• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, dan als de rest het ook goedkeurt beginnen we morgenavond om half 9.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    Oké, dan als de rest het ook goedkeurt beginnen we morgenavond om half 9.


    Oké, ik zal mijn best doen om er te zijn, al kan mijn vader ook komen zeuren dat hij samen met mij the mentalist wilt kijken :')


    Happy Birthday my Potter!

    Als je een rol hebt gekregen sta je er denk ik bij in het lijstje of niet?

    [Ik zal er dan niet zijn, want ik heb een slaapfeestje en ben de dag erna pas rond 2uur thuis... Maar ik kan toch niet meteen inspringen, dus is niet erg.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Shit. ben er morgen avond half 9 niet .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Uh, vraagje, mijn Demon, die staat niet op de lijst, moet ik die eerst slecht maken voordat ze op de lijst mag ofzo?


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc): Demon
    • Naam: Eliza Mila Jamison
    • Leeftijd (tussen de 19 en -): 21
    • Karakter: Ze is lief, ookal is ze een demon. Toch zet ze zich in voor het goede en is ze tegen slechte demons. Ze is aardig, soms nogal verlegen, maar aardig en betrouwbaar. Ze kan wel heel boos worden als er onrechtvaardige dingen gebeuren.
    • Uiterlijk:


    • Liefdesstatus: Single
    • Extra: Ze heeft een zwarte kat, genaamd Luna, die meestal op haar schouders zit.
    • Krachten: Ze kan mensen pijn laten voelen, maar ze kan ook pijn wegnemen
    • Overig: Ze heeft een zwarte kat, genaamd Luna, die meestal op haar schouders zit.


    Tijd voor koffie.

    Porcelaneous schreef:
    Voor ik het begin met deze rpg wil ik alle rollen even uitzoeken voor de vijf heksen. De rollen van de laatste demonen vind ik echt niet goed. Ze moeten gemeen zijn. Ze zijn van het kwaad zelf. Dan zijn ze niet vriendelijk en betrouwbaar, want dit past niet bij het 'demon-zelf'. Ik wil liever ook dat jullie niet erbij schrijven dat ze onsterfelijk zijn, want de heksen moeten ze kunnen verslaan. Niet dat ze dan niet meer terug kunnen komen, maar dan gaan ze naar 't vagevuur/hel. Hier kunnen ze uit komen op sneaky manieren.
    Ik zet in het topic een paar links neer waar jullie kunnen kijken naar wat voor demon je kan spelen. Dan kun je schrijven bij de rol die je speelt de naam ipv 'demon'.

    Lijkt me logisch, dan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb mijn rol aangepast (pagina 6), ga zo verder. Eerst Charrrmed kijken. Gehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Ik heb mijn rol aangepast (pagina 6), ga zo verder. Eerst Charrrmed kijken. Gehe.


    Whaha, lol. Was me niet eens opgevallen dat ze allebei CLM heten :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Whaha, lol. Was me niet eens opgevallen dat ze allebei CLM heten :')

    Haha, jawel dus. Ik wist het eerst ook niet hoor, maar toen ging ik in de lijst kijken en zag ik dat. But don't change it, cause I think it's funny. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Haha, jawel dus. Ik wist het eerst ook niet hoor, maar toen ging ik in de lijst kijken en zag ik dat. But don't change it, cause I think it's funny. :')


    Vooral omdat ze de oudste en de jongste zijn en de middelste drie een naam hebben met een A


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Vooral omdat ze de oudste en de jongste zijn en de middelste drie een naam hebben met een A

    Ja echt hé. Hahaha. En volgens mij zijn ze de enige twee met een verschillende haarkleur, Cher met haar roodbruin achtige haarkleur en Camille met haar blonde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morgenavond, half 9. Perfecte tijd. Dan zal ik morgen mijn rol invullen. (:

    Cloudbreaker schreef:
    Morgenavond, half 9. Perfecte tijd. Dan zal ik morgen mijn rol invullen. (:


    Dat heeft ze gister gezegd hè, dat is dus vandaag...


    Happy Birthday my Potter!