• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous


    De Panters, Luipaarden en tijgers zijn vol. Andere katachtigen zoals Poema en leeuw kunnen nog wel, maar wees creatief.

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan

    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soul*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kracht**:
    Extra:

    *:Het moet bij je Karakter passen en niemand heeft hetzelfde dier. Wie het eerste heeft houd hem de andere moet helaas veranderen. 
    **: Je Soul kan het al helemaal. Jijzelf moet het nog leren. 

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ik twijfel, lijkt me wel leuk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik twijfel ook. Ik wil wel heel graag, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Waarom zou je het niet doen. Wat heb je te verliezen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ik ga volgende week op vakantie..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke, ik doe mee.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat is niet heel erg. We kunnen rustig aan doen als je weggaat dan kan je er daarna rustig inspringen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oke, een klein vraagje. Is een soul een volwassen dier?
    En wat voor soort 'krachten' bedoel je?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Een Soul is hoe jij eigelijk van binnen bent. Je mag zelf kiezen of het nog een welp is of een grote leeuwin. Dan mag je zelf bepalen.
    Over krachten. Het is net als een gave alleen je Soul heeft hem, maar doordat hij of zij hem heeft krijg jij hem ook, maar jij moet hem nog leren. Als bijvoorbeeld een Soul onzichtbaar kan worden kan jij bijvoorbeeld gewoon wazig worden. Je leert het om je gave/kracht helemaal onder controle te krijgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Maddison Aoife livingstone
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Vrouwlijk
    Soul*:


    Leopard genaamd Raven
    Karakter: Maddy is een lief meisje, dat liever niet gemeen doet. Ze kan erg druk zijn, maar dat is alleen als ze zenuwachtig is. Normaal is ze vrij rustig en praat ze weinig. Ze houd van buiten zijn en dan nog het meest van regen. Als ze binnen zit, zit ze het liefst voor het raam. Ze kan erg boos worden, maar probeert zichzelf altijd te kalmeren. Ze is maar voor drie dingen bang: Groepen die groter zijn dan 3, donder en angst zelf. Ze is soms erg schuw. Voornamelijk omdat haar oma –bij wie ze is opgegroeid- niet altijd even lief was. Nu vertrouwd ze mensen niet snel meer en kan erg, soms een beetje te oplettend en nieuwsgierig zijn. Ze kan niet tegen verassingen en harde geluiden. Ze houd van het bos en komt er dan ook graag. Ze is goed in dingen stiekem doen. Ze liegt nooit, ze laat alleen details weg. Ook kan ze soms een beetje een betweter zijn, maar ze bedoelt het goed. Ze kan soms erg kritisch zijn. Ze is vrij vastberaden en heeft een duidelijke mening over alles.
    Uiterlijk:


    Kracht**: mensen hun herinneringen kunnen 'zien'
    Extra: Door haar souls kracht heeft ze een goed inlevings vermogen. Terwijl Raven iemand hele verleen kan zien, kan Maddy niet verder terug dan 5 jaar. Als ze haar kracht eenmaal onder controle heeft kan ze wel net als Raven alles zien. Integenstelling tot wat mensen denken en hopen kan ze niets veranderen aan wat ze ziet. Raven gaat haar helpen mensen meer te vertrouwen.

    (Als het mag heb ik liever de kracht van

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ja dat mag die gave. Darn it. Ik wou ook een Sneeuw Luipaard doen xD was net klaar. Nu doe ik wel een gewoon Luipaard xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Sorry, ik vind het zulke mooie dieren.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Kate Skye Woods
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soul:

    . Déjà. Kate haar ArmoerPanter. Layla is gevaarlijk, maar rustig en kan heel onopvallend zijn net als Kate. 
    Kracht: Layla kan een mentaal en fysiek schild opzetten als ze dat wilt. Kate kan nog alleen een mentaal schild
    Karakter: Kate is een lief meisje die zich graag in de schaduwen verschuild. Ze geeft niet veel om aandacht en is erg verlegen. Ze durft niet snel op iemand af te stappen, maar laat zich ook niet snel verleiden. Als je haar vertrouwen wilt winnen moet je je best doen, maar als je haar oog te pakken hebt en ze aandacht aan je geeft zit je goed. Je moet Kate geen pijn doen. Haar hart is heel kostbaar en als je het verkreukt of kapot maakt geeft ze het nooit meer terug. Kate is een meisje dat niet zomaar een tweede kans geeft, maar alleen aan wie hem verdient. Dit zijn er slechts een Paar. Als Kate wilt kan ze wel sexy overkomen, maar moet hier moeite voor doen. Ze is bang om weer gepest te worden en sluit zich daarom liever op. Ze kan nog wel voor zichzelf opkomen. Ze kan plots heel fel uit de hoek komen en ze laat niet zomaar over zich heen walsen. Toch is ze liever een muurbloempje dan iemand die vooraan staat. Ze is geen haantje de voorste. Eerder de laatste. Kate houd ook liever alles voor zich en is niet gemeen tegen anderen, maar als ze ernaar gedwongen word kan ze niet anders. Kate laat niet snel zwakte zien. Emoties komen er niet uit tot ze alleen is of bij iemand is die ze 200% vertrouwd. Kate geeft veel om haarzelf. Ze is weer bang om pijn te krijgen en zichzelf kwijt te raken. Daarom tovert ze meestal een glimlach op haar gezicht en doet alsof er niets aan de hand is. 
    Uiterlijk:

    Kate is heel erg onzeker over haar uiterlijk. Ze heeft donkerbruin haar en groene ogen. Ze is tenger gebouwd en is Erg lenig. Ze heeft haar wenkbrauwen geëpileerd tot haar natuurlijke boog en gekrulde zwarte wimpers. Erg lang zijn ze niet, maar met een likje Mascara kom je wel ver. Ze heeft volle roze lippen en mooie blosjes op haar wangen. Ze heeft een onopvallende kleding StyleWriter. Meestal gewoon iets wat in de mode is of wat lekker zit. 
    Extra: Kate is vroeger gepest op de lagere school. Ze sloot zich af voor mensen en bijt nu fel terug. Layla helpt haar mensen te vertrouwen en duwt haar soms naar andere mensen. Kate kan niet voor altijd alleen zijn.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:25 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Vind ik ook. Maar ik had back ups :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Raar dat we tussen haakjes praten.... Ik zou ook wel een jongen willen....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gaat vanzelf. Ik benhet zo gewend als ik OOC praat. Een jongen mag hoor. Je mag namelijk 2 rollen ;) dus van mij mag je :) ik ga er morgen ook een maken :)


    I'm finally back, Finally after a Year break