• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    "Vast niet," Grijnsde ze terwijl ze haar handen weer in haar zij zette, "Er zijn ook nog andere mensen met wie je kunt praten." Ze haalde even nonchalant haar schouders op. "Ik moet nodig even wat creatiefs gaan doen." Ik keek haar recht in haar ogen. "Nou ga dan maar, laat me hier maar alleen." zei ik dramatisch, "Ik overleef het wel zonder jou." Ik stak mijn hand uit en begon toen keihard te lachen. 'Wat ben ik toch een acteertalent.' dacht ik bij mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    "Nou ga dan maar, laat me hier maar alleen." zei hij dramatisch, waardoor ik weer een kinderlijk, sereen lachje liet horen en hem vervolgens terug recht in zijn ogen keek. "Ik overleef het wel zonder jou." Hij stak zijn hand uit en begon toen keihard te lachen, waardoor ik even naar hem keek met een grote glimlach, maar vervolgens dichterbij kwam en mijn handen op zijn schouders zette. Recht keken mijn blauwe ogen in die van hem en ik grinnikte. "Je red het echt zonder me, Meneer." Ik stond echter op een manier waarop ik iets inkijk had en wanneer ik dit doorhad, stapte ik gelijk weer achteruit en draaide me om, om weer naar binnen te lopen, maar na enkele stappen draaide ik me toch weer om. Mijn armen over elkaar heen. "Ik kan later nog wel bij je terug komen?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze liet haar kinderlijke, serene lachje horen toen ik dramatisch ging toen. Ze keek met een grote glimlach naar me en kwam weer naar me toe. Haar handen zette ze op mijn schouders en ze keek me recht aan. "Je red het echt zonder me, Meneer." zei ze grinnikten. Door hoe ze stond had ze iets inkijk en ik keek dan ook snel, maar keek haar snel weer aan. Ze stapte weer achteruit en draaide zich om, om weer naar binnen te lopen, maar na enkele stappen draaide ze zich toch weer om. Haar armen zaten over elkaar heen geslagen. "Ik kan later nog wel bij je terug komen?" "Nou graag." zei ik lachend, "Anders ga ik me vast vervelen of ik moet weer sociaal zijn." Ik liet expres een diepe zucht horen alsof ik het ongelofelijk zwaar had. "Nou ga, ga voordat ik je achterna ren."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Ik hoop dat het naar wens is, anders is er nog suiker en melk,' hoorde ik Ayaki zeggen. Ik knikte lichtjes op het eerste wat hij zei. Alles was naar mijn wens, niet dat ik echt een wens had. Toch schudde ik daarna lichtjes mijn hoofd, stond ik op om suiker te pakken die ik in mijn thee deed. Ik draaide mijzelf om en leunde tegen het aanrecht aan. Nu kon ik beter naar Amy en nar Ayaki kijken. Ayaki's zijn staart was eruit, hoelang was hij er al uit? Een capuchon had zo zijn nadelen.
    'Je zou gaan slapen als ik drinken had,' zei ik tegen Ayaki en nipte een beetje aan mijn thee. Het smaakte nu zoeter dan zo net en ik was daar zeer tevreden over.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    "Nou graag." zei hij lachend, "Anders ga ik me vast vervelen of ik moet weer sociaal zijn." Hij liet een diepe zucht horen alsof hij het ongelofelijk zwaar had en ik grinnikte aangenaam terwijl ik mijn handen in de broekzakken van mijn hotpants deed. "Je hebt het ook zo zwaar hé," lachte ik kort.
    "Nou ga, ga voordat ik je achterna ren." Ik grinnikte, knipoogde uitdagend naar hem draaide me toen om. "Oké, bye Darren! Veel plezier met sociaal doen," Ik liep grinnikend weg naar mijn kamer en wanneer ik daar aankwam, gooide ik de deur dicht en haalde mijn teken spullen te voorschijn. Ik plofte op het bed neer en opende het schetsboek, waarna ik erdoor heen bladerde naar een lege bladzijde. Wanneer ik deze had gevonden, pakte ik een potlood en begon uit mijn gedachten te tekenen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze grinnikte om mijn reactie, knipoogde uitdagend en draaide zich toen om. "Oké, bye Darren! Veel plezier met sociaal doen." zei ze grinnikend en verdween. Toen ze weg was en ik zeker was dat er niemand meer was die me zou kunnen horen, spuugde ik op de grond. "Wat een irritant mens." mompelde ik bij mezelf, "Waarom is ze zo moeilijk te breken, kan ze zich niet gewoon uithuilen zoals al die andere meisjes doen als er iets is." Ik zuchtte diep. "Zo gaat het veel te lang duren."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik pak mijn grote rugzak uit en de kleine koffer die ik bij me heb. De kamer lijkt al iets persoonlijker te worden en ik glimlach om de stilte die er heerst. Ik ga even op het bed zitten en vind dan dat Katherine niet gelijk heeft, hij is helemaal niet te zacht. Ik schuif mijn tas en koffertje weg onder het bed, inspecteer de badkamer nog eens en knik tevreden. Zo slecht is het hier écht niet hoor.
    Ik draai me vervolgens om en loop mijn kamer weer uit. Er loopt met een meisje met goudblonde krullen langs en met een hotpants. Ik glimlach eventjes en loop dan weer terug naar beneden. Het is daar redelijk druk dus loop ik er aarzelend rond. Dan zie ik dat de deur naar buiten op een kiertje staat en open ik voorzichtig de deur. Het is een tuin met een veranda. De tuin is behoorlijk overwoekerd. Als ik opzij kijk, zie ik dat er al iemand op het bankje op de veranda zit en ik glimlach zenuwachtig.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:42 ]


