy 'Badboy' Blake
    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: Aan alles is te zien dat Billy een bad guy is. De sigaret die permanent uit zijn mondhoek steekt, de gespierde armen die hij te danken heeft aan de dagelijkse trainingen in de sportschool... Zijn lichaam in combinatie met zijn prachtige diepblauwe ogen, -waarin je niet moet verdrinken, want dan kom je nooit meer levend terug- maken dat hij de harten van vele stoephoertjes al voor zich gewonnen heeft. Billy, die ook wel Behaarde Billy wordt genoemd, houdt niet van scheren. Zijn nieuwsgierige borsthaar komt altijd even kijken hoe de wereld buiten een t-shirt eruit ziet, en ook zijn baard weigert hij weg te halen, want 'dat is cool.'

    Karakter: Billy is van nature een echte bad boy. Alles doen wat God verboden heeft, dat is zijn levensdoel. Dit begon al in de wieg, waarin hij iedere ochtend vrolijk de dekentjes aan flarden scheurde. Later werd het minder onschuldig; we zullen Billy's grootste zonden hier om privacyredenen niet noemen, maar betrouwbare bronnen vertellen dat hij als kind zijn konijntje Pluis meermalen mishandeld heeft, en ook zijn moeder heeft het moeten bezuren. Nu Billy zichzelf een volwaardige puber kan noemen, zal hij zich daar ook naar gedragen. Hij ambieert een baan als professioneel kettingroker, mocht dat hem niet lukken, is er natuurlijk nog altijd de functie als bolletjesslikker beschikbaar. Of pooier, want Billy houdt wel van de chickies. In zijn kamer hangt, goed verstopt achter de kastdeur, een lijstje. Annabel, Sophie, Marie-Louise... Ze hebben allemaal al eens kennis gemaakt met zijn tweepersoonsbed.
    Billy is niet iemand die je 's nachts op straat tegen wil komen. Niet alleen draagt hij standaard een mes in de zak van zijn G-star-broek, ook heeft hij al verschillende keren bejaarden van hun zuurverdiende geld beroofd en enkele meisjes... laten we het netjes 'betast' noemen.
    In groepen, maakt niet uit waar, is Billy de Baas. Hij heeft het voor het zeggen, met zijn grote bek komt hij er wel. En zoniet, dan heeft hij nog een trouwe vriend, een Magnum Colt 44.

    Extra: Billy komt uit een jeugdgevangenis. Hier heeft hij zich een tijdje zo voorbeeldig gedragen -en de directrice een keertje van achteren genomen- dat besloten werd dat hij verplaatst werd naar het internaat. En ja, dat is een hele verbetering.

    Leuk, alleen hij lijkt wel veel ouder!


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.

    xAnouk98 schreef:
    (...) Leuk, alleen hij lijkt wel veel ouder!


    Ja, eigenlijk wilde ik erbij zetten dat hij 20 was en wegens ernstige gedragsproblemen nog een paar jaartjes langer moet, maar toen bedacht ik me dat Salim dat misschien niet zo leuk zou vinden omdat ze heeft gezegd dat ze allemaal 14-16 moeten zijn ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wilde ik erbij zetten dat hij 20 was en wegens ernstige gedragsproblemen nog een paar jaartjes langer moet, maar toen bedacht ik me dat Salim dat misschien niet zo leuk zou vinden omdat ze heeft gezegd dat ze allemaal 14-16 moeten zijn ;3
    Ja, dat is waar. Maar mischien kan je met der overleggen. mischien vind ze dat wel leuk


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.

    Ik heb geen tijd en puf om een rol in te vullen, maar zou je me wel kunnen waarschuwen als je begint?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hee folks...

    ben een beetje down er is gedoe thuis enzo, ik weet niet of ik vanavond veel online kom waarschijnlijk ga ik naar mijn moeder vluchten omdat ik ruzie heb met me vader en things (zip) Ik kom morgen sowieso weer.


    I live my life and you can´t stop me anyway.