• -Sofie was douchen.
    -Jette is fluffing gestoord door WT die op de radio kwam.
    Wie heeft het vorige topic gequote?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:22 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Madnesssssss!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dragneel schreef:
    (...)



    PEANUT BUTTER JELLY PEANUT BUTTER JELLY!


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Wat zou ik nu graag in Londen willen zijn. :c


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    Wat zou ik nu graag in Londen willen zijn. :c


    Ik ook :c


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    One Ditection!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ONE DIRECTION IS NUUUU. <3333


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ze zingen zo goed nu!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Fangirling!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    Fangirling!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Tis zo cool


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    I SAAAAAAAAAW ONE DIRECTIOOOOON! THEY LOOKED REALLY HOOOOOOT <3. AND NIALL, OMG FANGIRLING! <3


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Ze zongen niet live hoor. In ieder geval, er zat een bandje onder. In tegenstelling tot de anderen...


    Deep inside, I've never felt alive

    CatEyes schreef:
    Fangirling!


    Moest Florence zingen, ja. Moest 1D zingen, nee.


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Mysteria schreef:
    Ze zongen niet live hoor. In ieder geval, er zat een bandje onder. In tegenstelling tot de anderen...


    Tis One Direction. xd


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    (H)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.