    Your make-up is terrible

    (Hard to break, aight? :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [tamtiedam...kan volgens mij niks doen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nightshade

    Ik glimlachte naar het meisje dat zenuwachtig naar me lachte. Ik raapte mezelf snel weer bij elkaar. 'Nog een slachtoffer, hoe meer hoe beter' dacht ik bij mezelf. Ik zwaaide naar haar en wenkte haar naar mij toe. "Kom er lekker bij zitten, het is nog redelijk warm buiten."

    [Nogal hard ja.]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij zwaait naar mij en wenkt, ik kijk achterom of er nog iemand is maar ik ben de enige. Ik kijk weer naar hem en probeer de zenuwachtige tik te verbergen.
    "Kom er lekker bij zitten, het is nog redelijk wam buiten." zegt de jongen en ik aarzel even. Ik bijt zacht op mijn lip en stap dan verder naar buiten, waarna ik langzaam naar hem toe loop en naast hem ga zitten.
    "Ja, dat is zo." zeg ik zacht en ik glimlach kort naar hem waarna ik weer naar de tuin kijk.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze bijt zachtjes op haar lip en stapt dan naar buiten, waarna ze langzaam naar mij toe loopt en naast me gaat zitten. 'Onzeker, zenuwachtig, slecht in contacten leggen.' dacht ik bij mezelf, 'Hmm, should be easy.' "Ja, dat is zo." zei ze zachtjes en glimlachte kort naar me waarna ze weer naar de tuin keek. Ik stak mijn hand uit en glimlachte aardig naar haar. "Darren Shade." stelde ik mezelf voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij steekt zijn hand naar me uit en glimlacht aardig naar mij, wat mij iets geruststeld. Ik neem zijn hand aan met een losse handdruk en schud hem kort.
    "Darren Shade." stelt hij zichzelf voor.
    "Rikki uh.. Beck. Rikki Beck." Ik struikel een beetje over mijn eigen naam aangezien ik het niet gewend ben om mijn achternaam erbij te zeggen. Ik trek mijn benen op en ga in kleermakerszit op het bankje zitten door mijn benen handig onder mijn lichaam te vouwen. Mijn handen leg ik op mijn knieën.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze pakte mijn hand in een losse handdruk en schudde die kort. 'Zwak, heel erg zwak.' dacht ik bij mezelf. "Rikki, uh... Beck. Rikki Beck." Ze struikelde over haar eigen naam. Ze trekt haar benen op en gaat in een kleermakerszit op het bankje zitten. Haar handen legt ze op haar knieën. "Was je bijna je eigen naam vergeten?" vroeg ik zachtjes lachend aan haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Was je bijna je eigen naam vergeten?" vraagt hij zacht lachend. Ik schud gelijk mijn hoofd waardoor mijn lange, bruine haren voor mijn gezicht vallen. Met een klein maar onzeker glimlachje veeg ik een paar lokken achter mijn oren zodat ik Darren weer kan zien.
    "Nee, ik ben gewoon niet gewend om mezelf met achternaam voor te stellen." zeg ik snel. Ik probeer iets harder te praten wat al snelt faalt bij mij en ik weet het. Ik snap niet waarom ik het nog zovaak probeer, mijn stem is gewoon zo zacht.


    Your make-up is terrible