• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Marble schreef:
    Tot nu toe lijkt dit internaat (de meisjes dan) meer op een catwalk ofzo.. Waarom kiest iedereen foto's van mooie meisjes? ;s


    U mevrouw, heeft gelijk ;)
    Het is altijd zo jammer dat er nooit een soort van normale meisjes zijn ;(


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Naam: Abby

    Leeftijd (14 tot 16): 15

    Uiterlijk (+foto):http://www.google.nl/imgres?q=evelyn+geldens&num=10&hl=nl&biw=911&bih=431&tbm=isch&tbnid=cZCr8NPs1CHcrM:&imgrefurl=http://missglobal.com/%3Fp%3Ddetail%26id%3D138&docid=DspTnNzlzj1OjM&imgurl=http://missglobal.com/upload/1337120506_Evelyn-Geldens-G3.jpg&w=227&h=299&ei=U-snUIaQAqar0QWo8YHACg&zoom=1

    Karakter: rustig,lief,behulpzaam meisje, die erg van dansen en dieren houd. staat altijd voor iedereen en alles klaar

    Extra: ze is een roker

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:27 ]

    Marble schreef:
    Tot nu toe lijkt dit internaat (de meisjes dan) meer op een catwalk ofzo.. Waarom kiest iedereen foto's van mooie meisjes? ;s

    geld dat ook voor Rave? Die foto vind ik gewoon supernice!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Random meisje
    Naam: Allie (Allison) Parker
    Leeftijd (14 tot 16): 16
    Uiterlijk (+foto):

    Allie is een gewoon meisje, ze heeft geen speciale haarkleur, geen speciale ogen. Nee ze is heel normaal, en ze zal niet snel opvallen in een mensenmassa. Haar ene oog is iets kleiner dan het andere, haar onderlip is dikker dan hij zou moeten zijn, en haar tanden staan niet helemaal recht. Maar wat Allie echt bijzonder maakt is haar innerlijk, daardoor is haar hele uiterlijk niet eens bijzonder meer en let niemand er meer op. Dat verandert gelijk als de jongens bij de meisjes komen.
    Karakter: Allie kan heel goed luisteren, ze maakt voor iedereen tijd om te praten en is er altijd om advies te geven. Daarom komen er ook vaak meiden naar haar toe, niet iedereen heeft de gave om echt te kunnen luisteren.
    Extra: *

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:43 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Styx schreef:
    (...)
    geld dat ook voor Rave? Die foto vind ik gewoon supernice!!


    Nee, da's idd een uitzondering. ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rol: Hoofdrol meisje of vriendin hoofdrol.
    Naam: Charlotte (of Charlie)
    Leeftijd (14 tot 16): 16
    Uiterlijk (+foto): http://weheartit.com/entry/34759759


    karakter: Charlie is knettergek. Ze heeft een fantastische humor en een hoog zelfbeeld. Ze is ontzettend nieuwsgierig en gaat graag op onderzoek uit. Hoewel, als je haar kwetst zakt haar zelfbeeld meteen in haar schoenen en kan ze zich dagenlang down voelen. Ook is ze erg emotioneel, maar als iemand er een plagerige opmerking over maakt, kan je een stomp verwachten.
    Extra: Charlie heeft een jonger zusje (14, Luce) op hetzelfde internaat zitten en probeert die erg te beschermen tegen de jongens.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Marble schreef:
    (...)

    Nee, da's idd een uitzondering. ;p

    Oké!!! JEEJ!!!!! (yeah)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Oké!!! JEEJ!!!!! (yeah)


    Ahahaha, mijn Albert Awkward krijgt sowieso nog eens een minderwaardigheidscomplex als hij tussen al die modellen zit. (zie zijn foto xD )


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hhaha ik vind die ALbert echt zo grappig ^^ hij kijkt zo sullig :'D


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Zoek je nog een co-auteur? :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    rol: Vriend van de hoofdrolNaam:
    Naam: Liam
    Leeftijd (14 tot 16): 16 jaar.
    Uiterlijk (+foto): http://weheartit.com/entry/34365525


