• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik grinnikte. 'Nee, inderdaad.' Ik zuchtte. 'Hoelang denk je dat we hier blijven?' vroeg ik toen en beet even op mijn lip. Dit ik weet niet wat of hoe gebeuren gaf me ineens een slecht gevoel en ik legde mijn ene arm onder mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    Ik kijk even op naar Amber en Damien waar het alweer koek en ei lijkt te zijn. Ik grom zacht in mezelf en vraag me af waarom het zo moeilijk is om sociale relaties te vormen. Ik weet dat ik iets té bazig ben geworden maar zo erg is het nou ook weer niet. Zij zijn gewoon zielepieten. Ik draai om de stam heen zodat ik ze niet hoef te zien en ik richting het bos kijk. En zo kunnen zij mij ook niet zien. Dat komt goed van pas want ik wil niet bestempeld worden als zielepoot. Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en probeer ergens anders aan te denken. Het werkt niet zo geweldig dus steek ik maar weer een sigaret op.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Ik weet het niet, ik hoop niet al te lang." zei ik nadenkend, "Ik heb geen zin om een eeuwigheid hier te blijven." Ik zuchtte eventjes en keek toen naar Sage. Ze was niet meer waar ze zat, maar het zou wel. Eigen schuld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frey schreef:
    > Mijn topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frey schreef:
    > Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amberlynn Jefferson

    Ik knikte. 'Same here.' zei ik en draaide me op mijn buik. Ik speelde wat met het donkere gras. Ik pakte een aansteker uit mijn zak. Ja, ik heb geen sigaretten maar wel een aansteker. Ik schudde eventjes mijn hoofd toen ik het dingetje vond. Ik begon ermee te spelen en keek Damien aan. 'Zo slim ben ik dus, ik heb van alles bij me behalve een simpel pakje sigaretten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Zo slim ben ik dus, heb van alles bij me behalve een simpel pakje sigaretten." Ik lachte eventjes. "Je bent echt niet slim." Ik pakte mijn pakje en gaf haar nog een sigaret. "En de volgende moet je betalen, goed?" zei ik lachend, maar wel serieus. Zelf stak ik er ook eentje op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    "En de volgende moet je betalen, goed?" Ik keek hem aan en haalde een wenkbrauw op. "Betalen met wat? Liefje, we hoefde geen geld mee te nemen aangezien ze waar we ook zouden belanden ons geld niet zouden hebben." Ik lachte even en stak hem op. "Door jou wordt ik nog een kettingroker ook." zei ik en porde hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Betalen met wat? Liefje, we hoefde geen geld mee te nemen aangezien ze waar we ook zouden belanden ons geld niet zouden hebben." Ze lachte even en stak toen de sigaret op. "Door jou wordt ik nog een kettingroker ook." zei ik en porde hem. Ik lachte eventjes en keek haar ondeugend aan. "Tja, hoe je betaald moet je zelf maar verzinnen, maar ik wil iets terug voor een sigaret." Toen grinnikte eventjes. "En dan hoop ik voor jou dat je geen kettingroker word." Ik draaide me om zodat ik haar aan kon kijken. 'Wat zou Sage nu doen?' dacht ik bij mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik zag zijn ondeugende blik. "Tja, hoe je betaald moet je zelf maar verzinnen, maar ik wil iets terug voor een sigaret." Ik keek hem aan, hij grinnikte even en ik lachte. "Is dit dan goed genoeg?" vroeg ik en stompte hem zachtjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ze keek me aan en grinnikte waarna ze even lachte. "Is dit dan goed genoeg?" vroeg ze en stompte me zachtjes. Ik grinnikte, maar schudde toen mijn hoofd. "Nee, pijn is nou niet bepaald een betaling voor een sigaret. Ik vind dat eerder het tegenover gestelde. Nu zou ik een sigaret van jou moeten krijgen." Ik lachte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik lachte, in een lange tijd had ik dan ook weer echt plezier. En begon gespeeld dramatisch te doen. 'O nee alstjeblieft niet Damien hoe kan ik het weer goed maken?' ik grinnikte en nam een trekje. Ik blies de rook in kringetjes uit en glimlachte naar het resultaat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [kennen de wezens elkaar al?]
    Aimee Adams
    Ik besloot nou maar eens mensje te spelen. Ik kwam uit mijn hutje en liep naar de bomen. Daar stond James. 'Hey.' zei ik terwijl ik met mijn bijl speelde die ik had laten verschijnen. 'Ik ga mensje spelen.' zei ik met een grijns. Ik liet mijn bijl verdwijnen en liep weg van de bomen. Ik liet een klein gilletje horen. Ik wist hoe vrouwelijke mensen waren. 'Mensen!' riep ik. Ik rende naar het groepje toe. 'Tenminste, zijn jullie mensen?' vroeg ik nep-angstig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Damien Hunter

    "O nee alstjeblieft niet Damien hoe kan ik het weer goed maken?" ze grinnikte en nam een trekje van haar sigaret. Daarna blies ze de rook in kringetjes uit en glimlachte naar het resultaat. Ik grinnikte eventjes. "Nou verzin wat om het goed te maken zou ik zeggen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - Wezen

    Ik kijk verbaast p als ik Aimee hoor praten. Haar heb ik al een tijdje niet gezien.
    "Hey. Ik ga met mensjes spelen." zegt ze met een grijns terwijl ze met haar bijl speelt. Ik haal mijn schouders op en kijk haar wat verveeld aan.
    "Moet je vooral doen." zeg ik voordat ze wegrent en kijk toe hoe ze haar toneelstukje opvoert. Wat vreselijk ouderwets en uit de mode. Dat ze haar niet meteen doorhebben.


    Your make-up is terrible