• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damien Hunter

    "Uhm dag dan maar?" zei ik toen ze wegliepen. Toen draaide ik me om naar Amberlynn en probeerde een hyperventilatie te onderdrukken, wat niet echt lukte. Ik ging snel op de grond liggen en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. "Daar heb je het al! We zijn niet alleen en wat ze ook zijn, ze zijn niet menselijk." zei ik hijgend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Hij schenkt me een glimlach waar alle meisjes voor zouden smelten. Als ik niet zo'n vaag gevoel over hem zou hebben zou ik vast ook smelten, maar het maakte me nu alleen nog maar verwarrend en ik klampte me automatisch half vast aan Damien.
    Beiden liepen ze weg en ik liet Damien weer los. "Sorry." mompelde ik toen en een verwarde blik ontstond op mijn gezicht, ik schrok lichtjes toen Damien een beetje begon te hyperventileren. "Ik had het zelfde gevoel al." zei ik en ging bij hem zitten waarna ik hem hielp om zijn ademhaling onder controle te krijgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Amberlynn hielp me met mijn hyperventilatie en ik glimlachte dankbaar naar haar. "Dankjewel." zei ik zachtjes, "En ja, we hebben nu een probleem."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik beet op mijn lip en zuchtte. "Ik denk dat we Sage moeten zoeken." zei ik toen en ging met mijn hand door mijn haar. "We zitten erg in de problemen eh?"


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ik knikte langzaam. "Nogal en volgens mij zit ze ergens daar achterin, achter een boom." zei ik en wees naar een boom wat verder op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    'Ik haal haar wel,' zei ik toen en glimlachte. 'Blijf jij hier? ' vroeg ik en keek hem aan. 'Misschien is dat beter.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ik knikte langzaam terwijl mijn hart langzamerhand weer tot rust kwam. "Hiervoor krijg je een sigaret." zei ik zachtjes lachend en knipoogde naar haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    'En jij je bedankje.' en gaf hem een kus op zijn wang. Ik knipoogde en liep toen weer het bos in richting Sage. 'Sage?' riep ik toen zachtjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ik glimlachte breed toen ze me een kus gaf op mijn wang en keek haar na toen ze richting Sage liep. Ik ging voorzichtig rechtop zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Sage?" hoor ik Amber zacht roepen en ik zucht geïrriteerd. Als dat kreng haar excuses niet kwam aanbieden mocht ze weer oprotten van mij. Ik fatsoeneer mijn haar even en druk de peuk die ik had uit in de vieze grond naast mij.
    "Wat?" vraag ik bot van achter de boom, zodat ze weet waar ik me bevind. Als ze de moeite wilt doen kan ze me nu vinden.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson.

    Ik zuchtte en liep dieper het bos in en vond haar. Haar geirriteerde stem maakte mij ook al niet blij en ik keek haar aan. 'Kom mee, dit bos zit echt vol vage wezens.' zei ik toen dringend.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    "Kom mee, dit bos zit echt vol vage wezens." zegt ze dringend als ze mij gevonden heeft. Ik trek mijn wenkbrauw omhoog terwijl ik haar aankijk en blijf zitten.
    "Ja, jullie zijn die vage wezens. Ik zit hier prima, Amber." verklaar ik en steek obstinaat nog een sigaret op.


    Your make-up is terrible

    [ok weetje, in elke rpg waar ik mee doe vertrouwen ze de wezens direct al niet, ookal weten ze niet dat het wezens zijn ;3 (niet erg)]
    Aimee Adams
    'James!' zei ik gefrustreerd en ik probeerde me los te maken. Hij was te sterk, dat wist ik ook wel, maar toch moest ik het proberen. 'Wat deed je nou?' zei ik boos en ik worstelde me los. 'Ik deed gewoon super menselijk, maar dat kind bedreigde me. En je weet wat ik doe als ik me bedrijgd voel.' Snel liet ik mijn boog verschijnen en deed er een ander papiertje om met de tekst "Ik kom terug." en schoot naar die jongen, voordat James me tegen kon houden. Ik keek hem zelfvoldaan aan. 'Die hou je niet meer tegen.' zei ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [@RememberYoux, Lieve schat. Ze hebben elke recht om het niet te vertrouwen. Ze zouden naar een hele andere wereld gaan (zo hebben de wetenschappers dat uitgelegd en Xavier heeft zelf gezegd dat het niet de bedoeling was). Dan is het nogal logisch dat ze het niet echt vertrouwen.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amberlynn Jefferson

    Ik zuchtte geirriteerd en sloeg de sigaret uit haar mond. 'Je begrijpt het niet, daarnet viel een kind dat hier uit deze dimensie komt mij en Damien bijna aan.' Ik keek haar aan en ging met mijn hand door mijn haar. 'En ik ben niet de enige die een slecht gevoel heeft. Dat kind had het over demonen en weet ik het allemaal, ze verscheen opeens met een bijl toen Damien in aanvalshouding stond.' Ik keek haar aan. 'Sage kom mee, hoe erg ik je ook niet mag en onze ruzie. Ik wil niet dat er iets met je gebeurd.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.