    Karakter: Liam is best een rustige jongen, wat hem af en toe net buiten de boot laat vallen. Hij doet zich heel luidruchtig voor, zodat zijn vrienden hem niet dumpen, maar vind het stiekem niks. Alleen zijn beste vriend weet dat, en daarom hangen de twee jongens af en toe met z'n tweeën rond, zodat Liam meer zichzelf kan zijn. Wanneer de meisjes op school komen (of zij die kant op gaan) voelt Liam zich eerst erg ongemakkelijk, waardoor hij op het begin heel erg stil is, maar wordt hij steeds drukker en voelt hij zich steeds meer op zijn gemak. Ook is hij best nieuwsgierig, maar zou dat zelf nooit toegeven.
    Extra: Liam is een erg goede dichter.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Voor de rol invullen:

    Rol: Meisjes hoofdrol
    Naam: Elvy
    Leeftijd (14 tot 16):15
    Uiterlijk (+foto): Blond haar,met vaak lichtkleurige kleding. Best mooi.
    Karakter: Wijs en stoer, maar soms best verlegen, ze denkt graag
    Extra: Ze houdt van haar vriendin (wie is dat?), en komt altijd voor haar op, ze houd van lezen maar is ook erg sociaal.


    Hoi

    Oke, ik maak ook wel een loser-meisje, anders is Albert zo alleen. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rol: Loser-meisje
    Naam: Jill Grotebril
    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: Jill heeft, zoals haar naam al zegt, een enorme bril. Deze draagt ze altijd, zoals andere meisjes een ketting of een armband dragen. Jill moet later maar geen kapster worden; ze kan haar eigen haar nog niet eens normaal in een staart doen. Er is haar vaak een ander kapsel aangeraden omdat de eeuwige scheve bruine staart wel wat saai wordt, maar ze wil er niks van weten.
    Jill's kleren komen rechtstreeks uit de kledingkast van haar oma die haar wekelijks bezoekt. Ze hebben dezelfde maat, en ookal heeft Jill nog geen hangtieten, oma's afgedankte kleren zitten haar als gegoten. In een strakke skinny jeans of een kort rokje zou ze zich niet goed voelen.
    Verder heeft Jill erg lelijke wenkbrauwen; deze heeft ze toen ze klein was met behulp van een scheermes weggeschoren, waarna ze niet zo mooi meer terug zijn gekomen.
    Op haar linkerbil heeft ze een tattoo, hoewel niemand daar iets van weet. De tattoo bestaat uit haar eigen naam en die van Albert -haar grote crush- met daartussen een sierlijk hartje.

    Karakter: Jill is kortom de meest irritante persoon die je ooit ontmoet hebt. Ze heeft ADHD, en is dus een levende stuiterbal die haar mond niet dicht kan houden. Omdat ze een vervelend harde, schelle stem heeft is dit de voornaamste reden waarom ze de eervolle titel 'Loser' gekregen heeft. Ze bemoeit zich met alles, van de schoenveters van de overbuurvrouw tot de grootte van haar oma's borsten. Ze is een enorme betweter, hoewel ze misschien ook wel daadwerkelijk alles weet dankzij de vele boeken die ze leest. Ze is in het bijzonder geïnteresseerd in kunstgeschiedenis, en heeft hier een dikke stapel boeken over in haar kamer liggen. Haar verhalen over Chinese vazen en schilderijen van Picasso interesseren de anderen jammer genoeg vrij weinig.

    Extra: Jill heeft haar vrienden ondanks haar duizend-en-één sociale handicaps toch gevonden in de bibliotheek. Ze is lid van een boekenclub, die elke week samenkomt om de gelezen literatuur letter voor letter te bespreken. Ook heeft Jill stiekem een crush op Albert, de loser van het internaat. Hij is echter alleen maar geïnteresseerd in een van de begeleidsters, die, helaas voor Jill, een beetje knapper is dan zij.
    Jill was thuis een extreem vervelend kind; ze eiste alle aandacht op, en heeft haar familie het leven flink zuur gemaakt. Daarom hebben ze besloten haar naar een internaat te sturen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:47 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    weet je ook al wie er mee mogen schrijven, dat zou mij namelijk echt super leuk lijken.


    I'm not a Robot. Only I can control my own life.