• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [weetik, zei het alleen maar, en zei niet erg ,. Het viel me gewoon op ... ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sage Evangeline Clark

    Ze zucht geïrriteerd en slaat de sigaret uit mijn mond. Beledigt pak ik hem op en rook ik verder. Nog één keer en dan krijgt ze hem...
    "Je begrijpt het niet, daarnet viel een kind dat hier uit deze dimensie komt mij en Damien bijna aan. En ik ben niet de enige die een slecht gevoel heeft. Dat kind had het over demonen en weet ik het allemaal, ze verscheen opeens met een bijl toen Damien in aanvalshouding stond. Sage kom mee, hoe erg ik je ook niet mag en onze ruzie. Ik wil niet dat er iets met je gebeurd." Ik zucht en sta met tegenzin op. Ik wil me helemaal niet bij haar voegen maar weet ook wel dat ze zoiets nu niet uit haar duim zuigt. Eigenlijk is het nog best lief van haar dat ze me op komt halen ervoor. Ik pak mijn tas en hang hem over mijn schouder heen.
    "Goed dan." mompel ik.

    James - Wezen

    "Jij bent echt dom." zucht ik geërgerd. "Aimee, wat nou als je die twee gelijk vermoord had hé? Twee zonde doden zonder dat iemand er iets aan heeft. Ik had jouw nek gebroken, mocht dat echt gebeurd zijn!" zeg ik aanvallend en ik meen het echt.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ik zag een pijl met een briefje voor mijn voeten landen, maar negeerde hem. Ik had geen zin om nog meer in contact te raken met die wezens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    "Goed dan." mompelde ze en ik knikte. "Laten we gaan voordat we één van ze weer tegen komen." Ik trok haar een stukje mee en liep toen weer terug naar de open plek. Ik keek Damien triomfantelijk aan toen ik terug kwam en plaatste me weer naast hem. Ik zag net zo'n briefje als eerder staan. "Wat is dat?' vroeg ik toen fronsend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    "Laten we gaan voordat we één van ze weer tegen komen" Ze trekt mij een stukje mee en ik grom geïrriteerd. Maar ik hou me in en zeg er niets over. Al snel komen we weer terug bij de open plek waar Damien zit.
    "Wat is dat?" vraagt Amber aan hem. Ik negeer het en plof in het gras.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Dat is van onze vriend die net langs kwam." zei ik zuchtend, "Die wezens zijn echt raar hier." Ik gaf de pijl aan Amberlynn en keek toen naar Sage. "Nogmaals sorry dat ik je geslagen heb."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Dat is van onze vriend die net langs kwam." zegt hij zuchtend. "Die wezens zijn echt raar hier. Nogmaals sorry dat ik je geslagen heb." zegt hij plots tegen mij en ik kijk hem verbaasd aan. Sinds wanneer zeggen mannen sorry voor zulke dingen? Ik haal mijn schouders ongeïnteresseerd op.
    "Oké, dank je denk ik." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson

    Ik fronste en las het stukje wat erop stond. 'Hmm, leuk. Ik kom terug.' Ik zuchtte en ging met beiden handen over mijn gezicht. Damien verontschuldigde zich naar Sage en ik keek hun aan. Ik daarin tegen hield mijn mond stijf dicht en liet het stukje vel weer vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    En daar zaten we dan, met zijn drieën, een wetenschapper die niks deed, andere groepsleden waar je niks van hoorde en enge wezens die door het bos lopen. Geweldig!

    [Waar zijn de andere mensen van deze RPG?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow

    Ik kijk wat verveeld om me heen en zie dat Xavier naar de "tijdsmachine" zit te kijken. Ik zucht even en loop naar hem toe.
    'Je weet toch dat er naar kijken niet zorgt dat het gerepareerd wordt?' Als het uberhaupt al gerepareerd kan worden. 'Wat eigenlijk als we hier niet weg kunnen?' Vraag ik op een zachtere toon. Het lijkt me toch dat als die engerd en de andere wetenschappers er achterkomen dat we ergens anders gestrand zijn ze ons gaan helpen maar je kan het nooit zeker weten met die rare gasten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aimee
    'Pfff, sorry hoor.' zucht ik geïrriteerd. 'Ik was gewoon aardig tegen ze, maar als ze me gaan bedrijgen dan krijgen ze met mijn bijl te maken.' Ik liet er één verschijnen en gooide hem krachtig in de boom. 'Hmphf.' gromde ik. 'En serieus, ik heb mijn pílletjes niet gehad? Je mag blij zijn dat ik jou niet doorboorde met de bijl.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amberlynn Jefferson

    Ik beet even op mijn lip terwijl ik naar het blaadje voor me keek.
    Ik liet me achterover vallen en keek toen naar boven. 'Gezellig. ' mompelde ik toen en wierp een blik naar het bos.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Gezellig." mompelde Amberlynn en ik knikte. "Heel gezellig." zei ik zwaar sarcastisch en ging weer op mijn rug liggen. "Hoe lang zouden we hier kunnen overleven? Een dag? Een week? Een maand? Een jaar vast en zeker niet, dat zou te lang zijn." Ik keek naar de wetenschapper die nog steeds niks aan het doen was. "Kun je niet opschieten met dat stomme ding? Zie je niet dat we hier in gevaar zijn?"

    [Ik reageer weer als de wetenschappers wat heeft gezegd.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - Wezen

    Ik grom naar Aimee en grijp de pols vast die net de bijl in de boom gegooit heeft. Ik kijk haar waarschuwend aan met mijn donkere ogen die vuur spuwen. Ik trek haar dichterbij en kan haar onmenselijk geur ruiken.
    "Je weet zelf ook wel dat dat niet zo'n goed idee is, Aimee." grom ik tegen haar.


    Your make-up is terrible

    Aimee
    'Ja, dat weet ik ook wel.' zei ik terwijl ik met een pijltje speelde. 'Maar eigenlijk weet je ook wel waarom ik die bijl tevoorschijn trok. Het is gewoon...' ik keek even naar de bijl. 'Ik heb bloed nodig. Warm, stromend bloed. Domme mensen die smeken om niet gedood te worden, smeken om te stoppen. Dat zou me gelukkig maken.' zei ik terwijl ik James aankeek. 'Heb jij trouwens Zama nog ergens gezien?' vroeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.