• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik heb geprobeerd dat ik graag een mannelijke demon wil reserveren, maar iedereen heeft er overheen gewauweld. Bedankt daarvoor.

    Dus ik probeer het opnieuw; Kan ik een demon reserveren?

    Cloudbreaker schreef:
    Oké, ik heb geprobeerd dat ik graag een mannelijke demon wil reserveren, maar iedereen heeft er overheen gewauweld. Bedankt daarvoor.

    Dus ik probeer het opnieuw; Kan ik een demon reserveren?

    Heb het niet gezien, maar ja. Dat is goed. (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hey, wat houdten inactieve krachten in?!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Oke, kun je je naam dan een beetje veranderen? Sorry, wil liever niet dat er al een 'bestaande naam' meedoet. Dit hoort bij dat tv-programma. (:


    Ik pas hem wel aan =) no problemo ^^

    Zijn demonen wezens of mensen? Volgens de 'ideeën' zijn het wezens.. maar ik dacht dat het halve mensen waren met duistere krachten.

    1DLovertje schreef:
    Hey, wat houdten inactieve krachten in?!


    Krachten die inachtief zijn gemaakt doordat ze voor eigen belang zijn gebruikt of zo iets.

    Of, krachten die nog niet zijn geactiveerd, ze heeft zich nogniet ontwikkeld om dat te kunnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    1DLovertje schreef:
    Hey, wat houdten inactieve krachten in?!

    Hoezo wil je dat weten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cloudbreaker schreef:
    Zijn demonen wezens of mensen? Volgens de 'ideeën' zijn het wezens.. maar ik dacht dat het halve mensen waren met duistere krachten.


    Hangt ervan af wat voor Demon toch?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Captivity schreef:
    Rol: Lichtgids (anders tovenaar)
    Naam:Damian Miller
    Leeftijd (tussen de 19 en -): 23 jaar
    Karakter: Damian is een type die nogal stuntelig over kan komen, dit komt vooral omdat hij nieuwsgierig is, wat zeker een slechte eigenschap is. Verder is hij erg behulpzaam en luisterd graag naar andermans verhalen. hij is verder ook erg beschermend.
    Uiterlijk:


    Damian Miller is een gespierden man met donker bruine haren, donkere reebruine ogen en een stoppeltjes baard. Damian houd er van om iets makkelijks aan te trekken, bijvoorbeeld een simpele spijkerbroek en een blouse of een ff t shirt is voor hem ook geen probleem. Damian is sportief, en dat kun je zien aan zijn gespierden lichaam, elke ochtend gaat hij hardlopen om zijn gezondheid en conditie op peil te houden.
    Liefdesstatus: vrijgezel een relatie is verboden door de 'ouderen'
    Extra: Hij is gestorven op 23 jarige leeftijd, en is nu een lichtgids geworden
    Krachten: Hij is een lichtgids, verder beschikt hij nog over de gaven om heksen etc te kunnen genezen
    Overig:



    Aangepast =)

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Hoezo wil je dat weten?


    Omdat dat bij die pagina staat zodat ik alles over haar weet. :) alleen haar karakter weet ik niet, maar verder alles. :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik zet je er zometeen bij, Captivity.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed, wat willen jullie liever: dat het vanavond alvast begint of wat later?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat later, want ik heb koppijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maakt mij niet uit ik denk dat het toch begint met de 5 zussen en ik ben een demon dus kan denk ik niet meteen wat doen....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Morgenavond zou mij goed uitkomen, maar we kunnen moeilijk rekening met iedereen tegelijk houden, haha. Kijk maar. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''