• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    'Hmm, ik zal nog wel wat verzinnen.' zei ik toen met een lach. 'Mensen!' riep iemand en ik keek achterom. 'Tenminste, zijn jullie mensen?' vroeg een meisje met rood haar. Ik keek haar aan en haalde een wenkbrauw op. Ik vertrouwde dit voor geen cent. 'Nee, ik ben een elfje.' zei ik toen met een mierzoete glimlach. 'En hij hier.' zei ik en wees naar Damien. 'Hij is een Demon.' zei ik en keek haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ik keek naar het meisje met rood haar. 'Zei ik toch, er kloppen hier dingen niet.' Ik stond op en ging voor haar staan, ik was een stuk groter. "Ja en als je nu niet snel weer verdwijnt dan doe ik je wat." zei ik dreigend en overtuigend.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aimee
    'Als je hier nu niet snel weg bent, doe ik je wat.' zei een jongen drijgend die voor het meisje was komen staan. 'Oh, dus we gaan het zo spelen.' zei ik op een even drijgende manier. 'En waarmee ga jij je verdedigen, je peuk?' zei ik grijnzend terwijl ik mijn bijl liet verschijnen. 'Ik gaf je een hint, gast. Maar als je me gaat bedrijgen, dan kan ik een stuk minder aardig zijn.' zei ik terwijl ik mijn bijl behendig een rondje liet draaien. Mensen. Het warenzulke stomkoppen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn post dan?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    - Wait.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:14 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [al veranderd][a


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ben er weer..even een post schrijven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amberlynn Jefferson

    Damien was voor me gaan staan en hij was natuurlijk weer een heel stuk groter. "Ja en als je nu niet snel weer verdwijnt dan doe ik je wat." zei hij erg dreigend en ik keek naar het meisje voor ons. Ze haalde een bijl tevoorschijn en ik fronste. 'Ik vertrouwde haar al niet. ' siste ik en ik keek Damien en dat kind aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Pfff, hoe moet ik hier nu op reageren. Ik heb geen zin dat mijn karakter nu al sterft of moet vechten of wat dan ook.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Ik weet het ook niet -.- Ik wil ook niet dat mijn karakter al sterft en Amber heeft al een soort van gevochten met Sage -.- ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Daarom.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - Wezen

    Aimee trekt al snel haar bijl tevoorschijn en ik zucht geïrriteerd. Ze mag niet nu al al die heerlijke mensen vermoorden! Op een rustig tempo kom ik aangewandeld en grijns ik scheef naar de mensen en naar Aimee. Ik sla een arm om haar heen en duw haar bijl naar achter.
    "Aimee, wat zei ik nou over spelen met bijlen? Alleen op bomen oefenen." zeg ik wat betuttelend tegen haar en richt me vervolgens tot de mensen. "Het spijt me, Aimee vind het soms nogal leuk om anderen schrik aan te jagen. Ze bedoeld het helemaal niet zo." zeg ik en ik grijns even breed terwijl ik ze wat beter in me opneem. Het meisje krijgt een knipoog van mij, hoewel de jongen haar lijkt te beschermen.
    "Ze heeft haar pilletjes gewoon niet gehad." fluister ik en lach.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ik keek verbaasd op toen er nog iemand uit de bomen vandaan kwam en tegen het kleine meisje, dat blijkbaar Aimee heet, begon te praten. "Ze heeft haar pilletjes gewoon niet gehad." vertelde de persoon me. "Oh, okay. Dat verklaard een hele boel." zei ik voorzichtig glimlachend. Ik had geen idee of ik diegene wel kon vertrouwen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Gaat even snel James rol opzoeken x-x ]

    Amberlynn Jefferson

    Als er ineens een jongen vanuit de bomen vandaan komt, krijg ik een nog slechter gevoel.
    Hij geeft mij een knipoog en legt het uit over het meisje dat blijkbaar Aimee heet. 'Hmm, bedankt dan maar?' zei ik meer als vraag en keek ze aan. Er klopte gewoon iets niet aan die twee en ik schonk de jongen een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - Wezen

    "Oh, okay. Dat verklaard een hele boel." zegt de jongen voorzichtig glimlachend.
    "Hmm, bedankt dan maar?" zegt het meisje meer als vraag en ze glimlacht naar mij, waarna ik haar een charmante glimlach terug schenk.
    "Geen probleem. Als ze weer lastig word roep je maar. Ik heet James." zeg ik en keer Aimee aan haar schouders om om haar terug te forceren richting het bos. Tegen mijn immense lichamelijke kracht maakt ze toch geen kans. Samen lopen we dus terug.


    Your make-up is terrible